Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat

Skip ads

  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
se opreste in timpul mersului , dar mai des imi face probleme cind e rece motorul oprindu-se ,sau turindu-se..
mentionez ca e o calibra din 91 c20xe .
ash dori sa schimb becurile din bord , cum ash putea sa fac , ....nu am indraznit ca nu cumva sa rup vreo clema sau ceva de genul asta...
nu am geamuri electrice.....dar as dori sa instalez in curind pe portiere......problema e ..: se poate sau trebuie unele modificari ?
o alta problema ar fi cu clima...nu porneste....oare d c ?
va multumesc anticipat ..si MULTA BAFTA ! Surprised
  • love2calibra

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
dj04xpx a scris:se opreste in timpul mersului , dar mai des imi face probleme cind e rece motorul oprindu-se ,sau turindu-se..
mentionez ca e o calibra din 91 c20xe .

daca nu sta la relanti e posibil sa fie imbacsit regulatorul de relanti. nu stiu exact cum se face, dar stiu ca se paote curata/regla... ia legatura cu un service sau cineva care se pricepe

dj04xpx a scris:ash dori sa schimb becurile din bord , cum ash putea sa fac , ....nu am indraznit ca nu cumva sa rup vreo clema sau ceva de genul asta....

becurile din bord se pot schimba, poti cere un manual de Calibra ca sa vezi cum se desfac sau poti cauta aici pe forum pentru ca sigur s-a mai discutat

dj04xpx a scris:o alta problema ar fi cu clima...nu porneste....oare d c ?

da search, ca s-a mai discutat...
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
merci mult !
asta seara mi-am mai amintit ....este corect ca atunci cind ai motorul pornit si incerci sa virezi usor spre dreapta , sa se simta in volan o mika lovitura? parca ar trece de un prag sau ceva de genul asta ... ce ar putea fi ....?
cu toate ca doresc sa ma duk cu majina la un control si sa contactez un mecanic ...dar nu pot garanta cit de bine lucreaza si ....datorita voua pot sa am un control asupra reparatiilor.... sa nu par un nestiutor chiar daca sunt .
Skip ads

  • dan.brumbea

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2007

  • Mesaj Privat
hmm....problema asta cu "pragul" o am si eu, numai ca la mine e cand virez spre stanga si parca nu face tot timpul.
Prima data m-am speriat un pic ca am simtit treaba asta cand am luat o curba cu viteza destul de mare.
Si eu sunt curios de la ce se poate trage!
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
da , rectific si eu ...nu cind virez catre dreapta ci atunci cind majina e pornita dar stationez si incerc sa firez catre stinga se aude acel ~prag~ ca sa ii spun asha...sunt tare curios cum si din ce cauza si ce ar trebui sa fac
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
intai schimba lichidul de la servodirectie si vezi cum se comporta
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:intai schimba lichidul de la servodirectie si vezi cum se comporta


se trage din articulatia cardanica a coloanei de directie(prima poza, figura de jos)-daca ai volan reglabil
daca nu ai volan reglabil, vezi urmatoarele 2 imagini. e vorba de bucsaraia de pe coloana!






avand in vedere ca e o masina cu o anumita varsta cel mai ortodox ar fi sa schimbi coloana de directie cu totu, costa in jur de 500 ron
daca abia ai cumparat masina, cinstit ar fi sa schimbi toate fluidele (lichid servo, lichid frana, ulei motor, ulei cutie de viteze, cu toate filtrele aferente)

pentru geamuri electrice uite un tutorial facut de mine:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14907

distractie placuta Wink
Skip ads

  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
merci alex
am sa tin minte si chiar de asta am sa ma okup
voi reveni cu noi amanunte.. orikum multumesc mult
  • blue

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1994 20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
va salut cu stima pt toti posesorii acestui motor.
de ceva timp am cateva probleme la motoru` asta...si nu`nteleg unde se leaga:
1. Cand il pornesc dimineata la o temperatura intre minus cateva grade..si + 5 grade (sa zicem estimativ) motoru` porneste foarte bine...insa cu un consum instantaneu de 3-4 l/h, ca dupa ce se`ncalzeste sa ajunga undeva la 1.1-1.2 un consum normal zic eu.
2. daca o pornesc undeva la peste 5 grade aici apare problema...masina scoate un miros puternic de benzina...motoru` merge ca si cum ar fii o dacie fara soc tras, nu se tureaza si da in nas. Asta dureaza circa 2 minute pana se mai incalzeste putin Confused
3. in perioada de iarna nu mi`a scazut consumu` in oras sub 15...dar avand in vedere ca de cele mai multe ori fac 100 de km in oras cu cel putin 30 de porniri (deh..drumuri scurte in craiova) cred ca e un consum normal...oare ?Smile totusi am impresia ca "baga" benzina la nesimtire...incat o ineaca
4. in momentul in care temperatura sare de 45 de grade ralantiu incepe si scade...exagerat de mult...masina trepideaza putin, motoru` nu galopeaza (sa fie de la lipsa catalizatorului? )
Faza cu mirosu` de benzina persista chiar si cand se`ncalzeste...numai atunci cand ajunge la temp de peste 45 de grade...totul e ok
O alta intrebare...la masinile astea in momentu` cand pui contactul nu ar trebui sa se auda pompa de benzina ca face ceva? ...la mine unu am insistat sa ascult...si nimic...parca are pompa mecanica .
Mentionez ca am schimbat strict la motor ...fise+ulei+filtru...filtru de aer arata bine...trebuie sa schimb filtru de benzina...dar nu cred ca asta e problema.
Orice sfat e binevenit...eu am intretinut masina asta cat am putut de bine...n`a vazut forja mai deloc de la mine...ulei nu consuma..nici macar 1 picatura .
Multumesc anticipat si sper sa aibe cineva rabdare sa citeasca mesajul Smile
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut
o sa te mut aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18794

1.E normal. Cu catalizator pus scade foarte repede consumul.Fara, dureaza mai mult.
3. E normal, mai ales ca nu ai catalizatorul. La mine cu el pus la inceputul iernii nu mi s-a parut mare diferenta fata de vara.

2 si 4 schimba sezorul de temperatura al motorului, este in partea opusa termostatului.

Pompa la NE-ul meu porneste doar la actionarea demarourului(si apoi ramane cuplata) , nu cand pui contactul.

La unele mai porneste cateva secunde si la contact.Depinde de tipul instalatiei electrice cred.
  • blue

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1994 20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
hmm...acel termostat e acelasi cu termocupla ? ...ca eu am mufa de la termocupla scoasa si pusa pe direct (adica ventilatoru` merge non-stop ...consum si mai mare Rolling Eyes )...am piesa dar nu am gasit un loc bun unde sa o schimb....dar imi aduc aminte ca si inainte mergea la fel .
Reeferitor la catalizator...cam cat scade consumu` catalizatoru` si cam ce "pierdere" de putere o sa am ?
si totusi chiar atat de mult se simte fara catalizator ? ..adica mirosu` de benzina intra si in masina uneori...si cred ca daca as aprinde o bricheta la esapament sigur ar lua foc..totusi e o masina cu injectie , la care se presupune ca nu ar trebui sa aibe un randament atat de mic fata de cele pe carburator.
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul de temperatura pentru ECU nu e acelasi lucru cu termocupla.Ceri la magazin si stiu ei daca tu nu. Smile

Eu nu am simitit o pierdere sesizabila in putere , poate doar in treapa I se tureaza o idee mai lent.
  • bobocalibra

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2008

  • Mesaj Privat
de 3 ore sunt proprietarul unui opel calibra ... si singurul lucru care ma supara este ca nu merge turometrul .. asta din cauza ca s a scorojit hartia sau plasticul din spatele acului din bord si nu poate arata nimic indicatorul de turatie .. adica turometru
cand ajung acasa vreau sa mi spuneti si mie de unde pot cumpara backgroundul ptr turometru , kilometraj si ceasuri apa \ benzina din bord
va multumesc mult
  • GODLESS

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bobocalibra a scris:de 3 ore sunt proprietarul unui opel calibra ... si singurul lucru care ma supara este ca nu merge turometrul .. asta din cauza ca s a scorojit hartia sau plasticul din spatele acului din bord si nu poate arata nimic indicatorul de turatie .. adica turometru
cand ajung acasa vreau sa mi spuneti si mie de unde pot cumpara backgroundul ptr turometru , kilometraj si ceasuri apa \ benzina din bord
va multumesc mult


Poti sa gasesti la dezmembrari sau sa le faci pe calculator ... sau mai e varianta plasma , parca vindea cineva pe aici pe forum si de calibra ...
  • bogdan_dmx`

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut fratilor sunt nou pe aici...am achizitionat o calibra recent si am 2 probleme
am fost nevoit sa o duc la retujat, vopseaua nu arata asa bine si meseriasul a tras de toate bandourile, iar clipsurile din spate bineinteles sau rupt ..toate. eu sunt din iasi am cautat peste tot si nu am gasit.....cine ma poate ajuta sa.mi spuna unde se pot gasi asa ceva?
si a 2a problema: masina are faruri angel eyes, becul de faza scurta se arde in repetate randuri, cerculetul din dreptul lui nu.mi ardea de la inceput...nici acum ca nu stiu de unde sa incep.....sa se arda becul de faza scurta din cauza ca cerculetul ala nu functioneaza de la inceput....cine ma poate ajuta cu un sfat ia.s fii recunoscator....va rog fratilor. multumesc anticipat.
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut:) orice piesa de calibra gasesti in Pacurari la Autocenter, te duci cu certificatul acolo,sau la Unix auto ( pe splai , cum mergi din tudor catre facultatea de Automatica si Calculatoare),imediat dupa AC este Unix Auto , sa te uiti atent ca nu prea se vede din cauza copacilor...

dar la ce mecanic ai fost tu ? nu i ai zis lui Bbbbb..... oul ala sa fie atent? cea mai ieftina solutie ar fi niste ,,nituri ,, eu de ex. la masina mea chiar acuma am dat comanda de bara fatza ca era rupta reparata si vai de capul ei

In ceea ce priveste problema cu farul , mergi la un electrician Very Happy eu nu stiu prea multa electricitate:).... la un electrician din service ( cam 50/60 ron te costa)...by the way... pune i Xenon ( eu cu farurile care le aveam...cand am luat masina nu vedeam nimic)

Pune si tu niste poze ceva ,cu masina ta:D... calibristi din Iasi se intalnesc DUMINICA la ora 20:00 in fatza Palatului Culturii ( sau tot pe acolo prin centru cum ar fi Parcare Moldova in caz ca e vreo manifestatie la Palat)

Daca ai alte intrebari sau intrebari , te ajut cu placere, id mik23n2

O Duminica frumoasa
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
varianta plasma ar fi cea mai rapid si ieftin de rezolvat ,sunt pe net , si aici pe forum anunturi ,sau gasesti pe site urile de tuning , as da eu un search pt tine dupa ,,ceasuri plasma ,, da nu stiu daca am voie sa postez ,,reclame la firme de tuning,,
  • Andrei™

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salutare all
am shi io cateva intrebari:
1.unde se monteaza senzorul de temperatura ulei sau unde se gaseste in caz k il am pt varianta c20xe
2.cum se demonteaza pompa apa/ulei (c20xe)
3.pe unde se completeaza uleiul in cutia de viteze (f20)
4.cum se numeste piesa din poza si ce rol are .
5.vara cand e cald foarte tare..shi raman blocat in trafic..pur shi simplu m-i se detureaza motoru..imi da in nas..shi in final se opreste..care ar fi problema/problemele?

multumesc..astept ajutorul vostru


  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
piesa din imagine este regulator de presiune a carburantului
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR