Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ma intreb daca se pot modifica in asa fel incat sa nu mai fiu nevoit sa mai adaug inca o priza pentru admisia aerului "rece" in filtrul de aer.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Ma intreb daca se pot modifica in asa fel incat sa nu mai fiu nevoit sa mai adaug inca o priza pentru admisia aerului "rece" in filtrul de aer.

*
Vezi sa nu intre apa ...
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
N-ai cine stie ce debit de aer prin gaurile alea, e mai eficienta gaura din contraaripa, prin care trecea furtunul ce ducea la cutia filtrului original.Singurul dezavantaj e ca pe acolo vin si multe mizerii ridicate de pe drum si se murdareste filtrul repede.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Problema este ca nu stiu exact la ce folosesc grilele respective(admisie sau evacuare), daca ar fi sa ma ghidez dupa design-ul acestora (si mai ales al celor de la generatia urmatoare - Astra F GSI)cred ca sunt folosite la evacuarea aerului cald din interiorul compartimentului motor si deci nu au nici o legatura cu admisia aerului rece.
Avand in vedere ca imi place cum arata capota, voi incerca sa decupez aripa din dreapta in asa fel incat sa creez o priza de aer in zona respectiva (am vazut pe net ceva exemple).
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cam asa as dori sa arate...

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Astea cam arata ca grile pentru racitul franelor (desi sunt cam sus puse...) daca nu, vazand ca in zona aia exista o dublura de aripa sunt... decorative... Wink , mai ales daca sunt pe ambele parti (dincolo nu e filtru de aer ci bateria...)
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Decuparea contraaripii este ultima mea grija, as fi mai interesat sa aflu daca o priza manufacturata in lateral va avea acelasi efect ca una montata pe capota, ma refer la admisia aerului "rece".
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Decuparea contraaripii este ultima mea grija, as fi mai interesat sa aflu daca o priza manufacturata in lateral va avea acelasi efect ca una montata pe capota, ma refer la admisia aerului "rece".

*
Parerea mea e ca nu castigi nimic, doar te complici, caci decuparea este prost plasata, iar aerul este "luat" dintr-un plan perpendicular directiei de mers, printr-un orificiu de sectiune destul de mica si nesituat intr-o zona de supra-presiune.
Eu zic ca din fata e cel mai bun, dar cu ceva masuri de a curata aerul de praf si picaturi de apa prin inertie
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
multam pentru sugestii, nici mie nu mi se pare cea mai fericita alegere decuparea aripii,
  • frate_c****_frate

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Frate, a cui e masina aia tare din poza ? Cati cai areeee ??? E cool rau de tot ! Eu mi-am luat o janghina ! P.S. : Ce masina e aia ?
  • Adi_blp

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina: Manta 1987 c20e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu am grila dreapta o idee mai adancita si gaurita spre spate.
nu am poze. mi se pare cat se poate de eleganta si rezolva si problema aerului rece.
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Printr-o priza de aer se castiga ceva putere, prin cresterea debitului de aer. Masina urca mai repede in ture si asta o stiu de la un baiat care si-a pus. Nu era Kadett, dar efectul trebuie sa fie acelasi.
Ca sa nu intre mizerii pui la interior un bucata de ciorap de nylon. Te rogi de prietena sa sacrifice o pereche. Very Happy Very Happy Very Happy

Bafta Robert. Merita facuta modificarea mai ales la masina ta, care e oricum tare.

Apropos de frane. La tine nu sunt ventilate discurile?!?!
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am renuntat la ideea unei grile de aer pe lateral, detalii referitoare la acest subiect am gasit pe max-bost (nu dam link-ul exact din cauze ce tin de politica forum-ului) se explica pe larg avantajele dezavantajele acesteia la Calibra, se poate face analogia cu Kadett-ul.
La mine sunt discuri ventilate cu diametru de 220 pe fata, iar pe spate discuri pline, frana de mana saboti pe interior...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR