- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pe un Combo Tour Cosmo scaunele din fata sunt destul de comode, nu ma plang. Oricum pe langa asta imi place sa fac pauze la drumurile lungi. Ceea ce recomand si altora.
In schimb bancheta din spate este glorioasa rau. Ma bate gandul sa-mi iau un dvd screen ce sa coboare din plafoniera. Este cat se poate de comoda, imi pare rau ca mult prea rar stau in spate.
In schimb bancheta din spate este glorioasa rau. Ma bate gandul sa-mi iau un dvd screen ce sa coboare din plafoniera. Este cat se poate de comoda, imi pare rau ca mult prea rar stau in spate.
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Sunt ca un fulg, 80kg, student vorba aia, nu e problema de kg aici,dar e ros/rupt/taiat buretele din cauza acelei tije de fier care se afla dedesubt,menita sa sustina buretele. Eu am masina din august anul trecut si asa am cumparat-o.Am citit la corsa-c.uk ceva de genu, ca la ei s-a rezolvat treaba pe garantie, deci e o problema comuna la scaunele astea sport. In continuare caut o sloutie(am lipt buretele la loc cu super glue,nu tzine) trebuie reintarita partea aceea a sezutului,la sofer partea stanga, iar la pasager partea dreapta...
- ovidiu.SB
- **
- 462 mesaje
- din 03 Nov 2007
- Corsa 2007 Z12XEP
- Sibiu
ovidiu.SB
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ionutz05cti
- **
- 65 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Corsa 2003 Z12XE
- Galati
ionutz05cti
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
ceea ce am observat la masinile nemtesti, e ca scaunele sunt mai rigide, unele mai mult , altele mai putin, comparativ cu alte marci... probabil ca si in functie de nivelul de echipare ; corsa (C), mi se pare destul de stabila si cu o oarecare sportivitate ( de la 1.2 in sus) pentru clasa din care face parte , deci este normal sa aiba scaune mai rigide si cu o buna sustinere laterala
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Eu cred ca la scaunele cu reglaj pe inaltime, si, credeti-ma am avut cateva masini( sunt maniac si ma plictisesc aproape instantaneu de orice) este foarte important ca partea orizontala a scaunului sa fie "orizontala" . De ce? pentru ca in cazul in care la reglajul pe verticala ridici scaunul prea sus aluneci in fata , iar daca il lasi jos de tot(aici e problema ) esti "infipt" de greutatea proprie in spatarul scaunului, cu tendinta de cocosare si sigur nu ai cum sa mai atingi tetiera cu capul. Personal la opel-ul meu tin spatarul putin peste 90 grade fata de sezut iar reglajul pe verticala cam la jumatate si ma simt foarte confortabil la drum lung, cu toate ca am 100Kg si 198cm. Am mai auzit ca , ideal in trafic la orice model de masina , al fi o pozitie a toracelui paralela cu inclinatia parbrizului dar n-am incercat . Poate careva isi regaseste comoditatea in pozitia asta !?
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ceva interesant dar destul de mult de citit: http://www.car-seat-data.co.uk/ananlysis.htm
Si inca un mic ghid:
INITIAL DRIVING POSITION AND POSTURE GUIDE
Take the time to familiarise yourself with ALL the adjustments (e.g. seat, steering wheel, seat belt).
Start by getting the seat into the 'Initial set-up position', where adjustable:
• Steering wheel fully up, and fully forward
• Seat height at it's lowest
• Cushion tilted so that front edge in lowest position
• Back rest approximately 30 degrees reclined from vertical
• Lumbar adjustment backed off
• Seat fully rearwards.
Suggested sequence of adjustments for highly adjustable driving packages:
1 Raise the seat as high as is comfortable to improve your vision of the road.
• Check you have adequate clearance from the roof
• Ensure you have maximum vision of the road.
2 Move the seat forwards until you can easily fully depress the clutch pedal and accelerator
pedal.
•Adjust seat height as necessary to give good pedal control.
3 Adjust cushion tilt angle so that the thighs are supported along the length of the cushion.
•Avoid pressure behind the knee.
4 Adjust back rest so it provides continuous support along the length of the back and is in
contact up to shoulder height.
• Avoid reclining the seat too far as this can cause excessive forward bending of the head and neck,
and you may feel yourself sliding forwards on the cushion.
5 Adjust the lumbar support to give even pressure along the length of the back rest.
• Ensure lumbar support 'fits' your back, is comfortable with no pressure points or gaps.
6 Adjust the steering wheel rearwards and downwards for easy reach.
• Check for clearance for thighs/knees when using pedals
• Ensure display panel is in full view and not obstructed.
7 Adjust the head restraint to ensure the risk of injury is reduced in the event of a car accident.
Repeat stages 1-7 and fine tune as necessary.
Be aware that many cars will not allow you as much flexibility of driving posture as you may wish.
Particular cars may cause you to adopt a 'coping' posture.
For example, limited headroom forces a reclined posture, making reach to the steering wheel a problem. This leads to excessive forward bending of the head and neck and a 'slouched' posture.
Cand imi fac timp o sa pun si traducerea lor daca este nevoie.
Si inca un mic ghid:
INITIAL DRIVING POSITION AND POSTURE GUIDE
Take the time to familiarise yourself with ALL the adjustments (e.g. seat, steering wheel, seat belt).
Start by getting the seat into the 'Initial set-up position', where adjustable:
• Steering wheel fully up, and fully forward
• Seat height at it's lowest
• Cushion tilted so that front edge in lowest position
• Back rest approximately 30 degrees reclined from vertical
• Lumbar adjustment backed off
• Seat fully rearwards.
Suggested sequence of adjustments for highly adjustable driving packages:
1 Raise the seat as high as is comfortable to improve your vision of the road.
• Check you have adequate clearance from the roof
• Ensure you have maximum vision of the road.
2 Move the seat forwards until you can easily fully depress the clutch pedal and accelerator
pedal.
•Adjust seat height as necessary to give good pedal control.
3 Adjust cushion tilt angle so that the thighs are supported along the length of the cushion.
•Avoid pressure behind the knee.
4 Adjust back rest so it provides continuous support along the length of the back and is in
contact up to shoulder height.
• Avoid reclining the seat too far as this can cause excessive forward bending of the head and neck,
and you may feel yourself sliding forwards on the cushion.
5 Adjust the lumbar support to give even pressure along the length of the back rest.
• Ensure lumbar support 'fits' your back, is comfortable with no pressure points or gaps.
6 Adjust the steering wheel rearwards and downwards for easy reach.
• Check for clearance for thighs/knees when using pedals
• Ensure display panel is in full view and not obstructed.
7 Adjust the head restraint to ensure the risk of injury is reduced in the event of a car accident.
Repeat stages 1-7 and fine tune as necessary.
Be aware that many cars will not allow you as much flexibility of driving posture as you may wish.
Particular cars may cause you to adopt a 'coping' posture.
For example, limited headroom forces a reclined posture, making reach to the steering wheel a problem. This leads to excessive forward bending of the head and neck and a 'slouched' posture.
Cand imi fac timp o sa pun si traducerea lor daca este nevoie.
- ovidiu.SB
- **
- 462 mesaje
- din 03 Nov 2007
- Corsa 2007 Z12XEP
- Sibiu
ovidiu.SB
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
f1specialfx a scris:Eu chiar sunt multumit de scaunele sport pe care le are Corsa.Am mers si 500 de km continuu si nu m-a durut spatele.
Ovidiu.SB vad ca vrei sa demonstrezi ca orice alta masina este mai buna ca o Corsa ..eu zic sa o vinzi si sa iti cumperi un Polo sau orice alta masina.
Ovidiu.SB vad ca vrei sa demonstrezi ca orice alta masina este mai buna ca o Corsa ..eu zic sa o vinzi si sa iti cumperi un Polo sau orice alta masina.
N-am inteles de unde deduci tu asta ! Sfaturi ce sa fac sau nu cu masina mea voi primi de la tine cand vei contribui financiar si tu , asa ca ciocu mic si vezi-ti de ale tale , f bine ca esti multumit de scaunele tale, eu nu sunt si basta (vezi ca sunt diferite la enjoy fata de Sport si Cosmo daca nu stiai)
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
mctoto
De acord cu tine , n-am zis ca regula e universal valabila , imi dau seama ca , de exemplu la Lamborghini ar trebui da stai ca la stomataolog daca respecti regula asta , dar o pozitie aproximativ apropiata n-ar strica , zic eu.... Totul depinde de cum te simti mai relaxat si de faptul ca trebuie sa se evite pe cat posibil "cocosarea" in scaun si distanta prea mare fata de volan care care te face sa-ti aduni umerii in fata si dupa un timp sa le simti presiunea si sa ai senzatia de maini grele. Tot personal , am mai dedus ca un efect benefic au si acele huse din bile care se pun pe scaune, probabil pentru ca reduc suprafata de contact dintre sezut si acestea si prin rotire partiala, la miscari, schimba pozitia soferului pe scaun -insesizabil- deci reduc efectul de "intepenire " in scaun la drumuri lungi. Incercati nu sunt prea scumpe! E doar parerea mea .
De acord cu tine , n-am zis ca regula e universal valabila , imi dau seama ca , de exemplu la Lamborghini ar trebui da stai ca la stomataolog daca respecti regula asta , dar o pozitie aproximativ apropiata n-ar strica , zic eu.... Totul depinde de cum te simti mai relaxat si de faptul ca trebuie sa se evite pe cat posibil "cocosarea" in scaun si distanta prea mare fata de volan care care te face sa-ti aduni umerii in fata si dupa un timp sa le simti presiunea si sa ai senzatia de maini grele. Tot personal , am mai dedus ca un efect benefic au si acele huse din bile care se pun pe scaune, probabil pentru ca reduc suprafata de contact dintre sezut si acestea si prin rotire partiala, la miscari, schimba pozitia soferului pe scaun -insesizabil- deci reduc efectul de "intepenire " in scaun la drumuri lungi. Incercati nu sunt prea scumpe! E doar parerea mea .
- mihail.dragoi
- **
- 267 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Astra 2010 2.0
- Bucuresti
mihail.dragoi
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
io am corsa noua si intradevar dca nu stii sa iti asezi scaunul ai dureri de spate..
dupa 11.000 de kile cu ea sfaturile mele pt ceilati sunt urmatorele:
1. obisnuiti-va - nu o sa vedeti bordul masinii din nici o pozitie
2. desi sunt oarecum scund - tin scaunul cel mai jos posibil...
3. tin spatarul putin mai pe spate...
4. volanul cat mai in bord si asjustat astfel incat sa vad toate ecranele din bord...
ideea e sa fiti mai pe spate- relaxeaza enorm coloana.
in fiecare weekend fac 5-6 ore in masina - cu doar 2-3 opriri la benzinarii asa ca va zic ca e o placere sa mergi in scaunele corsa...
p.s. am cosmo asa ca am scaune sport asa ca comentariul e valabil la astea - nu stiu cum le au celelalte variante...
dupa 11.000 de kile cu ea sfaturile mele pt ceilati sunt urmatorele:
1. obisnuiti-va - nu o sa vedeti bordul masinii din nici o pozitie
2. desi sunt oarecum scund - tin scaunul cel mai jos posibil...
3. tin spatarul putin mai pe spate...
4. volanul cat mai in bord si asjustat astfel incat sa vad toate ecranele din bord...
ideea e sa fiti mai pe spate- relaxeaza enorm coloana.
in fiecare weekend fac 5-6 ore in masina - cu doar 2-3 opriri la benzinarii asa ca va zic ca e o placere sa mergi in scaunele corsa...
p.s. am cosmo asa ca am scaune sport asa ca comentariul e valabil la astea - nu stiu cum le au celelalte variante...
- ovidiu.SB
- **
- 462 mesaje
- din 03 Nov 2007
- Corsa 2007 Z12XEP
- Sibiu
ovidiu.SB
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
kratos
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2008
- Mesaj Privat
- BUF
- **
- 137 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
BUF
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
lsd_sad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- deleted-15207
- **
- 397 mesaje
- din 16 Feb 2008
deleted-15207
- Mesaje scrise: 397
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
Dannec52
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat