- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
@TeddyKGB,
Cred ca vei fi surprins sa aflii ca la multe masini varianta combi este doar foarte putin mai lunga decat sedanul iar la o diferenta de doar 5-10 cm vei vedea ca parchezi mai usor un caravan pentru ca vezi mai bine unde se termina masina si poti merge mai aproape de cal din spate. Eu parchez cu spatele la un bloc si o fac la fel de usor ca atunci cand aveam nova care e cu mult mai scurta.
Cu aproximativ 1 an in urma, era o reclama la zafira si meriva. Eu am exact genul de familie din reclama asa ca e lesne de inteles de ce am ales caravanul.
Cred ca vei fi surprins sa aflii ca la multe masini varianta combi este doar foarte putin mai lunga decat sedanul iar la o diferenta de doar 5-10 cm vei vedea ca parchezi mai usor un caravan pentru ca vezi mai bine unde se termina masina si poti merge mai aproape de cal din spate. Eu parchez cu spatele la un bloc si o fac la fel de usor ca atunci cand aveam nova care e cu mult mai scurta.
Cu aproximativ 1 an in urma, era o reclama la zafira si meriva. Eu am exact genul de familie din reclama asa ca e lesne de inteles de ce am ales caravanul.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
N-as putea spune ca mi-am dorit neaparat caravan! Asa s-a nimerit! Ce sa faci daca Germania e patria caravanelor?! Asta nu inseamna ca nu sunt multumit! Ati incercat sa dormiti vreodata in caravan, pe izopren, cu bancheta din spate rabatata? Sa vedeti ce greu le-a fost prietenilor cu Megane hatch sau celor cu Supernova! Asta nu inseamna ca asta e un criteriu de a-ti alege o masina. Fiecare stie foarte bine la ce o foloseste si ce i se potriveste mai bine, cati bani are, ce prefera, care dotari si multe altele. Si dupa cum spunea un coleg de forum, masina fiecaruia e cea mai tare!
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Si familia mea este formata tot din 2 adulti si 1 copil de 3 ani si 10 luni dar necesarul de bagaje pentru 3 zile de craciun la bunici este cel din poze:
la dus
la intors
Poate sunt si sechelele faptului ca inainte (la vechea masina - Dacia Nova GTI) aveam o parte a portbagajului ocupata de butelia de gpl.
la dus
la intors
Poate sunt si sechelele faptului ca inainte (la vechea masina - Dacia Nova GTI) aveam o parte a portbagajului ocupata de butelia de gpl.
- b28cxh
- OP
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
deja ar tre sa extind titlul la sedan vs hatch vs caravan
totusi as vrea si eu niste opinii legate de dilema mea ref producatorii europeni:
domne, in Vest se poarta hatch-urile la greu (nu mai e cazul sa insir ex ca ibiza/polo/golf/megane/clio/punto/astra/etc/etc
Acum, cand se scoate o masina pt emerging markets, adica termenul mai elegant pentru sarantoci (ei justifica ca fiind pietze in dezvoltare, asta asha, sa nu te arate cu degetul ca nu dau 2 bani pe tine)...pac aceleasi versiuni sau chiar si cele nou create sunt sedan!
ex. in Vest nu ai disponibil la dealeri Clio Symbol ci Campus (adica hatchul) dar la popoare cu foamea-n gat (romani, bulgari, mexicani,sarbi,turci) ai Symbolul (adica sedanul) .
Logan...a fost proiectat la inceput ca sedan...
Fiat Albea, alta masina pt saracii europei...sedan.
s.a.m.d.
Care e logica? daca ala tot e amarat atunci nu ar avea bani sa isi umple portbagajul...deci nu are nevoie de sedan....
sau probabil se gandesc ca fiind tari mai sarace, omul cara mereu cate ceva..
plus ca cine ar zice ca e chestie de mentalitate nu prea ma convinge...bun, francezul nu ar cumpara symbol ci si-ar lua clio campus....pai si-ar lua asa pt ca la renault.fr nu poti cumpara symbol..asa cum la renault.ro nu poti lua campus ci symbol.
pana si noile modele...fiat linea, astra sedan...concepute cam tot cu ideea de emerging markets in minte...
totusi as vrea si eu niste opinii legate de dilema mea ref producatorii europeni:
domne, in Vest se poarta hatch-urile la greu (nu mai e cazul sa insir ex ca ibiza/polo/golf/megane/clio/punto/astra/etc/etc
Acum, cand se scoate o masina pt emerging markets, adica termenul mai elegant pentru sarantoci (ei justifica ca fiind pietze in dezvoltare, asta asha, sa nu te arate cu degetul ca nu dau 2 bani pe tine)...pac aceleasi versiuni sau chiar si cele nou create sunt sedan!
ex. in Vest nu ai disponibil la dealeri Clio Symbol ci Campus (adica hatchul) dar la popoare cu foamea-n gat (romani, bulgari, mexicani,sarbi,turci) ai Symbolul (adica sedanul) .
Logan...a fost proiectat la inceput ca sedan...
Fiat Albea, alta masina pt saracii europei...sedan.
s.a.m.d.
Care e logica? daca ala tot e amarat atunci nu ar avea bani sa isi umple portbagajul...deci nu are nevoie de sedan....
sau probabil se gandesc ca fiind tari mai sarace, omul cara mereu cate ceva..
plus ca cine ar zice ca e chestie de mentalitate nu prea ma convinge...bun, francezul nu ar cumpara symbol ci si-ar lua clio campus....pai si-ar lua asa pt ca la renault.fr nu poti cumpara symbol..asa cum la renault.ro nu poti lua campus ci symbol.
pana si noile modele...fiat linea, astra sedan...concepute cam tot cu ideea de emerging markets in minte...
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
Probabil niste sondaje in tarile sarace arata ca noi vrem cu portbagaj cat mai mare. Noi caram oale cu sarmale, butelii, dormim in ele, ne ducem la parinti si venim cu porcul taiat in masina, caram sacii de struguri cu masina... etc. Deci da Romanii vor portbagaj mare. Aia cu bani iau doar portofelul plin si altceva nu prea mai au nevoie. Doar o teorie.
- b28cxh
- OP
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
- naniacostin
- ****
- 1,277 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,277
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 449 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- b28cxh
- OP
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
o conta marimea..daca am fi vreun popor de scandinavi numai la minim 1.85 si 100kg...ca in rest zau daca inteleg tendinta asta de a creste, mai ales pe inaltime....se doreste a fi mai manevrabil in trafic si mai economici dar ei fac masini din ce in ce mai voluminoase (de parca vrem sa ii ajungem pe americani) si mai grele....si se mai mira unii de ce au nu stiu ce consumuri pe motoare de 1.2, 1.4....uitand ca faci ceva pe el de motor mic daca il pui in combinatie cu o masina de 1400kg, de ex.
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
Ideea e ca masinile mici de oras trebuie sa ramana mici, manevrabile, cu consum mic, ieftine la intretinut. Cunosc mai multe persoane care au avut nevoie de o a 2-a masina pt sotie: dus copilu la gradinita, o piata facuta rapid, foiala prin oras la un coafor sau o prietena..., si chici ce au ales? Matiz. Si din cate am citit mai demult pe undeva era locul 1 la vanzari in Romania la masinile mici. Putini vor da o caruta de bani pe o New Corsa pt a 2-a masina pe care nu vor sa o tina decat cativa ani. Si in concediu si deplasari lungi vor lua tot vectra sau new astra caravan eventual. Si pe mine ma batea gandul la o a 2-a masina , si oricat de mult imi place corsa nu merita doar ca sa se duca sotia 5 km la munca cu ea. sant eu rau ?
- state marius
- **
- 167 mesaje
- din 13 Nov 2007
- Astra 2001 y1.7dti
- Teleorman
state marius
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
vladf a scris:un motor de 1.2 tot va consuma mai putin decat un motor de 2.0 la aceeasi greutate.
si eu mai degraba as ceda din manevrabilitate pentru un confort mai bun de aici si spatiu interior mai mare.
si eu mai degraba as ceda din manevrabilitate pentru un confort mai bun de aici si spatiu interior mai mare.
Nu sunt de acord. La Logan de exemplu 1.4 papa mai mult decat 1.6 - aceeasi caroserie, Fabia 1.2 > 1.4, Aveo 1.2 > 1.4 16v ... vorbim totusi de benzinare !
Ultima modificare facuta de ovidiutm la Lun 14 Jan, 2008 8:35 pm
- b28cxh
- OP
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
In weekend am avut un drum in Bucuresti cu un Logan 1.4. La dus era plin ochi, iar la intors, doar cu un insotitor. Valeu! Ambreiajul tinea extraordinar de sus, parca era precum un buton ON/OFF. La plecarea de pe loc aveam impresia ca nu cupleaza treapta intai; eram cu pedala aproape de capat, cu acceleratia la 3000-3500 ture si nu se misca. Pedala de frana, cum o piscai, te punea in bot. Acceleratia, cum o piscai, tragea gaz pe injector. Asta pe turometru, ca altfel... O simteam foarte puturoasa. Parca nu stiam sa conduc. 1.6-ele mi se pare altceva, sau e doar o impresie.
Cand m-am urcat in Corsa mea, parca am pasit in alt univers. Cu toate ca are acelasi cuplu, aproape aceiasi cai putere, aceeasi greutate, se simte cu totul si cu totul altfel, mult mai nervoasa. Doar vara trecuta o simteam 'neputincioasa', pe caldurile alea de cosmar, cand eram cu clima pornita. Atunci simteam imediat diferenta intre benzina de 95 si 100.
Personal, imi place mai mult Corsa C decat D, la exterior. Are mai multa personalitate si iti ofera mai multe posiblitati, vizavi de aspect. In afara de asta, e si mai usoara cu 2-300kg. Intr-adevar, D-ul se simte precum o masina mai grea, iti da impresia ca esti intr-o masina de clasa superioara. La interior parca nu e cu foarte mult mai mare decat C. D-ul arata bine la interior doar daca e dotat. Ca reprize, 1.4-ul de pe D se simte aproximativ la fel precum 1.2-ul de pe C.
Asta, vizavi de motoare si greutate.
Am un vecin cu o Astra Caravan. In cateva randuri l-am parcat si eu, dat fiindca sotia nu se descurca. Nu mi se pare greu de parcat, desi e mare. Nu am avut probleme de vizibilitate cu el. E chiar ok.
In general imi plac hatch-urile, le ador, dar uneori e binevenit cat mai mult spatiu. Deocamdata ma descurc cu veverita. E destul de fasneata, economica si confortabila pentru nevoile mele. Si nu in ultimul rand, frumoasa.
Mi-ar fi placut, intr-adevar, sa o pot izola mai bine de compartimentul motor, la 4000+ ture, dar cred ca e mai bine asa. Ma indeamna sa merg in limitele legale. Pe mine m-a impresionat masina, cu toate ca rareori recunosc lucrul asta. Motorul asta 1.2 iti ofera satisfactii, daca stii cum sa-l exploatezi. Pe hartie parca nu pare atat de impresionant, dar e in regula, se simte bine pe C.
Nu in ultimul rand, e destul de pacatoasa luneta. Se murdareste repede de mazga. Uneori renunt sa o mai curat, desi are stergator.
Ultima modificare facuta de mihai_39 la Lun 14 Jan, 2008 10:49 pm, modificat de 2 ori in total
Cand m-am urcat in Corsa mea, parca am pasit in alt univers. Cu toate ca are acelasi cuplu, aproape aceiasi cai putere, aceeasi greutate, se simte cu totul si cu totul altfel, mult mai nervoasa. Doar vara trecuta o simteam 'neputincioasa', pe caldurile alea de cosmar, cand eram cu clima pornita. Atunci simteam imediat diferenta intre benzina de 95 si 100.
Personal, imi place mai mult Corsa C decat D, la exterior. Are mai multa personalitate si iti ofera mai multe posiblitati, vizavi de aspect. In afara de asta, e si mai usoara cu 2-300kg. Intr-adevar, D-ul se simte precum o masina mai grea, iti da impresia ca esti intr-o masina de clasa superioara. La interior parca nu e cu foarte mult mai mare decat C. D-ul arata bine la interior doar daca e dotat. Ca reprize, 1.4-ul de pe D se simte aproximativ la fel precum 1.2-ul de pe C.
Asta, vizavi de motoare si greutate.
Am un vecin cu o Astra Caravan. In cateva randuri l-am parcat si eu, dat fiindca sotia nu se descurca. Nu mi se pare greu de parcat, desi e mare. Nu am avut probleme de vizibilitate cu el. E chiar ok.
In general imi plac hatch-urile, le ador, dar uneori e binevenit cat mai mult spatiu. Deocamdata ma descurc cu veverita. E destul de fasneata, economica si confortabila pentru nevoile mele. Si nu in ultimul rand, frumoasa.
Mi-ar fi placut, intr-adevar, sa o pot izola mai bine de compartimentul motor, la 4000+ ture, dar cred ca e mai bine asa. Ma indeamna sa merg in limitele legale. Pe mine m-a impresionat masina, cu toate ca rareori recunosc lucrul asta. Motorul asta 1.2 iti ofera satisfactii, daca stii cum sa-l exploatezi. Pe hartie parca nu pare atat de impresionant, dar e in regula, se simte bine pe C.
Nu in ultimul rand, e destul de pacatoasa luneta. Se murdareste repede de mazga. Uneori renunt sa o mai curat, desi are stergator.
Ultima modificare facuta de mihai_39 la Lun 14 Jan, 2008 10:49 pm, modificat de 2 ori in total
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat