- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- hoinarel
- **
- 264 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Buzau
hoinarel
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
eu am schimbat asa la a mea, o am de la 160k km si acum are 210 k km
condensor ac - pocnit
discuri de frana + placute
termoflot - tot nu a disparut problema cu uleiul in vasul de expansiune
lipituri reci pe calc de injectie
cap de bara stg, am schimbat si pe dreapta ca era eftin si tot trebuia sa - i fac geometria
si cam atat
condensor ac - pocnit
discuri de frana + placute
termoflot - tot nu a disparut problema cu uleiul in vasul de expansiune
lipituri reci pe calc de injectie
cap de bara stg, am schimbat si pe dreapta ca era eftin si tot trebuia sa - i fac geometria
si cam atat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
Astra lu' taica-meu are 130000km acum. A luat-o la 90000 din Germania de la o firma de telefonie. E fabricata in 2001. La vreo 95000 a schimbat puntea de diode si acum se cam aude un rulment (inca nu se stie care ca zgomotul se aude in spate si joc are putin rulmentul din fata) si bujiile incandescente ar trebui schimbate ca se aprinde masina cu cheita pe ea. Tocmai a schimbat distributia si: cureaua era in stare impecabila, ar mai fi mers vreo 20-30000 lejer, rolele la fel, pompa de apa are paleti de inox, cureaua de accesorii la fel in stare foarte buna. Cred ca daca a fost ingrijita bine si km sunt reali Astra G e o masina buna. La a mea nu am avut inca probleme dar o am de mai putin timp. Oricum im place foarte mult acest model si nu renunt curand la el indiferent de ce s-o mai intampla...
- hoinarel
- **
- 264 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Buzau
hoinarel
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
air_catalin a scris:eu am schimbat asa la a mea, o am de la 160k km si acum are 210 k km
condensor ac - pocnit
discuri de frana + placute
termoflot - tot nu a disparut problema cu uleiul in vasul de expansiune
lipituri reci pe calc de injectie
cap de bara stg, am schimbat si pe dreapta ca era eftin si tot trebuia sa - i fac geometria
si cam atat
condensor ac - pocnit
discuri de frana + placute
termoflot - tot nu a disparut problema cu uleiul in vasul de expansiune
lipituri reci pe calc de injectie
cap de bara stg, am schimbat si pe dreapta ca era eftin si tot trebuia sa - i fac geometria
si cam atat
Cam cati kilometri ai circulat de cand ai observat ca ai ulei in vasul de expansiune?
La mine cand au vazut au zis ca poate fi racitorul de ulei sau de la chiuloasa. Initial au spus ca sa circul cateva sute de km cu ea si sa vad daca se intampla ceva si ca daca nu se ingroasa uleiul in vasul de expansiune atunci pot sta linistit si doar daca se inegreste vasul atunci sa merg sa rezolve problema. Am circulat deja cu masina si am facut 3256 km si nu vad sa fie vre-o schimbare, binenteles ca nici nu am nevoie .
- raicu mihai
- *
- 1 mesaje
- din 15 Mar 2008
- Astra 2004 1.7 cdti
- Constanta
raicu mihai
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu injectoarele. Am un Opel Astra G Caravan cu motorizare de 1,7 CDTI. Am facut testul cu paharelele si imi pierde pe retur.
Motorul porneste greu, trebuie sa invarti 20-30 de secunde. Are cineva idee de ce as putea sa ii fac sau carui fapt i se datoreaza aceasta defectiune?
Motorul porneste greu, trebuie sa invarti 20-30 de secunde. Are cineva idee de ce as putea sa ii fac sau carui fapt i se datoreaza aceasta defectiune?
nelutzul40- Suspendat
- 1,021 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,021
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Am cumpărat un opel astra g în urmă cu 6 luni ( înainte am avut o dacie şi nu mă pricep la opel), este din 2001 model sedan (motor Y17 DT). Aş dori să aflu dacă scăderea antigelului din vas (cam la 500 km scade sub semn) desemnează faptul că am garnitura de chiulasă arsă. Menţionez că nu există urme de spumă pe buşonul de ulei, maşina nu scoate pic de fum (chiar mă îngrijorează acest fapt, parcă ar fi pe benzină!) iar astă iarnă scotea un fum subţire alb până se încălzea. În rest maşina merge foarte bine, are demaraj bun, nu consumă, porneşte foarte bine etc...Mulţumesc anticipat tuturor acelora care mă pot ajuta!
Am cumpărat un opel astra g în urmă cu 6 luni ( înainte am avut o dacie şi nu mă pricep la opel), este din 2001 model sedan (motor Y17 DT). Aş dori să aflu dacă scăderea antigelului din vas (cam la 500 km scade sub semn) desemnează faptul că am garnitura de chiulasă arsă. Menţionez că nu există urme de spumă pe buşonul de ulei, maşina nu scoate pic de fum (chiar mă îngrijorează acest fapt, parcă ar fi pe benzină!) iar astă iarnă scotea un fum subţire alb până se încălzea. În rest maşina merge foarte bine, are demaraj bun, nu consumă, porneşte foarte bine etc...Mulţumesc anticipat tuturor acelora care mă pot ajuta!
rick
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2007
- Mesaj Privat
nelutzul40- Suspendat
- 1,021 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,021
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
Mulţumesc RICK, am căutat sub preşuri dar nu am găsit nimic, nici pe la motor (atât cât se vede) nu am văzut nimic şi totuşi pe undeva se pierde antigelul dar nu ştiu pe unde. Am făcut rost de un manual de reparaţii şi nici de acolo nu mi-am putut forma o părere de pe unde ar putea fi. Rămâne să mai caut ....
nslsorin
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2008
- Mesaj Privat
nelutzu ,
poti sa-i pui in vasul de expansiune o solutie pe care o gasesti la toate magazinele de piese auto . solutia asta astupa toate orificiile din circuitul de racire . aceeasi problema am avut-o shi io la fosta masina,un clio,shi dupa ce am folosit solutia asta nu-mi mai scadea nivelul. de mentionat faptul ca nu afecteaza in nici un fel proprietatile lichidului de racire shi nici nu costa mult pana in 20 ron. daca tot nu reusesti sa descoperi pe unde pierde gandeste-te shi la varianta asta.
de preferat sa consulti shi un mecanic, poate la opel nu este indicat sa folosesti asemenea soluti .
poti sa-i pui in vasul de expansiune o solutie pe care o gasesti la toate magazinele de piese auto . solutia asta astupa toate orificiile din circuitul de racire . aceeasi problema am avut-o shi io la fosta masina,un clio,shi dupa ce am folosit solutia asta nu-mi mai scadea nivelul. de mentionat faptul ca nu afecteaza in nici un fel proprietatile lichidului de racire shi nici nu costa mult pana in 20 ron. daca tot nu reusesti sa descoperi pe unde pierde gandeste-te shi la varianta asta.
de preferat sa consulti shi un mecanic, poate la opel nu este indicat sa folosesti asemenea soluti .
- grama dorin
- *
- 3 mesaje
- din 05 Jun 2007
- Astra 2002 y17dt
- Brasov
grama dorin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2007
- Mesaj Privat
- George Pelesca
- **
- 187 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Dacă poţi, te rog să dai mai multe detalii despre cum ai procedat la lucrare (ai desfăcut şi cureaua de distribuţie? dacă nu cum ai făcut de ai dat jos decât până la axul cu came? etc.) Dacă nu e prea complicat m-aş încumeta şi eu. A mea nu consumă decât foarte foarte puţin (completez pe un schimb la 10000 km cu restul de ulei rămas până la 4 litrii, adică cca 400 g la 10000 km în condiţii fără menajamente ) Totuşi intervenţia ta m-a făcut curios.
- George Pelesca
- **
- 187 mesaje
- din 03 Jun 2007
- Astra 2001 z16se
- Valcea
George Pelesca
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Probleme avute în 11 luni: - motoraş clapetă recirculare aer (problemă categorică şi generală Astra), încă nerezolvat.
-EGR-ul se mai blochează dar se curăţă şi nu influenţează mersul motorului decât foarte foarte puţin
-schimbat tampoane amortizoare faţă - 200 lei toate 4 (de la drumurile noastre toate)+ preventiv o bieletă şi capetele de bară care erau în condiţie excelentă şi nu era nevoie să le schimb dar dacă comandam piese de 500 lei aveam montajul gratuit. Aşa am ieşit cam la acelaşi preţ dacă schimbam doar tampoanele. (mama ei de Românie cu incompetenţii din serviceuri ).
- acum mă chinui să-mi dau seama de unde apar nişte trepidaţii pe la 70 km/h dar după cât se pare tot de la drumurile noastre "bune" că apar cam pe aceleaşi porţiuni de drum (am realizat eu astăzi)
Concluzie: Astra e o maşină foarte bună chiar şi cu km mulţi; depinde pe ce drumuri a mers şi cine a condus-o. Eu cel puţin nu am menajat-o deloc deşi în fiecare zi îmi propun asta.
PS: Am "făcut" cu ea Golfuri 4 şi chiar un Golf 5 şi cu moatoare de 1.9 tdi. Am cărat cu ea de la lemne până la combine frigorifice şi paturi.
-EGR-ul se mai blochează dar se curăţă şi nu influenţează mersul motorului decât foarte foarte puţin
-schimbat tampoane amortizoare faţă - 200 lei toate 4 (de la drumurile noastre toate)+ preventiv o bieletă şi capetele de bară care erau în condiţie excelentă şi nu era nevoie să le schimb dar dacă comandam piese de 500 lei aveam montajul gratuit. Aşa am ieşit cam la acelaşi preţ dacă schimbam doar tampoanele. (mama ei de Românie cu incompetenţii din serviceuri ).
- acum mă chinui să-mi dau seama de unde apar nişte trepidaţii pe la 70 km/h dar după cât se pare tot de la drumurile noastre "bune" că apar cam pe aceleaşi porţiuni de drum (am realizat eu astăzi)
Concluzie: Astra e o maşină foarte bună chiar şi cu km mulţi; depinde pe ce drumuri a mers şi cine a condus-o. Eu cel puţin nu am menajat-o deloc deşi în fiecare zi îmi propun asta.
PS: Am "făcut" cu ea Golfuri 4 şi chiar un Golf 5 şi cu moatoare de 1.9 tdi. Am cărat cu ea de la lemne până la combine frigorifice şi paturi.
scoris
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2007
- Mesaj Privat
Uleiul la o Astra de luat aminte:
- pus ulei 5W30 Valvolin dupa doua luni dragalasa la papat tot
- pus ulei de curand 1 luna 10W40 GM nu papa deloc chiar se simte motorul foarte bine.
Deci, functionare motorului trebuie sa aiba un ulei adegvat, asa cum spun mintile alea luminate din germania.
Este a doua oara cand o trantesc si inca merge foarte bine, masina asta chiar mi-a salvat viata.
La 120 Km/h am prins un pietroi pus in strada de catre un carutas simpatic, il iau bineinteles pietroiul, ma gandeam ca se rupe roata, dar nimic nici macar directia nu a fost afectata asa ca ma inclin cu respect in fata celor de la Opel.
Mentionez ca am adus-o din Nemtia la 91000Km iar acum are 160000km.
- pus ulei 5W30 Valvolin dupa doua luni dragalasa la papat tot
- pus ulei de curand 1 luna 10W40 GM nu papa deloc chiar se simte motorul foarte bine.
Deci, functionare motorului trebuie sa aiba un ulei adegvat, asa cum spun mintile alea luminate din germania.
Este a doua oara cand o trantesc si inca merge foarte bine, masina asta chiar mi-a salvat viata.
La 120 Km/h am prins un pietroi pus in strada de catre un carutas simpatic, il iau bineinteles pietroiul, ma gandeam ca se rupe roata, dar nimic nici macar directia nu a fost afectata asa ca ma inclin cu respect in fata celor de la Opel.
Mentionez ca am adus-o din Nemtia la 91000Km iar acum are 160000km.
h007_2005- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- bc_50_yul
- **
- 396 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt 16v
- Iasi
bc_50_yul
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Deci ca o concluzie pt topicul deschis as zice ca sunt destul de numeroase problemele care apar la Astra si anume:
- amortizoare
- EGR - se infunda
- ulei in vasul de expansiune (recipientul de racire a uleiului e "vinovatul" - costa in jur de 500 lei)
- origurile de la caloriferul de caldura
- origurile de la injectoare
- bujiile incandescente
- se intepenesc mecanismele de la stergatoare
- debitmetrul de aer (foarte des si foarte scump- intretineti-l daca se poate prin schimb des de fitru aer si prin curatarea lui cu un sprey special)
- dupa mai multi km o sa scartie geamurile, scaunele
- diodele de la alternator - sare apa usor la el si de aia se ard pt ca e situat in partea de jos a masinii in coltul din dreapta
Poate or mai fi si alte defectiuni pe care astra le prezinta dar eu zic ca astea sunt cele mai des intalnite. Acum nu vreau sa fac antireclama Astrei dar te si pune un pic la cheltuiala. In rest e o masina comfortabila, fiabila si care multumeste pe multa lume.
Va doresc sa nu aveti nicio problema din cele mentionate de mine mai sus si sa va bucurati de astrele voastre. Bafta!
- amortizoare
- EGR - se infunda
- ulei in vasul de expansiune (recipientul de racire a uleiului e "vinovatul" - costa in jur de 500 lei)
- origurile de la caloriferul de caldura
- origurile de la injectoare
- bujiile incandescente
- se intepenesc mecanismele de la stergatoare
- debitmetrul de aer (foarte des si foarte scump- intretineti-l daca se poate prin schimb des de fitru aer si prin curatarea lui cu un sprey special)
- dupa mai multi km o sa scartie geamurile, scaunele
- diodele de la alternator - sare apa usor la el si de aia se ard pt ca e situat in partea de jos a masinii in coltul din dreapta
Poate or mai fi si alte defectiuni pe care astra le prezinta dar eu zic ca astea sunt cele mai des intalnite. Acum nu vreau sa fac antireclama Astrei dar te si pune un pic la cheltuiala. In rest e o masina comfortabila, fiabila si care multumeste pe multa lume.
Va doresc sa nu aveti nicio problema din cele mentionate de mine mai sus si sa va bucurati de astrele voastre. Bafta!
pop jan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat