- auras.tl11
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut am facut ieri operatiunile care mi leai spus u mircea am desfacut amandoua furtunele pe unu trage aer ca un aspirator si pe celalalt care vine din turbo sufla aer ( un feon de uscat parul) cum ai spus si u am incercat sa dau jos turbo sa o curat dar nu am reusit e o pozitie mai nasoala si are si conducte de ulei de apa si nu puteam sa o scot pe cea de apa dar sti ce am vazut pe acolo dar nu puteam ajunge sa o scot e o sonda ceva sau o supapa care intra tot in turbo cu un futrunasi aveti indeie ce e ?
si apropo de axul cu paleti din turbo cand am dat futrunu jos am bagat mana in turbo si am dat de paleti am incercat sa invart de iei si se invarteau dar nu asa usor se invart ceva de genu ca la o pompa de apa un pic mai greu, am tras stanga dreapata joc nu parea sa aiba e normal sa se invarta mai greu un pic ?
Ultima modificare facuta de auras.tl11 la Mie 11 Jun, 2008 9:56 am
si apropo de axul cu paleti din turbo cand am dat futrunu jos am bagat mana in turbo si am dat de paleti am incercat sa invart de iei si se invarteau dar nu asa usor se invart ceva de genu ca la o pompa de apa un pic mai greu, am tras stanga dreapata joc nu parea sa aiba e normal sa se invarta mai greu un pic ?
Ultima modificare facuta de auras.tl11 la Mie 11 Jun, 2008 9:56 am
- auras.tl11
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
axul turbinei trebuie sa se invirta FOARTE usor,dc se invirte mai greu atunci ai probleme cu ea.turbina murdara sau vreun cuzinet sau rulment dus.supapa aia de pe turbina este supapa care comanda waste-gate-ul.este imprena cu turbina si de recomandat sa nu o ai jos de pe turbina sau sa modifici pozitia tijei.pentru intilnire uite aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10211
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10211
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
cata ... foarte usor nu se invarte nici cand are joc. nu stiu daca tu presupui treaba asta sau la tine asa e. eu am umpic de joc la turbosuflanta (foarte mic cei drept) si nu se invarte foarte usor axu, dar nici greu (e cam aceeasi senzatie ca daca ai rasuci de un rulment uns bine cu vaselins)
auras eu nu tiam zis sa dai turbosuflanta jos, poate altcineva. ca sa o dai jos oricum trebe sa golesti lichidul de racire din instalatie ca trebe dat radiatorul jos ca sa ai loc la turbosuflanta. nu iti recomand sa o dai jos daca zici ca se invarte axul si iti sufla turbosuflanta cand e pornit motorul si accelerezi din urmatorul motiv. e complicat de pus la loc. nu pentru ca are multe sisteme de prindere sau te miri ce, da are un furtun de la apa in spate care e chinu de pe lume sa il pui la loc pentru ca e locul ingust(mie numa de ala mie urat ) oricum daca tu crezi ca o poti da jos si sa o pui si inapoit iti pot spune cum se da jos (nu e foarte complicat singura chestie nashpa e furtunul ala de apa).
si inca ceva, ai mare grija la conductele de apa si la cele de ulei ale turbosuflantei ca sa nu le indoi prea tare ca sa le rupi, cele de apa incearca sa nu le indoi de loc, nu de alta da dupaia te chinui sa montezi turbosuflanta ca nu ti se mai aseaza unde trebe si nu iti mai ajung unde trebe furtunele de la apa.
auras eu nu tiam zis sa dai turbosuflanta jos, poate altcineva. ca sa o dai jos oricum trebe sa golesti lichidul de racire din instalatie ca trebe dat radiatorul jos ca sa ai loc la turbosuflanta. nu iti recomand sa o dai jos daca zici ca se invarte axul si iti sufla turbosuflanta cand e pornit motorul si accelerezi din urmatorul motiv. e complicat de pus la loc. nu pentru ca are multe sisteme de prindere sau te miri ce, da are un furtun de la apa in spate care e chinu de pe lume sa il pui la loc pentru ca e locul ingust(mie numa de ala mie urat ) oricum daca tu crezi ca o poti da jos si sa o pui si inapoit iti pot spune cum se da jos (nu e foarte complicat singura chestie nashpa e furtunul ala de apa).
si inca ceva, ai mare grija la conductele de apa si la cele de ulei ale turbosuflantei ca sa nu le indoi prea tare ca sa le rupi, cele de apa incearca sa nu le indoi de loc, nu de alta da dupaia te chinui sa montezi turbosuflanta ca nu ti se mai aseaza unde trebe si nu iti mai ajung unde trebe furtunele de la apa.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
axul unei turbine trebie sa se invirta foarte usor.este un ax sprijinit pe doi cuzineti sau rulmenti.trebuie sa vezi ca din momentul in care ii dai sa se invirta axul dupa ce il lasi liber trebuie sa se mai roteasca sigur inca 5-10 sec.el trebuie sa fie liber,sa nu existe nimic care sa infrineze axul.
- auras.tl11
- OP
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
da am inteles la mine merge mai greu daca il invart cu mana nu se misca decat cat il misc eu (in mod normal ar trebui ca in momentul cand suflu cu putere in furtunul care intra in turbo el sa se invarta in pic sau macar sa se miste nu?
la mine nu se misca deloc cred ca il tine ceva probabil e plin cu mizerie
cum sa fac sa curat turbo fara sa o dau jos cum ai spus si u Mircea e pozitia nasoala rau si mai sunt si conductele eu cred ca aici e problema la mine la turbo a mai intrebat si pe alti mecanici care doar au ascultat motoru cum merge si au zis ca nu merge turbo ca ar fi trebuit sa se auda ,alti prieteni au zis ca la ei in momentu cand cupleaza turbo o simti cum are putere masina si m am condus si eu alta cu turbo intradevar in panta daca o lasi sub 1500 1600 e super puturoasa cum trece pe turometru de 1500 1600 o simti ca invie parca , rupe din asfalt o sa mai incerc sa vad ce pot face cu turbo daca nu o sa o las asa ca nu am incotro aici in c-ta am fost la un service si au spus ca undeva la 200 300 de euro sa imi curate tot si sa imi faca turbo si sincer nu dispun sa bag atatia bani am bagat destul pana acum ,ma limitez sa merg doar pe banda unu mai bine )
la mine nu se misca deloc cred ca il tine ceva probabil e plin cu mizerie
cum sa fac sa curat turbo fara sa o dau jos cum ai spus si u Mircea e pozitia nasoala rau si mai sunt si conductele eu cred ca aici e problema la mine la turbo a mai intrebat si pe alti mecanici care doar au ascultat motoru cum merge si au zis ca nu merge turbo ca ar fi trebuit sa se auda ,alti prieteni au zis ca la ei in momentu cand cupleaza turbo o simti cum are putere masina si m am condus si eu alta cu turbo intradevar in panta daca o lasi sub 1500 1600 e super puturoasa cum trece pe turometru de 1500 1600 o simti ca invie parca , rupe din asfalt o sa mai incerc sa vad ce pot face cu turbo daca nu o sa o las asa ca nu am incotro aici in c-ta am fost la un service si au spus ca undeva la 200 300 de euro sa imi curate tot si sa imi faca turbo si sincer nu dispun sa bag atatia bani am bagat destul pana acum ,ma limitez sa merg doar pe banda unu mai bine )
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
ca sa cureti o turbina iti trebuie pe linga scule si cunostintele necesare pentru o astfel de operatiune.sfatul meu este sa mergi la cineva care a mai facut o astfel e treaba.altfel risti ca incercind sa faci o economie de 200-300€ o sa dai din buzunar cam 1000€ pentru o turbina second sau sa stai cu masina pe dreapta.
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mascatu
- **
- 207 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
- stiuca
- **
- 106 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mascatu
- **
- 207 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
- stiuca
- **
- 106 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut sper sa te ajute cu ceva si yo am probleme cu turbo scapa ulei in admisie si trab sa il dau jos dar la modelu asta 1.7 dti e foarte greu de dat jos.Am cumparat un turbo KKK k3-037eb etc. nu stiu pt. ce masina este dar fiindca era ieftin am zis sa vad cam ce are prin el (si la asta tot asa curge ulei in admisie si are si joc axial) dar merge reparat chiestia este sa ai piesele gen cuzinetii sau bucsa centrala cam astea se strica nu e cine stie ce dar costa mult cand repara altu.
Bafta si daca dai jos turbo fa si niste poze si spunemi si mie ce turbina are pe el.
Bafta si daca dai jos turbo fa si niste poze si spunemi si mie ce turbina are pe el.
- mascatu
- **
- 207 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
@stiuca mersi mult ptr poza si ptr incurajare, daca reusesc sa-l dau jos si sa-l desfac ..........fi sigur ca fac poze si am sa le postez, dar la mine este greu cu timpul, nu prea imi mai vad capul de treaba, dar treb sa imi gasesc timp si sa il dau jos, cica ar mai fi o cauza de nu intra turbo mereu , motorina neaditivata cum trebuie, dar am sa bag un aditiv sa vad cum se comporta
- stiuca
- **
- 106 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
nu are treaba cu motorina. daca motorul ajunge la 2500+ de ture si nu se simte cum intra turbosuflanta atunci intradevar nu merge.
turbosuflanta are o valva de protectie ca sa nu faca presiune prea mare. vedeti sa nu va fie ciupit furtunul respectiv, poate chiar rupt. e un furtun cam de 10mm diametrul exterior si se afla pe unul din capetele turbosuflantei, lung cam de 40-50 mm o sa fac poze cu torbosuflanta sa vedeti cam cum arata (turbosuflanta de pe tc4ee1). faceam astazi ca e prin pivnita desfacuta in bucati, dar nam mai avut timp
turbosuflanta are o valva de protectie ca sa nu faca presiune prea mare. vedeti sa nu va fie ciupit furtunul respectiv, poate chiar rupt. e un furtun cam de 10mm diametrul exterior si se afla pe unul din capetele turbosuflantei, lung cam de 40-50 mm o sa fac poze cu torbosuflanta sa vedeti cam cum arata (turbosuflanta de pe tc4ee1). faceam astazi ca e prin pivnita desfacuta in bucati, dar nam mai avut timp
- mascatu
- **
- 207 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
poate nam vazut eu ... da acuma te aud prima data cum ca iti merge turbo cu motorul rece si cand e cald nu mai merge. ia desfa tu frumos furtunul care iti merge de la intercooler la motor(NU de la turbosuflanta la intercooler) si vezi daca vine aer pe acolo sau nu cand ar trebui sa fie intrat turbo. daca iti vine aer si cu motorul rece si cu motorul cald, vezi cum stai cu compresia. nu iti papa ulei ?
- mascatu
- **
- 207 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
lucilus5
- Mesaje scrise: 0
- Locatie:
- Masina: Vectra 1996 17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Problema ta am avut-o si eu.am aceeasi masina ca a ta.
suna la 0722690108 si iti spun tot ce trebuie sa faci.
este simplu(dupa ce am umblat la 5 mecanici) ,doar unul capabil a rezolvat problema.
Trebuie dat debit din pompa de injectie.
Toti spuneau ca este turbo defect.
Da-mi un telefon ca sa-ti spun cu amanuntul unde trebuie sa umbli.
suna la 0722690108 si iti spun tot ce trebuie sa faci.
este simplu(dupa ce am umblat la 5 mecanici) ,doar unul capabil a rezolvat problema.
Trebuie dat debit din pompa de injectie.
Toti spuneau ca este turbo defect.
Da-mi un telefon ca sa-ti spun cu amanuntul unde trebuie sa umbli.
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat