Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Dupa dezapezirea masinii...am tot incercat sa o scot dintre nameti...patinari...derapaje...etc..si am observat ca mi-au ramas aprinse in bord becurile de esp si abs, si nu se mai sting deloc, doar daca opresc motorul. Care sa fie cauza?
Skip ads

  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ai avut frina de mina trasa?
Am avut o asemenea problema (abs + tc , ca esp n-am...) inainte de a schimba cablul de frina de mina care avea camasa ruginita si inghetase, roata dreapta spate era frinata .
Dupa citeva sute de metri, daca opream motorul, la repornire martorii se stingeau iar ABS-ul si TC-ul erau din nou functionale (am uitat sa zic ca odata aprinse ele nu mai erau active)
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da, frana a fost trasa, dar nu am observat acum sa am vreo roata blocata....e posibil sa isi revina? sau am stricat ceva...
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
unul din senzori de abs nu citeste viteza,de aceea ai martorul in bord.poate e vreo mufa inghetata sau chiar desfacuta.eu am patit asa dupa ce am fost la spalatorie cu ea si a doua zi imi facea si a mine asa,dar dupa 10min de mers se stingea.dupa ce s-a dezghetat bine nu a mai aparut.
Skip ads

  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata de la sine. Am reusit sa plec cu masina de pe loc si dupa 5 minute de mers si cateva frane si-a revenit si totul e ok, functioneaza si abs si tc si esp. Smile
ce-i drept -14 grade....si fara sa merg cumasina 4 zile..
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
boon, deci am avut dreptate....
Verifica (nu acum, mai spre 5-10 grade- cu plus) cablul de frina de mina dar si etrierul: poate fi corodat.
Iar acum las-o in viteza si nu mai trage frina de mina. Stiu, e nasol, eu ma obisnuisem in primii 3-4 ani sa tin trasa frina de mina si iarna (ba chiar am prins si -28 grade de un Craciun la Moeciu), si nu am avut ABSOLUT nicio problema pina sa se duca burduful de cauciuc de la cablul de frina.
Am schimbat cablul dar iarna asta se pare ca e ceva si la etrier pt ca ieri cind am miscat masina din loc a cam "troznit"; nu a mai ramas roata frînata ca în exemplul pe care l-am postat mai sus insa se simtea ca ceva nu e ok. Si-a revenit repede iar azi chiar nu s-a simtit nimic... probabil etrierul tre' curatat/schimbat
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salutare! am o astra H 2005 motor 1.7 cdti Z17DTL 80cp si acum 2 zile se ausea un vajait al motorului...cu cat apasam acceleratia mai tare cu atat era mai proeminent zgomotul......urmatoarea manifestatie a fost ca dimineatza cand a pornit normal si am lasat-o 3 min sa se incalzeasca al relanti......dupa ce am plecat de pe loc cativa metri si am lasat-o pe relanti din nou....turatia era de 1100 rpm.Am fost al service si au spus ca e de la motorasul de la acceleratie....Problema e ca vajaitul de care va spuneam imi dau impresia ca se aude de la rolele pe care merge cureaua de la alternator.urmatoarea zi cand plec de pe loc aceiasi manifestatie de 1100rpm dar dupa 1 km mi s-au aprins martorele la abs si esp in acelasi timp......mergand am ramas fara servo la un moment dat si am tras pe dreapta si am oprit motorul.cand am vrut sa repornesc nu imi dadea voie deloc, se auzea numai un click micut fara sa invarta electromotorul sau ceva miscare din partea motorului.insa cand am vrut sa repornesc avea esp +abs + martorul de la apa.(martorul cu masina si cheia se aprinde doar la inceput si se stinge..asa cum facea cand masina mergea ok).
Dilema mea este:in prima faza cei de la service mi-au spus ca e de la motorasul de la acceleratie si ca trebuie curatat....iar eu tind sa cred ca e de la vre-o rola de pe cureaua de la alternator.....kiar si cand a mers mecanicul cu ea si a calcato oleaca......in dreptul curelei se simtea putin a incins...fie de la curea fie de al un plastic ceva..nu imi dau seama......sper ca cineva sa stie despre problema mea si scz daca nu am fost destul de explicit.astept raspunsurile voastre.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
martorii esp+abs si servo directia ti s-au aprins deoarece tensiunea bateriei a scazut destul de mult(undeva pe la 10v),iar pompa de la servodirectie nu merge sub o anumita tensiune.verifica cureaua de accesorii,cea care antreneaza si alternatorul.daca o sa intri in meniul ascuns si sa verifici cat incarca alternatorul sigur tensiunea va fi destul de mica.eu am avut probleme cu alternatorul acum un an(strict alternatorul....fara vajaieli,fara turatie la 1100rpm),dar si mie mi s-au aprins martorii esp+abs,am ramas fara servo directie.
apasa pe curea(bineiteles cu motorul oprit)si vezi daca este slabita
Skip ads

  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
multumesc mult.......sper sa o rezolv maine in service....si am sa postez maine exact despre ce era vorba.........totusi am o mica dilema........daca ar fi o defectiune la cureaua de transmisie sau la role......poate angrena motorul astfel incat sa nu ajunga la turatia de 800 rpm si sa il tina undeva intre 1000-1100 rpm?
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am fost azi in service si mi-au spus ca e din cauza unor consumatori si nu imi incarca bateria......intradevar turata abia imi ajungea undeva la 10v.......tre sa recunosc ca inainte cu o saptamana am pus niste becuri albastre..scriau ceva plasma chestii trestii pt ca becurile originale erau prea chioare....eu stiam ca numai la xenon iti mai trebuie nush ce relee si prostii ca sa faca fata sistemul dar nu ma asteptam si la becurile astea......acum merge normal.....relanti-ul este la 800 insa vajaitul nu mia este proeminent dar tot este sesizabil.....insa atunci cand pun contactul si astept sa se stinga luminitele din bord....dupa ce am pornit timp de 6-7 secunde ramane aprins robinetul galben din partea dreapta.cei de la service cica e de la injectoare .....eu stiam ca e de la apa......mai are cineva manifestari deastea?
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
acel "robinet" este martorul "check engine" si mai este cunoscut si sub numele de martorul anti-poluare.parerea mea, ca daca nu sta aprins in timpul mersului cu masina nu este nici o problema.este posibil sa fie o eroare stocata in ECU si de aceea ramane aprins cateva secunde.
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspunsuri...........am cautat cartea tehnica pe google si scria ca trebuie sa stea aprins cateva secunde dupa pornirea motorului.....Very Happy
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
la ce service ai fost?ti au pus un amarat de tester?ma ingrozesc cand aud chestii de genu asta e checkul aprins e o defectiune 'grava".e ca n reclama aia daca schimbam bateria schimbam si motoru si tot asa.drumuri bune.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@cmarius53 Discutia e din ianuarie Shocked
  • Fatihecoflex

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2013

  • Mesaj Privat
intrebare : se aprindea cuiva martorul atunci cand vira rotile la stang ?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Verifica cablajul si pozitia senzorului.
  • sovian

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut, dupa ce am schimbat senzorul de la arborele cotit imi sta abs si esp aprinse , nu are servo. Ce sa fie?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR