Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Te contrazic:
Exista un studiu facut (te poti interesa la orice producator) prin care s-a demonstrat ca prima uzura totala (pana la markeri) a profilului unei anvelope, uzeaza anvelopa in proportie de 30% din durata ei de viata.
Resaparea nu implica modificarea structurii anvelopei (ceea ce probabil a cauzat explozia) ci doar a suprafetei de contact.
Societatile specializate in resapare (vz Maragnioni) fac o selectie foarte stricta a anvelopelor ce urmeaza a merge la resapat. Cel putin, la camioane se folosesc cauciucuri resapate in proportie de 50%.
O explozie a anvelopei poate fi cauzata de 'ruperea' structurii metalice (a 'sarmelor'), nu datorita faptului ca este resapata. Lucru asta ti se poate intampla si la o anvelopa brand nou-nouta, am vazut cazuri. Sau poate prietenul tau a bagat o presiune mult mai mare decat ceca indicata (lucru patit de mine la Agip, unde indicatorul de presiune arata gresit).
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
S-a rupt exact la lipitura intre suprafata noua si cea originala, si s-a crapat cam pe 10 cm lungime la imbinarea celor 2.
Eu am mers cu 3.4 atmosfere in cauciuc nou (Montana=f. prost) timp de cateva luni (manometru stricat) si nu am patit nimic.
Eu nu am auzit sa iasa sarmele la cauciucuri noi, nici macar un singur caz, insa la cele reesapate am auzit mai multe, unul chiar recent, de doua luni.
Eu am incredere mai mare intr-un cauciuc original putin uzat atat ca siguranta sa nu explodeze, cat si ca aderenta a materialul suprafetei de rulare.
Deci ordinea preferintelor mele: nou de firma cu renume - nou de firma mai slaba - sh de firma cu renume. Reesapate in nici un caz.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Au garantie pentru defecte de fabricatie 5 ani (!!! Da, 5 ani - incredibil dar adevarat !!!). Daca se intampla asa-ceva, te duci frumusel cu cauciucul la ei si le ceri altul! Din ceea ce spui tu suna a defect de fabricatie!
Eu nu oblig pe nimeni sa ia astfel de cauciucuri. Eu acum am Pirelli Snowcontrol W190 date nou-noute de dealerul de la care am luat masina. Optiunea mea personala, daca nu le aveam pe acestea, era sa dau 8-900k pe o anvelopa noua (adik max 3,6mil toate 4) decat sa dau aceeasi suma pe o sg anvelopa noua, cu care merg 2-3 luni pe timpul iernii si atunci cu viteze de pana in 100km/h...parerereah mea!
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
VectraDTI a scris:Daca se intampla asa-ceva, te duci frumusel cu cauciucul la ei si le ceri altul! Din ceea ce spui tu suna a defect de fabricatie!

Nu avea garantie pe ele, dar chiar si cu garantie schimbi cauciucul, un eventual accident la care riscul este mult mai mare nu ti-l garanteaza.
Eu am 1 an garantie la cauciucuri exact ca ale tare de la Pirelli deci e cam dubioasa garantia respectiva de 5 ani la niste no-name.
De ce sa dai 800-900 mii pe un reesapat cand cu 1.6-1.7 mil il iei nou de firma gen Montana/Sava/Debica care oricum sunt net superioare unor no-name.
Sau daca e prea mare efotul financiar, iei SH de firma, la 500-600 mii, si macar ai aderenta super buna, cauciuc original, si parca am incredere mai mare in asa ceva decat un resapat.
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu am avut resapate pe Dacie..erau ceva de primavara iarna...le-am tinut pana in iulie si se comportau f bine..si nici urme de uzura nu aparusera.. marca Condor. Oricum treba tinut cont si de faptul ca Dacia prindea rar 130-140 la ora. Un coleg de-al meu a pus pe un astra caravan si in august a mers la mare....dupa o froja pe A1, la intoarcere in Sibiu a observat ca facuse galma la unul din cauciucuri..concluzia mea?...ar merge si resapate dar fara a fi suprasolicitate la viteze prea mari si schimbate la sfarsitul primaverii.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu prefer sh de marca decat resapate sau noi si proaste. Sunt mai ieftine si daca iti iei vara sanie si iarna caruta gasesti cauciucuri "umblate" cateva luni prin comunitate la un pret de nimic. Ca marci prefer Michelin, GoodYear, Bridgestone etc, nu inteleg ce au unii cu Pirrelli, ma feresc de Semperit si nici nu vreau sa aud de Barum. Decat un Barum nou care se uzeaza si in portbagaj, mai bine un Michelin sh cu care umbli 2-3 ani.
Iar garantia la anvelope este o pacaleala, si aici vorbesc in cunostinta de cauza. Cititi conditiile de garantie, ganditi-va ce defect poate apare si daca sunteti realisti va dati seama imediat cand expira garantia la anvelope. Daca teoretic sunt garantate minim sase luni si maxim PE VIATA, practic garantia expira imediat dupa montarea anvelopei pe masina. Cunoasteti pe cineva care a primit o alta anvelopa in schimbul uneia defecte? Eu cunosc mai multi care au cerut, dar nici unul nu a obtinut nimic (am chiar o anvelopa de Dacie nou-nouta, cu o galma pe lateral, nu sunt rosi nici tepii aceia din fabrica...). Ca sa nu mai vorbim de un eventual accident - cati credeti ca ati primi despagubiri de la producator?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai spuneam de colegul meu cu galma pe cauciuc dupa ce o folosise toata vara (anvelopa de iarna primavara-sau ceva de genul asta) si o mai si forjase pe a1 cu 140-150 toata A1....I-am zis sa se duca "montat" la vanzator...nu stiu cat de "montat" s-a dus dar i-au schimbat-o, desi garantia anvelopei era de 6 luni si el se dusese in luna a 7-a...bine au incercat ei sa o dea cotita ca trebuia schimbata anvelopa la venirea verii...dar i-au schimbat-o......bineinteles asta nu poate fi considerata decat o exceptie care sa confirme regula: garantiile acordate, chiar daca suna pompos la cumpararea anvelopei...sunt practic nule. Galma aparuse undeva pe lateralul anvelopei si a fost descoperita intamplator, roata nu batea deloc...si colegul meu a avut un atac de panica la gandul ca a alergat cu 150 la ora cu o anvelopa defecta, imaginandu-si ce s-ar fi intamplat in cazul unei explozii.
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Eu am CONTIWINTERCONTACT de la Continental si sunt supermultumit.
Au niste celule in forma de fagure care sunt foarte eficiente pe gheta.Credeti-ma nu este o gaselnita comerciala,sunt chiar OK.
Zgomotul este acceptabil si are si forma de V pentru evacuarea apei.
Skip ads

  • mugureln

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am o nedumerire a propos de gume. Astrele Classic vin toate cu anvelope Dunlop SP Sport 2020 (cu sau fara 'E' in coada, nu mai stiu exact).

La aproape toti dealerii de masini (nu ma refer la Opel!) masinile vin cu cauciucuri all-season, nici cal nici magar, dar care macar nu te obliga sa le schimbi iarna - cel putin dpdv al sigurantei.

La Opel vad insa ca are aceste Dunlop, care sunt de vara conform producatorului, dar am auzit pe cativa (inclusiv aici pe forum) cum ca ar fi trecut prin iarna cu ele fara probleme majore.

In fine Smile intrebarea mea este daca pot sa le mentin pe astea si iarna, sau devine periculos. Multumesc anticipat pentru raspunsuri la obiect
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
avea un coleg de al meu un pliant de la Dunlop, iar gumele SP2020 (E) sunt trecute la all-season. Pe net daca cauti, parerile sunt impartite, in unele locuri am gasit ca fiind trecute all-season, in alte locuri ca fiind doar de vara.... Neutral
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cu orice cauciuc all seasons poate sa-l cheme si mama Dunlopului n-o sa urci la Cota 1400 pe zapada batatorita sau afanata . In ultimele curbe va veni unul cu cauciuri de iarna care se va da jos si te va ajuta s-o impingi Laughing

Eu am jante de tabla cu cauciuri Debica profil de iarna si sunt mai bune decat orice Dunlop sau Conti all seasons .
Am incercat inclusiv sa merg cu alea Toyo pe zapada si nu puteam sa plec de pe loc Shocked M-am distrat
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Aici nu e vorba numai de profil. Cauciucul de iarna se intareste la o temperatura mult mai scazuta decat cel de vara/all season. Astfel, isi pastreaza proprietatile antiderapante chiar si in conditii de temperatura foarte scazuta. De aceea o sa si vedeti prin reclame la cauciucuri de vara chestii de genul: "...pastreaza aderenta chiar si sub 7grade celsius".
Skip ads

  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
eu am anvelope all seasons vredestein quatrac 2 , luate din germania ; sunt excelente pe zapada , mult mai bune decat goodyear urile de dinainte , chiar daca si alea erau f bune; astea in schimb sunt silentioase, fata de celelalte ; se comporta foarte bine si am mers cu ele si cu 190 si sunt f bune dar am si urcat pe tot felul de stradute pline de zapada pe sus prin sinaia si predeal asta iarna ;

le recomand cu incredere tuturor
  • angel

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am continentale all-seasons care s-au comportat foarte bine pe zapada (din fabrica), dar la iarna imi iau vredestein snowtrac clar. Normal ca all seasons sunt semi-ok si iarna, dar daca ar fi asa bune, ar mai scoate astia de iarna?! Si cred ca esti in masura sa-ti dai cu parerea abia dupa ce iti iei si de iarna si compari cu all-seasons Wink
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
cele de iarna sunt clar mai bune..vorba ta Smile n am zis ca nu
eu am preferat sa am un singur set de anvelope , pe care sa il folosesc tot anul;

am reusit sa ma decid studiind rezultatele testelor de pe www.reifendirekt.de si www.reifentest.com
succes in alegerile voastre

e un magazin foarte bun cu cauciucuri pe str luica,de acolo am luat si eu unele pt o alta masina; cum te duci pe bd brancoveanu,de la metrou si mcdonalds , pana in capat de tot , in str luica , faci dreapta..nu stiu cum se numeste locul
au acolo tot felul de bannere cu goodyear michelin etc;am vazut ca au cauciucuri rezonabile ca pret dar si de calitate (facute de ex michelin in franta nu polonia , vredestein in olanda , ..deci..cauciucuri facute prin europa de vest )
sunt de parere ca e f important la cauciucuri, ca si la altele , ca produsele sa fie facute in europa de vest nu pe aici pe langa noi...

nu mai vorbesc de faptul ca totusi cauciucurile sunt dupa parerea mea , printre cele mai importante "consumabile" la o masina
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu am cauciucuri de iarna Sava Eskimo 175 65 14, dar nu stiu sa va zic nimic despre comportamentul lor iarna, pt ca nu am apucat sa merg cu ele in astfel de conditii Rolling Eyes
  • Oanaa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ce recomandati dintre anvelopele de iarna sau cele all season ?
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
De iarna , cele all season nu-s bune nici iarna, nici vara si nici nu-s legale pe timpul iernii!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Sunt legale daca au inscriptia MS M+S M&S...una dintre ele. Daca ai masina numai pentru mers prin oras si parcurigi 5000-8000 km anual...merita luate in calcul
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR