Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • L7510

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Buna ziua,vin cu o problema pe care nu o inteleg,detin un opel astra h 1.4 z14xep 2005,problema o am la sonda lambda 2 cea de dupa catalizator,cod eroare p0141,am schimbat sonda noua delphi aceeasi problema,acum 1 zi am cumparat sonda noua bosch,problema persista,chisr si dupa stergerea erori,un sfat o idee ce as putea face ce sa caut s-au exista vreo siguranta arsa?...multumesc frumos


MODEL: Opel astra H
MOTOR: Z14xep

CODURI EROARE: P0141
Like
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,683
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Siguranta exista, doar ca aceeasi siguranta mai alimenteaza si alte chestii cum ar fi cealalta sonda, EGR, valva pentru EVAP.
Daca ar fi siguranta arsa, ai avea probleme si cu acestea.
Sonda fiind sigur buna, mai raman variantele: contacte proaste in mufe (la sonda sau la ECU), firele de la sonda la siguranta sau de la sonda la ECU si la final, ECU cu probleme interne, destul de probabil, fiind vorba despre "vestitele" ECU hybrid.
Like 1 L7510
  • L7510

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Nu in afara de sonda 2 toate sunt functionale,asta inseamna ca ar trebui de mers cu ea la un electrician?s-au sa verific firele daca vine curent?stiu ca 2 fire sunt pentru incalzire si 2 pentru masurare,la incalzire ar fi problema,as mai avea si un ecu tot de 1.4 acelasi cod,dar cred ca trebuie rescris
Like L7510
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,683
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pinul 1 (fir de culoare Albastru), ar trebui sa ai +12V cu contactul pus;
Pinul 2 (fir de culoare Gri), trebuie sa ajunga pana in pinul 35 din mufa ECU (fir de aceeasi culoare, Gri)
Acestea ar fi cele responsabile cu elementul de incalzire.
Daca mergi la electrician auto sau nu, nu stiu ce sa spun, doar tu stii daca poti face aceste masuratori.

ECU, daca este de pe acelasi motor si deci este identic, ar trebui doar resetat (ECU SH, aici ai nevoie de codul de securitate al lui, al masinii de pe care a fost demontat) si reprogramat pe masina ta (aici ai nevoie de codul de securitate al masinii tale).
Like L7510
  • L7510

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Eu le pot verifica singur,am crezut ca e mai complicat de atat,si daca dau spre exemplu nu am tensiune poate fi firul sau ecu,dar daca le verific din mufa ecu si nu este semnal este ecu,daca nu am scapat doar cu un fir schimbat....multumesc frumos,cred ca le voi verifica pe toate 4 sa vad daca primesc semnal pe toate
Like L7510
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG