- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Marius si Octavian, aveti motoare identice si nu va vad batuti in cap ca altii deci va apucati de lucru in comun ! Va listati posturile despre curatare egr si throttle dupa care la treaba, grija a se citi cu atentie ! Mizeria la throttle o gasesti sub clapeta, deasupra de obicei este curatel. Mizeria din astea doua apare datorita uleiului slab, neschimbat la timp etc.
Despre admisie (nu seamana dar macar de info) https://www.clubopel.com/vie...highlight=admisie
La Agila si Corsa sunt citeva info bune, dati cautare avansata pe acestea doua. Alte info sunt la Tutoriale, am cam pus trimiteri peste tot. Se curata si MAP, grija la el !
Succes, mi-a facut placere sa discut cu voi,
Dan
Despre admisie (nu seamana dar macar de info) https://www.clubopel.com/vie...highlight=admisie
La Agila si Corsa sunt citeva info bune, dati cautare avansata pe acestea doua. Alte info sunt la Tutoriale, am cam pus trimiteri peste tot. Se curata si MAP, grija la el !
Succes, mi-a facut placere sa discut cu voi,
Dan
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
Senzorul apare in aceasta discutie https://www.clubopel.com/vie...hlight=senzor+map dar nu stiu ce as putea curata la el.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cu o seringa (acul numai putin bagat in gaura) introduci continutul din spray de curatat debitmetre sau alcool izopropilic. Lasi la inmuiat mizeria dupa care il scuturi, repeti pina curge lichid curat. In el intra vapori de ulei si alte mizerii indicatia lui fiind ceva mai mica decit realul sau are o latenta/intirziere la reactie.
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
Azi am cumparat o bobina nou de inductie, marca Hüco. Dupa montare masina a mers mai bine, sau cel putin asa mi s-a parut mie, insa dupa vre-o 10-15 min a inceput sa tremure si s-a aprins martorul de exhaust iar.
In seara asta am verificat din nou bujia de pe cilindrul 1, cel pe care dadea missfire, era neagra, asa ca am inlocuit-o cu alta, provizoriu, din setul vechi, dar nu a avut nici un rezultat.
In seara asta am verificat din nou bujia de pe cilindrul 1, cel pe care dadea missfire, era neagra, asa ca am inlocuit-o cu alta, provizoriu, din setul vechi, dar nu a avut nici un rezultat.
conrad
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
citeam discutia voastra aici pe forum..ma confrunt cu exact aceeasi problema.astra 2001 z16xe.acelas beculetz de exhaust aprins in bord...testerul mi-a recunoscut aceeasi eroare:misfire cylinder 1....simptomele sunt aceleasi..trepidatii,pufaitul din toba,lipsa de putere,bujia 1 arsa...baietii de la service m-au sfatuit sa curat injectoarele...este o tehnica noua,de curatat inj cu ultrasunete.mi le-au curatat,dar masina merge la fel,beculetul arde.am incercat sa schimb bobina mea cu una buna,si tot la fel merge.testerul tot misfire recunoaste pe cil 1......care poate fi problema?
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
conrad
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
puteai sa folosesti functia de search: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295 pentru egr, iar pentru clapeta de acceleratie: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
sper sa te ajute si sa iti rezolvi problema cat mai repede.
sper sa te ajute si sa iti rezolvi problema cat mai repede.
conrad
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
Azi cu ajutorul lui Al3xz am curatat EGR-ul si clapeta de acceleratie, insa motorul merge la fel .
codul de eroare inregistrat este P0301 (Missfire pe cilindrul 1), iar ca sfat am primit sa fac rocada intre injectorul de pe cilindrul 1 si alt cilindru sa vedem daca merge asa.
sincer nu stiu ce sa ii mai fac.
codul de eroare inregistrat este P0301 (Missfire pe cilindrul 1), iar ca sfat am primit sa fac rocada intre injectorul de pe cilindrul 1 si alt cilindru sa vedem daca merge asa.
sincer nu stiu ce sa ii mai fac.
conrad
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
.....am incercat si eu saptamana asta sa schimb inj de pe cil 1 cu inj de pe 2....vreo 2 zile...nu mi s-a mai aprins in bord becul galben..dar masina mergea la fel..azi iar s-a aprins becul galben.acuma ma gandeam sa ma duc luni inapoi la service,sa-l pun din nou pe tester...si acuma daca imi spune misfire pe cilindrul 2...atunci categoric injectorul este de vina...si trebuie schimbat.nici eu nu mai stiu ce sa mai fac..si deja ma dispera!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ce credeti ca poate scurta viata/strica blocul de inductie la Z16XE ?
Eu suspectez capacul ce acopera motorul si care obstructioneaza racirea "normala" a blocului de inductie ... trecind peste uzura normala produsa de efectul corona ...
Cred ca se poate prelungi viata blocului de inductie cu 15-30% in functie de momentul in care a fost indepartat capacul motorului ...
Ultima modificare facuta de iso la Mar 05 Feb, 2008 10:10 pm
Eu suspectez capacul ce acopera motorul si care obstructioneaza racirea "normala" a blocului de inductie ... trecind peste uzura normala produsa de efectul corona ...
Cred ca se poate prelungi viata blocului de inductie cu 15-30% in functie de momentul in care a fost indepartat capacul motorului ...
Ultima modificare facuta de iso la Mar 05 Feb, 2008 10:10 pm
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 89dam
- ****
- 1,175 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat