Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare
Am si eu o nelamurire. am descoperit zilele astea ca nivelul lichidului din rezervorul din poza este sub cel minim, cel putin dupa marcajele de pe el. Banuiesc ca e lichidul de frana, dar as vrea sa-mi spuneti sigur, sa nu bag lichid aiurea. E vorba despre lichidul de frana acolo, sau e altceva? si spuneti-mi si daca trebuie completat sau inlocuit.
Multumesc

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, acolo este rezervor pompa frana. Se completeaza cu lichid de frana DOT4 la nivel. Verifica atent si la roti sa nu ai ceva pierderi. Cum stai cu placutele de frana si sabotii? La uzura pronuntata a placutelor, pistonasele etrierelor ies mai mult in afara datorita subtierii. Spatiul creat in instalatie se traduce prin scaderea nivelului in rezervorul pompei (cu conditia sa nu ai pierderi). Ar fi bine sa verifici tot sistemul de franare.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Placutele si sabotii au fost schimbate in urma cu o luna. Cele vechi erau terminate. Ca scurgeri...nu stiu..e posibil, nu am urmarit. totusi am ceva probleme cu franele spate. In urma cu ceva timp (vreo 2 sapt), cand franam, se auzea un scartait, ca si cum ar freca ceva, dar intrerupt, adica avea un fel de tact, nu era un scartait continuu. Zgomotul asta nu se auzea de fiecare data. Avea momente. In weekendul trecut am facut un drum pana la vaslui si inapoi si de atunci s-a oprit scartaiala, ca apoi, de ieri, sa se auda si mai nasol. Dar la fel, nu se aude la fiecare pedala. Are momente. Cei de la service au luat la strung capacele alea (nu stiu denumirea tehnica) pe care apasa sabotii, pentru ca facuse canal. Acuma...nu-mi dau seama ce ar putea fi. Sa nu fi reglat ei calumea pe-acolo... nu cunosc exact toate componentele sistemului de franare, dar am vazut ca nenea mecanicu tot facea niste reglaje, niste calibrari ceva, inainte sa puna capacul respectiv.

Ce crezi ca ar putea fi?
as da roata jos, dar nu prea am ce sa vad acolo. nici nu am scule de dat jos capacul ala. am vazut ca iese foarte greu.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
E posibil ca pana la pasuirea noilor ferodouri (placute si saboti) sa faca zgomote. In aceasta perioada evita franarile tari si bruste (vreo 500km). Completeaza la nivel si urmareste daca mai scade. Normal era treaba lor sa verifice nivelul dupa interventie. Nu mi se pare totusi ok faptul ca ti-a luat la strung tamburii, e posibil sa fi iesit din cota minima admisa si atunci vor trebui schimbati. Aveam cotele trebuie sa mai caut sa ma dumiresc. Daca franele tin pe toate rotile si nu vezi pierderi se pare ca nu e chiar grav. La scaderea sub nivel a lichidului, se aprinde in bord becul de averizare ( cel cand ai frana de mana trasa). Dupa un drum mai lung, la prima oprire obisnuieste-te sa pui mana pe jantele rotilor sa vezi daca se incalzesc. Normal la un sistem ce lucreaza bine jantele trebuie sa fie reci. La placute noi e posibil pana la pasuire si autoreglare sa mai frece cate un pic ceea ce se traduce in usoara caldura.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
de aprins nu s-a aprins nimic in bord. As fi reactionat mai repede daca as fi sesizat vreun martor clipocind. asta am descoperit-o intamplator, uitandu-ma pe la motor in incercarea de a ma familiariza cu el.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR