vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,320 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am inteles asta, dar ma preocupa cu ce-l inlocuiesc sau completez? ulei? lichid DOT4? altceva? Ce proprietati trebuie sa aiba? Si ar mai fi faptul ca nu stiu daca pompa de servo se amorseaza sau se aeriseste dupa inlocuirea lichidului de servo sau daca inainte de schimbarea lichidului trebuie spalata sau curatata instalatia cu ceva gen alcool tehnic sau mai stiu eu ce. Intreb aceste lucruri pentru ca este binestiut ce se intampla daca amesteci lichide hidraulice- mor garniturile.
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,072 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,072
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
mariani a scris:marius scuze ca ma bag in topicul tau
octav 13
clnd masina scoate sunetul ala volanul se misca normal?
sau se invlrte mai greu?
am si eu aceeasi problema
octav 13
clnd masina scoate sunetul ala volanul se misca normal?
sau se invlrte mai greu?
am si eu aceeasi problema
DA!
volanul se misca usor.normal as zice..
tu ai lipsa lichid de servo,am avut si eu aceasi chestie,viraj cu zgomot+viraj sacadat.
completeaza URGENT cu lichid,altfel bulesti servo si e o roaba de bani.
bidonasul este in fata rotii dreapta dupa aparatoarea de noroi...
baga un ochi si aici
- gevolleyball
- **
- 105 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2002 Y22DTR
- Maramures
gevolleyball
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
La o analiza atenta a rezervorului de lichid servo-directie am constatat ca aveam lichid cam 40% din vas..Am folosit poza lu octav13 ca sa vedeti cam cum au stat lucrurile..Am completat cam cu 6-700ml Aral rosu...E al naibii de prost asezat vasul...greu de lucrat..mizerie cu caru pe el de nici nu poti estima bine daca e plin sau gol...Sa ma corecteze cineva daca pe desen am estimat prost care sunt limitele MIN_MAX...Bafta!
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
- sonny
- **
- 439 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Valcea
sonny
- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am si eu ceva probleme legate de zgomot in viraj de pe loc sau la viteze mici. Am descoperit problema insa nu stiu cum sa o rezolv. Intre anumite grade cand virez se aude o "trosnitura" la roata dreapta fata. Am bagat masina pe canal si am vazut ca arcul din dreapta are joc, se poate roti inclusiv cu mana cam 5 grade stanga dreapta. Care sa fie problema? Arcul "desfacut" cumva? Sau sa fie rupt? Masina nu e lasata de partea dreapta iar arcul nu da semne sa fie rupt ori uzat. Faptul ca se misca insa ma pune pe ganduri. Cel de pe stanga sta fix si nu scoate niciun zgomot. Astept ceva pareri. Multumesc anticipat!
marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Am si eu aceiasi problema.....cand virez la viteza mica si cand stationez dar cu motorul pornit,am un zgomot dar nu pe toata cursa volanului si a inceput sa se miste si mai greu servo.Am verificat lichidul si este in regula iar caseta de directie este schimbata...a mers fara probleme cca doua luni si acum a inceput sa faca aceste figuri.Din cate am citit mai sus dau de inteles ca ar fi undeva pe la arcuri....am sa verific si eu maine ...va ror si alte indrumari...
- sonny
- **
- 439 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Valcea
sonny
- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Eu am verificat de curand directia. Am schimbat bieletele. Am verificat lichidul. Am echilibrat rotile. Aceasta problema chiar nu aparuse pana de curand. Se aude ca un trosnit si da, nu pe toata cursa volanului doar intr un anumit punct cand dai stanga-dreapta. Astept o opinie la cum sa rezolv problema. Oricum tot la service ajung ca nu am presa de arcuri dar macar sa stiu daca am nevoie de arc nou . Sau mai bine zis de arcuri ca daca schimb unul automat trebuie si celalalt schimbat.
- sonny
- **
- 439 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Valcea
sonny
- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
aceeasi trosnitura in volan la viraje o am si eu .. schimbat caseta (erau duse semeringurile), bucsi caseta, flanse, verificat bielete si tot ce tine de directie, problema se mentine ... nu mi-a mai ramas de verificat decat axul volanului, s-ar parea ca de acolo e..
a mai umblat cineva pe la ax? ce ar putea fi uzat pe acolo?
a mai umblat cineva pe la ax? ce ar putea fi uzat pe acolo?
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Are o oscilatie (tip cruce cardanica) care trosneste cand e uzata . Ea ar trebui gresata din cand in cand-pentru intretinere. Din cate stiu eu se poate inlocui axul volan cu totul- cam 200-250 euro, cel putin asa a fost la tipul meu de masina. Totusi in prealabil e bine de verificat si bucsa de (teflon sau cauciuc nu stiu) care centreaza axul in partea superioara( eu am gasit-o separat doar la dezmembrari). multa bafta!
- marius_cret
- **
- 56 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Bucuresti
marius_cret
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
- marius_cret
- **
- 56 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Bucuresti
marius_cret
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Vezi de unde cumperi axu sa nu aiba joc.Apuca de el in plan vertical si orizontal cu ambele maini si trage cu putere si daca nu are joc este bun.Mai mult de 250 ron pe el sa nu dai ca si asa eu am dat cam mult pe el ca l-am luat de la un prieten arab stii tu asa sunt prietenii.Vezi cum scoti imobilaizaru ca sar putea sa ai probleme cum am avut si eu sa nu mai porneasca masina dar se rezolva iti spun eu cum dar sper sa nu ajungi acolo deci ai mare grija cum il desfaci cu grijaaa! Tre sa desfaci:airbagul,volanu vezi ca daca nu iese ca la mine si nu ai presa dai cu ciocanu dar cu un dorn de cupru sa nu faca floare axu,o roata nu stiu cum ii spune aia care aduce firele la claxon si la comenzile de pe volan daca ai,2 suruburi unul stanga unu dreapta care prinde coaja de la bord si axu in acelasi loc,jos la inbinare si mai ai o tija pe partea dreapta care este prinsa de ax si de undeva din dreapta pedalei de acceleratie(desfaci surubu de la consola de plastic(de langa pedala de acceleratie),te chinui bagi mana dupa ea si dai de un alt surub mai mare),contactu care este prin de ax prin 2 suruburi fara cap(nituite) si cu o daltita insisti putin si va merge dupa care daca nu ai alte suruburi de aceleasi dimensiuni le crestezi cu o panza de bonfaier si le faci tocmai bune de o surubelnita dreapta.Iti spun ca este f mult de munca dar daca ai sculele necesare te descurci singur intro zi de dim pana seara,asta daca nu dai vreo 2mil la service dar nu lucreaza cu mai mare grija decat tine.Sper ca m-am facut inteles atat cat am putut sa descriu din ce imi mai aduc aminte daca nu dami un mesaj cand vrei sa schimbi si vin sa iti arat cam de unde sa incepi.Multa bafta.
- sonny
- **
- 439 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Valcea
sonny
- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am citit raspunsurile voastre Multumesc pentru sfaturi insa tind sa cred ca e de la arc. Am verificat pe canal. Cand virez la un anumit unghi arcul din dreapta fata "sare" ca si cum ar scapa de pe locul lui. Am un Vectra c din 2003. Dintre cei care mai au vectra rog sa verifice, normal arcul se roteste si el cand virezi numai ca cel de pe dreapta sare ca si cum ar scapa dintr-un opritor. (nu stiu cum sa explic mai bine) Cel de pe stanga nu se misca deloc ci sta fix. Vroiam sa stiu daca e posibil ca 1 spira sa fie rupta si sa se incalece cu alta. Daca da... de unde as putea comanda niste arcuri fata? Ceva recomandari? Multumesc.
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Da jos amortizorul si vezi de ce se invarte arcul. Nu iti trebuie presa dacat in faza cand trebuie sa schimbi arcul, altfel ansamblul amortizor arc ramane"inchegat".Cu multa grija, pentru ca s-ar putea ca a doua piulita sa fie slaba cea de sub oala si asta sa fie cauza pentru care se invarte arcul.Nu mai tin bine minte pentru ca am schimbat flansele de mult, nu sunt sigur , dar, am impresia, ca arcul se invarte odata cu amortizorul la viraje. Din cate imi aduc aminte in parte de sus sunt doua flanse, una fixa pe caroserie iar alta fixa pe arc , intre ele fiind un rulment de presiune.dar poti demonta ansamblul arc-amortizor si te convingi.
- sonny
- **
- 439 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Valcea
sonny
- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat