Slick....fi atent. cum am mai spus....motorul tau a fost la sekunde de a se cala. aluminiul ala este din pistoane. 100% !!! chiar daca nu se poate observa, depuneri sunt si pe celelalte 2. in mod sigur. numai ca astea(2-3) s'au gripat cand erau sus. au ramas "sudate" acolo. depunerile 1-4 au fost rase de segmenti si nu mai vezi nimic. dar pistoanele nu mai sunt sanatoase.
cumpara 4 pistoane - alta solutie nu e. segmenti noi si asta e. nu tre sa demontezi blocul; tre doar sa ai acces pe sub masina. cand desfaci pistonul 2-3 de jos, ii faci toata cursa pana sus de cateva ori si depunerile vor fi curatate de segmenti. mare atentie sa nu urci prea mult, sa nu iasa segmentii. daca nu se curata tot, pune un smirghel de 2500 sau mai mare, cu apa sau mai bine ulei si curata bine lolcul unde au fost depuneri.
mai ti minte ce temp ai avut pana sa patesti asta?...adica pana sa dai drumu la caldura?....am vb cu lume avizata, si stiu ce ai patit. totul pleaca de la supapele de suprapresiune din busonul vasului de expansiune. sunt murdere si nu mai deschid cum trebuie. din cauza asta a crescut temperatura mult si cu asta presiunea si de aia a sarit furtunul. mare atentie la supapele alea....super important sa deschida cand presiunea e pea mare.