Sa incep cu inceputul. Ea opel astra F 94 1.6i superba

. Sa trec la subiect. In octombrie masina mergea brici nu dadea in nas, pornea la rece la sfert de cheie totul bine si frumos. Pana intr-o zi cand mergeam cu ea opresc la un magazin ... ma intorc dau cheie sa ma duc si nu porneste. No ma frate ce ai draga mea . Dau iara cheie nu vrea ... dau iara apas pe acceleratie si porneste. No ma gandeam ceva mizerie o prins nu-i bai. A doua zi dimineatza dau cheie nimik nu vrea. Tin sa precizez ca pornea la sfert de cheie la rece fara sa apas pe acceleratie. No sun mecanicu uite frate ce e ... hai la mine sa vedem ce are . No mecanicu se uita bolboreseste el acolo ... Ai schimbat filtre alea alea ma intreaba, io zic nu inca, no du-te cumpara sa le schimbam ca alea ii baiu. No ma duc sa cumpar ca doar el ii mecanic, io ce stiu ... filtru aer, filtru benzina, bujii, ulei Mobil 5W40 filtru ulei, filtru benzina, fise bujii bosch, garnitura capac culbutori. Ma duc inapoi la mecanic dupa ce am decartat 500 ron sa mi le puna . Le pune pe masina dau cheie , tot asa . Ei frate na . In gandu meu se coborau toti sfintii ... Se uita la masina vede ca e spart catalizatorul si toba zice ... no astea is baiu vezi nu respira bine motorul du-te cumpara catalizator si toba spate. Daca asa o zis mecanicu m-am dus si am decartat iar 500 ron la piese auto ... noroc ca catalizatorul a fost DOAR 350ron NOU. Ma duc inapoi la el le pune sudeaza pe masina (ii drept era varza catalizatorul gol pe dinauntru) dau cheie la motor nimik, invartea dar nu pornea, doar daca apasai pe acceleratie. Io deja disperat transpiratie dupa trasnpiratie ma luau "am bagat 1000 ron intr-o zis si nu porneste masina"

. Mecanicu incepu sa se precipite pai stai sa ne uitam si la injector zice el "ii bun". Da jos valva egr curata bun, clapeta acceleratie curata bun ... dau cheie NIMIK. Imi venea sa urlu in garaj.
Asta e ce sa fac plati la mecanic si ma duc acasa cu masina. A doua zi intru pe forum aici caut ca nebunu citesc mii de pagini cu relantiu valva egr clapete ... ziceam asta e ce sa fac is io mai ghinionist.
Pana ce nu am dat de un post cu benzina EFIX de la rompetrol ca ii buna ca asa si asa ... Si chiar in acea zi ma intalnesc cu un prieten si ii zic de baiurile mele ca m-o lasat lefter masina ca am bagat bani in ea si nu am rezolvat-o. Si imi zice el ma baga o sticla dinaia de FUEL INJECTOR CLEANER. Ma duc la rompetrol cumpar o sticla din aceea bag 30 de litri de benzina efix 95. Dau cheie s-o chinuit un pic o luat-o. Dupa 60km parcursi masina porneste la sfert de cheie nu mai am probleme la fluctuatii la relanti masina trage de rupe si consumu ii foarte mic.
Am scris aceasta povestioara pentru ca poate mai sunt forumisti aflati in situatia mea .
P S. Daca am scris ceva gresit sau nu l-am postat bine rog moderatorii sa-l puna .... sau sa-l stearga daca este nevoie.