- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
Nu prea cred ca poti sa le schimbi. Din cite vad eu primele reglaje sunt manuale iar celelalte sunt digitale (cu + si -). La cele manuale actionezi niste supape cu cabluri (sau alte sisteme pur mecanice) iar la cele digitale ar trebui sa ai niste motorase care sa preia comanda de la panou si sa faca ele treaba mecanica. Eventual daca ai posibilitatea sa vezi tot sistemul si sa compari cu al tau sa vezi daca se poate adapta.
Later edit: Banuiesc totusi ca ai sistem mecanic cu cabluri dar poate ma insel si ai potentiomentre si atunci exista sanse sa mearga schimbul. Daca ai sistem mecanic simti la butoane ca merg un pic mai greu daca ai potentiomentre trebuie sa mearga foarte fin.
Later edit: Banuiesc totusi ca ai sistem mecanic cu cabluri dar poate ma insel si ai potentiomentre si atunci exista sanse sa mearga schimbul. Daca ai sistem mecanic simti la butoane ca merg un pic mai greu daca ai potentiomentre trebuie sa mearga foarte fin.
- arthurro
- OP
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- OP
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- arthurro
- OP
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- arthurro
- OP
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Hai sa va plictisesc si eu cu cateva probleme>
1. Geamul stanga fata (electric) imi face figuri. Uneori nu coboara complet decat daca tin butonul apasat continuu (in modul normal de functionare la o apasare prelungita geamul culiseaza pana la capat sau pana la urmatoarea apasare). Banuiesc ca o fi vreun releu, dar nu stiu sa il localizez. Acealsi geam face uneori alta figura - odata coborat (complet sau nu) nu mai vrea sa se inchida. Si atunci trebuie sa opresc motorul, deschid usa, o inchid (astfel butoanele devin inactive) pun din nou contactul si SURPRIZA - merge. Banuiesc tot un releu, dar unde se afla?
2. Farul din dreapta nu se regleaza pe inaltime. Banuiesc ca are un motoras, dar am auzit ca ar fi unele masini la care reglarea se face cu ajutorul vacuumului produs de motor. Imi poate spune cineva unde sa sap?
3. Ventilatorul are 4 pozitii, din care doar primele 3 functioneaza. Cand comut pe viteza 4 pur si simplu se opreste.
4. La parasolarul de la luneta (electric) am o problema mecanica. Trebuie sa il dau jos. Am desfacut tot conform unui pasaj din TIS, dar totusi placa din spatele banchetei (care il mascheaza) nu se lasa scoasa. Oare trebuie desfacut si plasticul de pe stalpi?
5. Facand curatenie sub bancheta, am descoperit un cablu cu o mufa dreptunghiulara cu patru picioruse (toate pe o linie). Acesta vine din lateral, din partea stanga si ajunge aproape de mijloc, sub bancheta. Aveti idee pentru ce este?
Pentru cine mai are rabdare, incerc sa mai gasesc
1. Geamul stanga fata (electric) imi face figuri. Uneori nu coboara complet decat daca tin butonul apasat continuu (in modul normal de functionare la o apasare prelungita geamul culiseaza pana la capat sau pana la urmatoarea apasare). Banuiesc ca o fi vreun releu, dar nu stiu sa il localizez. Acealsi geam face uneori alta figura - odata coborat (complet sau nu) nu mai vrea sa se inchida. Si atunci trebuie sa opresc motorul, deschid usa, o inchid (astfel butoanele devin inactive) pun din nou contactul si SURPRIZA - merge. Banuiesc tot un releu, dar unde se afla?
2. Farul din dreapta nu se regleaza pe inaltime. Banuiesc ca are un motoras, dar am auzit ca ar fi unele masini la care reglarea se face cu ajutorul vacuumului produs de motor. Imi poate spune cineva unde sa sap?
3. Ventilatorul are 4 pozitii, din care doar primele 3 functioneaza. Cand comut pe viteza 4 pur si simplu se opreste.
4. La parasolarul de la luneta (electric) am o problema mecanica. Trebuie sa il dau jos. Am desfacut tot conform unui pasaj din TIS, dar totusi placa din spatele banchetei (care il mascheaza) nu se lasa scoasa. Oare trebuie desfacut si plasticul de pe stalpi?
5. Facand curatenie sub bancheta, am descoperit un cablu cu o mufa dreptunghiulara cu patru picioruse (toate pe o linie). Acesta vine din lateral, din partea stanga si ajunge aproape de mijloc, sub bancheta. Aveti idee pentru ce este?
Pentru cine mai are rabdare, incerc sa mai gasesc
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
kapix a scris:
2. Farul din dreapta nu se regleaza pe inaltime. Banuiesc ca are un motoras, dar am auzit ca ar fi unele masini la care reglarea se face cu ajutorul vacuumului produs de motor. Imi poate spune cineva unde sa sap?
2. Farul din dreapta nu se regleaza pe inaltime. Banuiesc ca are un motoras, dar am auzit ca ar fi unele masini la care reglarea se face cu ajutorul vacuumului produs de motor. Imi poate spune cineva unde sa sap?
La mine (Astra F), reglaj pe verticala nu are decat la farul din stanga. Pentru farul din dreapta nu are motoras . Cauta motorasul in dreapta, daca nu il are, atunci asta e...
kapix a scris:3. Ventilatorul are 4 pozitii, din care doar primele 3 functioneaza. Cand comut pe viteza 4 pur si simplu se opreste.
Problema similara am avut si eu numai ca la mine ventilatorul are numai trei trepte, din care mergea numai treapta a treia. La mine problema era in compartimentul ventilatorului si a constat in arderea unei protectii de temperatura (un fel de siguranta). Ei, protectia asta (sper sa) o gasesti in compartimentul ventilatorului sub mufa care il alimenteaza. De fapt, cand demontezi mufa respectiva o sa iasa tot modulul de reglare a turatiei ventilatorului care este facut din mai multe rezistente (pentru turatia cea mai mica, rezistenta cea mai mare si tot asa, tu cand invarti de buton, se comuta de pe o rezistenta pe alta). Ciudat ca la tine nu merge ultima treapta de turatie..
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Sa nu aiba si la farul din dreapta??? Mi se pare o chestie stupida. Pana si o amarata de Dacie are asta pe ambele faruri, chiar daca fara motoras... Am mai condus noaptea un Cielo de la firma, si se miscau ambele faruri... M-am suparat rau de tot... Nu cumparati un Omega???
In ce priveste ventilatorul, asta mi se pare si mie ciudat, ca merg vitezele mai mici. Nu prea le am eu cu astea, dar din cate stiu asa estee, motorasul are o singura viteza, dar niste rezistente ii iau din curent si se invarte mai incet. Trebuie sa vad cum se desfac butoanele de comanda, poate o fi de acolo... Dar nu prea am chef, ma ard altele si oricum folosesc rar si viteza 3, fiindca nu suport zgomotul.
In ce priveste ventilatorul, asta mi se pare si mie ciudat, ca merg vitezele mai mici. Nu prea le am eu cu astea, dar din cate stiu asa estee, motorasul are o singura viteza, dar niste rezistente ii iau din curent si se invarte mai incet. Trebuie sa vad cum se desfac butoanele de comanda, poate o fi de acolo... Dar nu prea am chef, ma ard altele si oricum folosesc rar si viteza 3, fiindca nu suport zgomotul.
- arthurro
- OP
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
In legatura cu geamul sar putea sa ai vreun contact nasol chiar la mufa care intra in motoras (aia din usa) sau , mai nasol sa se fi dezizolat firele la trecerea din stalp in usa.
Ca sa vezi daca ai reglaj la faruri uitete si tu acolo: in cazul motorasului : se vede din prima daca e sau nu e sau daca mai ai o mufa cu 3 fire pe acolo libera (in afara de cele 3 pt bec far, pozitie si semnal). Daca e pe vacuum ar trebui sa aiba niste conducte din cauciuc care sa duca la ambele faruri.
@horheus: daca nu are reglaj unul din faruri inseamna ca masina a fost troznita si cel care a reparato nu sa mai sinchisit sai puna motoras. Vezi daca ai vro mufa libere cu trei fire pe acolo; daca da inseamna ca am dreptate, daca nu se pare ca na avut, ceea ce mi se pare putin ciudat dat fiind ca nam vazut nici o astra sa nu aiba asa ceva pe ambele faruri
Ca sa vezi daca ai reglaj la faruri uitete si tu acolo: in cazul motorasului : se vede din prima daca e sau nu e sau daca mai ai o mufa cu 3 fire pe acolo libera (in afara de cele 3 pt bec far, pozitie si semnal). Daca e pe vacuum ar trebui sa aiba niste conducte din cauciuc care sa duca la ambele faruri.
@horheus: daca nu are reglaj unul din faruri inseamna ca masina a fost troznita si cel care a reparato nu sa mai sinchisit sai puna motoras. Vezi daca ai vro mufa libere cu trei fire pe acolo; daca da inseamna ca am dreptate, daca nu se pare ca na avut, ceea ce mi se pare putin ciudat dat fiind ca nam vazut nici o astra sa nu aiba asa ceva pe ambele faruri
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- OP
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
toncev
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2007
- Mesaj Privat