Sam 19 Apr, 2008 11:30 pm
ma scuzati ca intervin, curatarea totala a instalatiei nu se va putea face nicidata avind in vedere ca sistemul de racire are un volum total de peste 7,1 Litri in care se aduna cavitatile chiuloasei, furtunele de cauciuc, radiatorul de racire, radiatorul de caldura interioara, si o gramada de plasticaraie, de asemenea uleiul se depune in orice cavitate si orice scorbura a instalatiei. Probabilitatea sa fie din chiuloasa este foarte mica intrucit arderea unei garnituri de chiulasa intervine in urma unei solicitari la limite a unui motor din orice punct de vedere si care la un opel de 1,7 este foarte putin probabil sa se intimple. Preocuparea mea consta in proiectarea acelui radiator de ulei, incapacitatea lui de a face serviciu util si nu inutil unui motor reusit in mare parte, si este vina inginerilor si proiectantilor de la opel ca nu au gasit o solutie fiabila si de bun gust pentru acel negru de fum din motorul de 1,7 si de asemenea aceiasi vina o au pentru calculatorul de pe injectie. Pentru o curatire cit mai buna a instalatiei va sfatuiesc sa inlocuitii radiatorul de racire, furtunele groase ce duc de la radiator la chiuloasa, teurile de plastic, radiatrul de caldura din habitaclu, vasul de expansiune. Daca vi se pare solutie prea drastica va propun o alta pe care am ales-o si eu la un momendat inlocuirea antigelului saptaminal (intrucit antigelul contine si acizi si baze si intr-o saptamina se inegreste) facind acest lucru timp de citeva saptamini veti ajunge la concluzia ca prima solutie era mai fericita, un litru de antigel de buna calitate costa peste 15lei/litru ori 7 si ceva litri 105 lei si mai bine (nu se amesteca anigelul cu apa distilata intrucit uleiul nu adera cu apa nu "le place inpreuna" si veti constata cu stupoare ca atunci cind in instalatie veti pune numai apa vi se va parea ca este curata dar la punerea antigelului imediat se va inbicsi de ulei lichidul de racire), facind schimbul acesta de vreo 5-6 ori sau si mai bine veti ajunge la un total de de peste 600 lei si mai bine, si in instalatie tot ulei este. Procurind piesele pentru prima solutie de la distribuitori fara adaos astronomic tot pe acolo veti ajunge si instalatia va fi curata pina la spargerea din nou a radiatorului de ulei. Va sfatuiesc si a treia solutie cea mai cool, punerea unei tevi la intrarea furtunelor de apa de la radiatorul de ulei iar la intrarea in radiator a tevilor de apa se va pune un furtun de cauciuc prins in coliere aceasta solutie va va aduce sadisfacti pe viitor intrucit nu va mai intra ulei niciodata in instalatia de racire, sau cine stie poate se va arde garnitura de chiuloasa sau se va fisura chiuloasa &&&&&&&&&&&&&&&&&&&