Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Truckman

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut am un Opel Omega Caravan din 2002,y22 DTH .dimineata cind e frig sub 4 gr ar trebui sa porneasca sirocoul,
Porneste (ca face fum) si automat se opreste oare de ce? Sunt sigur ca e ceva bai! dar oare ce? daca poate sa ma ajute cineva?
Oare sa defectat camera de ardere?
Si va doresc Sarbatori fericite tuturor membrilor Clubului Opel Confused




Ultima modificare facuta de Truckman la Mie 26 Dec, 2007 3:54 pm
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pune un tester pe ea si vezi ce zice.stiu ca si acest modul poate fi citit cu tech2-ul.oricum verifica filtru de motorina si am mai vazut la unele si o pompa de alimentare.
  • Truckman

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna idee cu testeru ! la aceasta nu mam gandit Twisted Evil ,pompa de alimentare nu cred ca e defect de oarece dupa ce se opreste cu fumul picura motorina din toba sirocoului!
Eu lucrez pe Tir si am sirocou si pe camion ,incalzeste jumate de circuit de apa sa faca caldura in cabina,bine acela functioneaza foarte mult fata de acesta (toata iarna cind sunt in statonare!) ,am avut aceas simptom acum un an la cel depe camion si a fost camera de ardere ars!,dar cum am mentionat merge mai mult,
Sper ca la acesta nu e camera, ca cred ca e foarte scump Evil or Very Mad ,
Mersi de sfat! .Daca cineva a avut astfel de probleme si cum a dat de cap Question
O sa incerc si la un tester dupa Sarbatori.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai dc e motorina pe toba,inseamna ca se injecteaza o cantitate prea mare de motorina si nu poate fi arsa si se stinge,sau cum spui tu camera de ardere e dusa.
Skip ads

  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Macar la tine porneste. Eu nu am vazut pic de fum la al meu. Chiar ma intrebam cum functioneaza. Poti da mai multe detalii? Porneste dupa ce pornesti mmotorul?
  • Truckman

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cum porneste?.......sincer, singur, eu nu fac nimic doar pornesc motorul! este automat ,dar am inteles ca sunt modele la care poti sa-i dai drumu tu Exclamation are ceva butoane suplimentare ma gandesc , cred cele din anul fabricatie 2003.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai, orice siricou ar trebui sa porneasca fara motor, altfel nu-l mai inventau.
siroco-ul e o mica centrala termica de masina care poate incalzi motorul,habitaclul si scaunele daca acestea au incalzire.(la unele masini)
  • Truckman

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pai da ,stiu ce rol are ,dar ar trebui sa aiba si o pompa suplimentara de APA! ,pentru a functiona fara motor.
Normal ai dreptate, asa ar trebui sa functioneze,dar cine stie cum functioneaza , cate tipuri atatea feluri de functionari.
Daca are cineva un Omega din 2002 cu sirocou si poate spune exact cum functioneaza .
Oricum maine intreb electricianul firmei si imi explica,el mai repara sirocouri dar la camioane!
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
la mine exista un ceas in torpedo unde pot
programa ora la care sa plece sirocoul dar
nu am si pompa pt circuitul de apa este doar
pt incalzire interior adica o soba pe benzina.
  • Truckman

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Asta da ,nici nu stiam ca sunt sirocouri (uscate) la masini mici! Ce marca e,Webasto? e asa original din fabrica masina?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
este din fabrica masina este fabricata in 1986 dar momentan
nu functioneaza imi trebuie un releu si o bujie.
pe masina pe care lucrez un mercedes fabricat in 2007 am
sirocou si are pornire la buton in carte zice ca iarna motorul
trebuie pornit dupa ce temperatura apei o aduci la 50*c cu
ajutorul sirocoului, sirocul se opreste singur la 75*c chiar pot
vedea in oglinda cind se opreste ca scoate fum.
am un prieten cu un Q7 care are zice ca la el pleaca singur
daca afara sint -5*c dar mai multe nici el nu stie pt. ca are
masina de 3 luni.
  • Truckman

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pe ce masina lucrezi ? Dubita sau Tir?
Si eu lucrez pe Tir,am sirocou pe ea,dar functioneaza altfel decat cea de pe masina mica.
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
conform tis,sirocoul este comandat de un ceas (timer) si numai daca afara temperatura este sub 0C (este si un termostat de comanda),la modelele noi acest ceas este inlocuit de comanda prin radio,adica pornire din telecomanda.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat




asa arata sirocoul de pe opel.la servici am un mercedes
citaro si este autobuz am avut o singura problema la
sirocou o mufa cu contact imperfect si pe comp. de bord
zicea defectiune la sistemul de incalzire suplimentar si au
cautat doua zile dupa mufa.problema e ca nu am voie linga
masina cind repara la ea lucru intilnit si servis woskvagen.
  • csandu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut, eu am un opel vectra b2 2.0 dti din 2001 si este echipat cu un sirocou alimentat cu motorina, montat in compartimentul motor care porneste automat dupa ce porneste motorul( cca. un minut ) in situatia in care temperatura exteriora este < 5*C si se opreste cand temperatura motorului ajunge la 80*C sau opresti motorul; in situatia asta mai merge cca. 2 minute pana la oprire pt eliminarea completa a gazelor din el.Sirocoul incalzeste lichidul de racire antrenat de pompa motorului; la masina mea sirocoul merge doar cu motorul in functiune.
Functionarea nu este prea complicata; combustibilul este introdus in camera de ardere de o pompa care merge in impulsuri(am intalnit mai multe modalitati de comanda a acestora) unde este un termoinjector( asemanator unei bujii incandescente )care este alimentat un anumit timp la pornire cand devine incandescent si aprinde combustibilul, care o data aprins arde alimentat cu aer de o turbina electrica, parte componenta a acestuia.Nu stiu daca m-am facut inteles, am incercat sa prezint cat mai simplu functionarea unui sirocou.Am intalnit diverse variante constructive dar principiile sunt aceleasi, unele dau aer cald, altele incalzesc lichidul de racire sau uleiul motorului.
  • BOL
  • *
  • 37 mesaje
  • din 23 Jun 2006
  • Vectra 2005 Z19DT
  • Bucuresti
  • BOL

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut, la mine (Corsa C 1.7 Di) sirocoul este oarecum auntonom, are un ceas mic montat langa comanda de lumini cu 3 preset-uri de timp si porneste cand vreau eu. De obicei il programez cu o zi inainte sa porneasca dimineata si dupa o ora se opreste singur.
La mine incalzeste habitaclul si motorul. Zic si motorul deoarece am o bujie incandescenta dusa si de obicei dura cam 5-10 min sa se stinga martorul cu masinuta, daca pornesc sirocoul inainte imi sta doar 10-20 sec si se stinge.

Deak laszlo: daca si la tine este comanda cu acel ceas negru cu afisaj incearca sa il pornesti manual si vezi timpul de functionare cat este, default e 60 min, probabil s-a modificat la 5-10 min.
  • state marius

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
se poate programa sa porneasca la o data ulterioara folosind butoanele:set,>,<.Prin apasarea butonului cu simbolul "flacara" se poate porni sau opri indiferent daca motorul masinii functioneaza sau nu.Setarea orei se face cu ajutorul butoanelor cu simbolurile "ceas",<,>.
  • Truckman

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu am comanda separata pentru pornire,este automata!
Dar....am fost la tester cu ea,si totul e OK. Functioneaza in parametrii normali,in legatura cu fumul de ce am fost ingrijorat......este normal,mi sa spus,de oare ce el se opreste brusc cand ajunge apa la temperatura! ,si cand porneste din nou mai are motorina in camera de ardere!
Deci ca norocul totul este in regula Exclamation
  • hvareksaeta

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Am un Opel Vectra A motor C20NE, 4X4, si are montat din fabrica un siroco. Bineinteles are un panou in interior de unde il pornesc si il opresc. problema e ca ma uit ca mata in calendar la panou, ca habar n-am cum se programeaza, cum se porneste, sau se opreste. Asta vara, apasand eu pe toate butoanele alea am reusit sa-l pornesc. Face ca un motor cu reactie de avion, si am vazut ca scoate fum pe o mica toba de esapament pe care o are in fata. Bun! Dar acuma cand au fost gerurile astea, sirocoul nu a mai vrut sa porneasca. Pornea cateva secunde, si se oprea. Intrebarea mea este, unde ma pot informa despre sirocoul pe care-l am, cum sa-l programez, pornesc, sa-l opresc, de ce nu porneste cand e frig etc. Multumesc
  • state marius

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
hvareksaeta a scris:Salut! Am un Opel Vectra A motor C20NE, 4X4, si are montat din fabrica un siroco. Bineinteles are un panou in interior de unde il pornesc si il opresc. problema e ca ma uit ca mata in calendar la panou, ca habar n-am cum se programeaza, cum se porneste, sau se opreste. Asta vara, apasand eu pe toate butoanele alea am reusit sa-l pornesc. Face ca un motor cu reactie de avion, si am vazut ca scoate fum pe o mica toba de esapament pe care o are in fata. Bun! Dar acuma cand au fost gerurile astea, sirocoul nu a mai vrut sa porneasca. Pornea cateva secunde, si se oprea. Intrebarea mea este, unde ma pot informa despre sirocoul pe care-l am, cum sa-l programez, pornesc, sa-l opresc, de ce nu porneste cand e frig etc. Multumesc
Daca e Webasto,da CAUTARE si vei gasi.Am descris eu cum functioneaza
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR