BVS22
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra C Sedan 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2025
- Mesaj Privat
Vin și eu cu o problema pe acest grup, poate o mai intalnit-o cineva. Acum un an mi-am cumpărat un Opel Vectra C, 1.9 cdti, Z19DT (120 cp), pe parcursul anului trecut și până în prezent apa nu mi se ridica la 90 de grade adică stătea pe la 85-88, chiar dacă aveam remorca după mine sau că era foarte cald afara. Acum o săptămână apa, o ajuns brusc la 99 de grade, din așa zisul "meniu secret" și pe tester, iar in bord(ceasul) stătea la 94-95, instant m-am gândit la termostat, nu am mai stat pe gânduri și am schimbat și termostatul, daca am schimbat termostatul și am golit sistemul, am zis sa schimb și distribuția, astăzi într-un final am reușit să o gat și am început să merg cu ea, fix aceiași problema că și săptămâna trecută apa de data aceasta o ajuns și până la 100 grade in "meniul secret" și testar, iar in bord cam la 95. Am băgat de seamă că se ridică apa așa tare în oraș daca am ieșit pe autostrada și am mers cu 120-130 km/h apa stătea la 89-92 in meniu și pe testar, iar in bord cam 84-87. De asemenea ventilatoarele pornesc dar merg circa 7 sec după care se opresc stau un timp iar pornesc, zici că sunt programate, și asta de când pornesc motorul la rece până când se încălzește max 100 de grade. Am citit de pe net și gbt și am scos mufa de la senzorul care e montat pe termostat, ventilatoarele mergeau continuu am băgat mufa înapoi aceiași poveste porneau aprox 7-8sec se opreau, nici dacă porneam clima nu stătea ventilatorul pornit continuu, oare de la ce ar putea fi?
Țin să menționez și faptul că acum schimbând distribuția am văzut că, compresorul de clima e pe direct adică are băgate 4 șurubele între fulie, sa fie și asta o problema, dar întrebarea este de ce numa acum să facă așa daca ar fi asta, și nu mi-o făcut de vara trecuta?
Eu mă gândeam la acel senzor dar, unu la mana acesta de acum este nou și doi la fel făcea și cu cel vechi exact același simptom, sau sa fie ceva la cabluri și să nu comande bine. Sincer alt senzor nu as mai cumpără să îl schimb și să facă la fel. Un prieten mi-o spus și de pompa de apa dar și aceea e noua pusă de o zi și se schimba destul de greu nu as vrea sa o schimb fond nou.
Pe testar nu da niciun cod de eroare legat de sistemul de răcire.
Peste 2 zile ar trebui sa merg la un drum mai lung cu remorca după și sincer îmi e teama sa merg așa sa nu îmi fearba motorul.
MODEL: Vectra C Sedan 2005
MOTOR: Z19DT
- corsablue
- *****
- 3,045 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 3,045
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Nu ai avut curiozitatea să dai cu lupa!
Deschizi două discuții cu același subiect!
Să citești și să respecți Regulamentul!
BVS22
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra C Sedan 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2025
- Mesaj Privat
Am deschis doua discuri din greșeală, este prima dată când postez și din greșeală am apăsat de 2 ori pe butonul "posteaza", am vrut sa șterg dar nu am mai reușit, daca va uitati la data și ora sunt la fel la ambele.