- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
De la a 2-a in sus motorul turbo este inca "capabil" sa invarta rotile pe cand cel de 2.2 nu mai este deci cel turbo se detaseaza. De la a 3-a in sus nu are rost comparatia.
Nu plec de pe loc cu TC off si la maxim pentru ca nu vreau sa schimb cauciucurile la 3 luni si nici sa stresez cutia/ambreiajul si altele inutil. Nu mai stric benzina decat cu cine merita de la a 3-a in sus din motivele mentionate mai sus.
- bertone
- ****
- 2,289 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,289
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
In tot cazul , cert este ca omul nu a menajat-o , martor fiind mirosul de catran ( era in fata mea ) care venea de la catalizatorul lui . Probabil ca a contat si faptul ca motorul meu avea doar 20.000 de km si al lui cine stie cat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,289 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,289
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Drept care m-ar coafa un Forester turbo 4X4 all time 😂 - 5,9 sec 0-100 km/h ...beautifulllllll
P.S. : Experimentul a fost facut la Seciu , pana sus pe serpentine si sosea umeda , fara sa apas IDS-ul si am avut niste curbe cand masina pierdea aderenta , rotile invarteau de nebune si ea mergea in fata , in loc sa ia curba.... a doua zi m-am dus si mi-am cumparat niste Toyo , care mi s-au parut cauciucuri , nu pistol cu apa
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Nu comparam forester (padurar facut sa alerge pe noroi) cu astra turbo.. ca asa comparam si tico cu Q7.
Una peste alta mie personal mi se pare o masina foarte OK. Ce am vrut de la ea aia mi-a dat. Arata bine, trage foarte bine, intretinere relativ ieftina, 4 locuri, loc in portbagaj, dotari mai mult decat suficiente. Nu gasesc alta masina sa o concureze la optimul cautat de mine la pretul de sub 20.000 ( 1. cabrio, 2. puternica (turbo), 3. aspect ok ext/int 4. dotari 5. patru locuri ). Exista BMW vechi (2001-02) la care 2 si 3 sunt mai slabe. Exista Merc si mai vechi la care 2 si 3 sunt si mai slabe. Exista audi la care 2 e mai slab (daca nu s-or mai fi ieftinit cele 2.0 T) insa 3 si 4 sunt mai bune ca astra (dar e si mult mai scumpa).
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
de unde stii?
Iti spun eu... motorul de 2.2 este mult sub cel 2.0 turbo (la intrecere) si eu iti spun din experienta. 2.2-ul a ramas in spate cu 3 masini numai din treapa a 2-a.. daca o apucam pe-a 3-a dispaream in orizont.
Daca vrei iti demonstrez oricand (daca imi platesti tu benzina pana acolo si inapoi in cazul in care castig).
Stiu, acum imi vei spune ca a mea e modificata insa am facut comparatie cu 2.2 si cand eram stock si nu exista comparatie.
Ieri m-am jucat pe DN1 cu un BMW 330CI nou... Aspiratele nu se vor compara niciodata cu motoarele turbo la intrecere.. mai ales odata puse in miscare.
ma faci sa rad!
BMW 330CI nou are 258CP, tractiune spate. ori nu s-a pus ala la mintea ta ori era vreun 316 cu 122CP.
Bertone este o masina frumoasa dar cu performante slabute, daca e sa o comparam modele omoloage de la BMW sau Audi......
Opel nu face masini de viteza si nu exceleaza la capitolul asta asa ca sa pastram proportiile. un motor de 2.2l din care s-au scos 147CP nu e mare smecherie cu el. motorul turbo de 2.0l, din care s-au scos 200CP, e un motor mai nou si asta sta pe acceeasi treapta cu Golf GTI care are si el tot 200CP.
sa lasam totusi BMW in pace ca sunt din alta divizie, mai ales 330CI.
bafta si atentie la drum!
- bertone
- ****
- 2,289 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,289
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Hai sa dezvolt :
M-a dezamagit bertone fata de calibra , rau de tot !
Dupa care am luat Astra H de 200 de CP , aparent cuminte , cu tot ce se putea pe ea ..IDS+ care il ridica lumea in slavi si absolut tot ce se putea de la oglinda electrocromatica la DVD .
Si am apasat si eu IDS-ul si am observat ca din cacat nu faci bici si sa si trasneasca !
E marfa senzatia , trage de rupe , se intaresc toate alea , xenoanele merg dupa curba , nebunie frate ! Insa cand te astepti mai putin , apuci si transpiri ca o ia fata aiurea , cand tocmai nu te astepti ! Nu in vreo curba fortata la maxim ...ci aiurea . Si astepti ca ESP-ul sa-si faca treaba si isi face cam cand are el chef de transpiri tot .
Dupa care m-am suit intr-o barca urata cu 160.000 de km , numita BMW E60 , pe motorina de 3000 si am onservat cu stupoare ca pe ultimul drum accidentat fasaie . Dupa care in aceeasi curba pe care am luat-o cu mareata Astra cu pedale sport ( nu e vb de TT aici ) cu 140 de km/h de mi se parea mare smecherie , acelasi E60 care statea barcuta pe gropi se comporta extraordinar ! Ziceai ca n-ai 140 sau ppoate nu arata vitezometrul bine , cine stie ..
Nu ridic in slavi BMW-ul , insa la banii care-i dai pe un Opel dotat si plin de smecherii si briz brizuri , mai bine mai stai si te gandesti putin .
Una peste alta ce e ciudat este ca TT-ul cu un portbagaj de carat in spate si 300 de kg in plus se comporta mull mai onorabil ca Astra H hatch back cu tot cu IDS-ul ei si asta in conditiile in care un amortizir cu IDS costa ...1400 de lei .
Ti se pare o masina ieftina ?
ON TOPIC :
Ca sa revin la titlul discutiei , mi-a placut rau de tot bertonele meu auriu ..perlat ! Facea lumea poze cu el cand l-am luat , insa am avut surprinderea sa ma sui intr0un Hyundai coupe si sa observ ca sta net mai bine pe curbe decat bertonele . Adevarat este ca al meu n-avea sasiu sport , insa nici Hyundaiul nu era modelul de top de 170 de cp , ci era ala de 140 .
Tot adevarat este ca pielicica aia de cacat de la Hyundai se agata cu capsele de la blugi....zici ca-i manusa ...
Sunt avantaje si dezavantaje la fiecare masina .
Poate alt concurent serios la bertone ar fi seat fr de 180 de cp , insa eu personal care sunt subiectiv nu inghit bordul si interiorul low price al acelei masini .
Nu stiu ce sa zic...depinde de fiecare , insa de multe ori am zis ca bertone e o masina frumoasa ! Si daca ai si un auriu sau un albastru si eventual e si linea rosa sau blue , poate nu mai conteaza micile amanunte .
- naniacostin
- ****
- 1,265 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,265
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
ma faci sa rad!
BMW 330CI nou are 258CP, tractiune spate. ori nu s-a pus ala la mintea ta ori era vreun 316 cu 122CP.
Bertone este o masina frumoasa dar cu performante slabute, daca e sa o comparam modele omoloage de la BMW sau Audi......
Opel nu face masini de viteza si nu exceleaza la capitolul asta asa ca sa pastram proportiile. un motor de 2.2l din care s-au scos 147CP nu e mare smecherie cu el. motorul turbo de 2.0l, din care s-au scos 200CP, e un motor mai nou si asta sta pe acceeasi treapta cu Golf GTI care are si el tot 200CP.
sa lasam totusi BMW in pace ca sunt din alta divizie, mai ales 330CI.
bafta si atentie la drum!
Nenumarate BMW si vechi si noi au fost intrecute de un "amarat de opel". Dupa cum zicea si costin a mea are intre 285 si 300 cai turbo.
Nu stau sa contrazic pe toti... Cine nu ma crede e invitat sa vina sa testam. O masina turbo nu se compara cu o masina aspirata.. Pur si simplu l-am mucificat.
Asta ma si asteptam de la populatia care nu a avut contact cu ambele masini. Toti zic.. domne BMW-u e BMW... BMW-ul e un MARE FAS la motorizari. S-au tinut batosi sa scoata masini aspirate. Da, ca si aspirate sunt bune insa pune-le langa un turbo si ai sa observi cum marele BMW ramane in urma lejer.. fie el si 330. Nu neg ca de pe loc pana la 100 cel mai probabil ma intrece (tractiune spate) insa peste nu are nici cea mai mica sansa...
Ma faci tu sa rad... Am masina asta de aproape 1 an si ca si in cazul tau am vazut multe fete mirate de conducatori de BMW si Merc si altele cand au fost intrecuti de "un amarat de opel".
nairolf1982- Suspendat
- 146 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Astra 2002 Z22SE
- Bucuresti
nairolf1982- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- sabothor
- **
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Z16XE - motor de 1.6, pus pe cabriolete predominant, un motor lejer, 100 de cai, fara pretentii de spotiv indiferent de caroserie, nu scoate nici viteza buna (desi ajunge la 200) nici consum bun (scoate cam 1.8 sau peste daca e alergat - caroserie grea)
Z18XE - motorul cel mai bun din toate punctele de vedere. are putere suficienta (125 de cai), consum acceptabil spre bun, cutia este schimbata fata de G si se duce peste 200, consum bun comparabil cu puterea. din punctul meu de vedere, daca vrei DOAR caroseria de bertone, il recomand.
Z20LET - monstrul. consum si putere in aceasi configuratie. stock 192 de cai, cu chip si diferite kkturi ajungi la 240-250 de cai. de fugit la 250 de cai cam cat am eu fuge grav, am maturat un 645 pe autostrada, un 350Z in oras si alte cate si mai cate BMW-uri si Golf - uri (eroii soselelor). consumul mediu acum in bord este de 13 mers 1700 de km din care cam 500 in afara (mediu 10). in forja ia undeva la 16-17-18, mers normal in bucuresti 13.5-14, in weekend poate sa ajunga si la 12 daca e liber.afara scoate si 8 la 110, 10.5 la 140 11 la 160. de asemenea este cel mai nefiabil motor dintre toate, fiind turbo sunt mult mai multe piese, senzori etc. cele alergate sunt toate muci si din cele care sunt la noi, daca mai sunt jumatate care sa traga de caii pe care ii au. in rest, daca ingrijesti turbina, nu dai in ea cand e rece, o lasi sa se raceasca dupa ce ai ajuns acasa si ii pui un ulei bun in motor poate tine destul de mult.
Z22SE - este un "fas" sa zicem. capacitate foarte mare, consuma apropriat de turbo, putere ioc (147 de cai fata de 125 ai 1.8 ). la o liniuta fata de 1.8 daca reuseste distantarea la o masina. in rest, este poate cel mai fiabil, pretabil la drumuri lungi. fara debitmetru, distributie pe lant, cuplu destul de bun, consum bun la viteze rezonabile.
Y22DTH - pacaliciul. personal nu am inteles de ce au pus un diesel pe bertone dar fie. are 125 de cai la fel ca 1.8, trage acceptabil pentru un diesel, neaparat remap daca vrei sa il iei. consumul este comparativ poate cu 1.6 ( in oras peste 10, in afara sub 8, poate si 6 la mers incet). se gaseste destul de greu si la fel ca orice diesel, este destul de fiabil.
Ce alegi este treaba ta, tu stii ce anume vrei de la masina sau unde vrei sa te duci cu ea. Orice motor de aici are bubele lui,insa intretinut orice motor poate fi foarte ok (ex meu care de 6 luni nu am bagat decat ulei si benzina in Z20LET).
Bafta in alegerea facuta si daca te mai pot ajuta cu ceva posteaza aici 😉
- sabothor
- **
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
Z16XE - motor de 1.6, pus pe cabriolete predominant, un motor lejer, 100 de cai, fara pretentii de spotiv indiferent de caroserie, nu scoate nici viteza buna (desi ajunge la 200) nici consum bun (scoate cam 1.8 sau peste daca e alergat - caroserie grea)
Z18XE - motorul cel mai bun din toate punctele de vedere. are putere suficienta (125 de cai), consum acceptabil spre bun, cutia este schimbata fata de G si se duce peste 200, consum bun comparabil cu puterea. din punctul meu de vedere, daca vrei DOAR caroseria de bertone, il recomand.
Z20LET - monstrul. consum si putere in aceasi configuratie. stock 192 de cai, cu chip si diferite kkturi ajungi la 240-250 de cai. de fugit la 250 de cai cam cat am eu fuge grav, am maturat un 645 pe autostrada, un 350Z in oras si alte cate si mai cate BMW-uri si Golf - uri (eroii soselelor). consumul mediu acum in bord este de 13 mers 1700 de km din care cam 500 in afara (mediu 10). in forja ia undeva la 16-17-18, mers normal in bucuresti 13.5-14, in weekend poate sa ajunga si la 12 daca e liber.afara scoate si 8 la 110, 10.5 la 140 11 la 160. de asemenea este cel mai nefiabil motor dintre toate, fiind turbo sunt mult mai multe piese, senzori etc. cele alergate sunt toate muci si din cele care sunt la noi, daca mai sunt jumatate care sa traga de caii pe care ii au. in rest, daca ingrijesti turbina, nu dai in ea cand e rece, o lasi sa se raceasca dupa ce ai ajuns acasa si ii pui un ulei bun in motor poate tine destul de mult.
Z22SE - este un "fas" sa zicem. capacitate foarte mare, consuma apropriat de turbo, putere ioc (147 de cai fata de 125 ai 1.8 ). la o liniuta fata de 1.8 daca reuseste distantarea la o masina. in rest, este poate cel mai fiabil, pretabil la drumuri lungi. fara debitmetru, distributie pe lant, cuplu destul de bun, consum bun la viteze rezonabile.
Y22DTH - pacaliciul. personal nu am inteles de ce au pus un diesel pe bertone dar fie. are 125 de cai la fel ca 1.8, trage acceptabil pentru un diesel, neaparat remap daca vrei sa il iei. consumul este comparativ poate cu 1.6 ( in oras peste 10, in afara sub 8, poate si 6 la mers incet). se gaseste destul de greu si la fel ca orice diesel, este destul de fiabil.
Ce alegi este treaba ta, tu stii ce anume vrei de la masina sau unde vrei sa te duci cu ea. Orice motor de aici are bubele lui,insa intretinut orice motor poate fi foarte ok (ex meu care de 6 luni nu am bagat decat ulei si benzina in Z20LET).
Bafta in alegerea facuta si daca te mai pot ajuta cu ceva posteaza aici 😉
Mare om, mare caracter, multa dreptate 😃 Mersi de ajutor!
- cashu21
- **
- 231 mesaje
- din 24 Jan 2008
- Astra 2005 1.7 dtl
- Galati
cashu21
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 1.7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- **
- 239 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Matzok
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,072 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,072
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Matzok
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
Matzok
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat