Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Gaby> Presiunea in roti e facuta ? Asa imi facea mie cand nu aveam presiunea ok !!! Very Happy
Skip ads

  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
o sa incerc sa refac echilibrarea - pirelli'urile le'am luat din carrefour colentina si montatul + echilibratul au fost gratuite, dar si de proasta calitate. cind am ajuns acasa dupa, am desfacut prezoanele de la roata fata-stinga cu mina... Evil or Very Mad jeeeez, cica carrefour de calitate...
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Imprumuta 2 roti de la o astra care nu tremura si vezi clar daca e din roti sau din altceva mai mult ca sigur ca din cauciucuri dar convingete
legat de viteza eu i-am dat la astra mea pe gpl 180kmh in romania c16nz
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca nu aveti jantele originale, o problema ar putea fi centratoarele de roti, adica piesele alea din plastic care se livreaza cu jantele din aliaj, Daca centratorul nu intra perfect pe butucul rotii, janta se centreaza in prezoane doar si la viteza mare da niste vibratii oribile. 6 ani m-am chinuit asa cu o Nova pana am descoperit ce era de fapt. Am echilibrat rotile si am facut unghiurile de m-am plictisit si degeaba. Mi se intampla sa fac pana si cand o reparam si puneam roata la loc, mergea perfect si la 160. E, la urmatoarea pana iar incepea sa vibreze ca dracul de pe la 110 in sus.

Apoi am realizat faza cu rahaturile alea de plastic...
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema a fost si la mine , la 120-130 batea de rupea.
Iar apropo de vitezele scrise mai sus , incercati sa fiti mai tolerati cu pedala , totusi masina are o varsta , acelasi lucru am facut si eu am dat intrun caravan 1,7DR si a facut jok la bolturi , sa lasat cu piston spart biela rupta , etc. si nu am mers decat cu 145km/h cam 30Km. Consider ca viteza asta e prea mare pentru acest motor (cel facut de GM).

Rezolvare:

-schimbat rulmenti fata
-echilibrat roti
-confectionare inele centrare (foosesc jante de renault, nu ca ar fi mai bune dar astea au picat mai moko)
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,563
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
eu i-am dat cam 145 cu sotia +bagaje multe...cre ca mai putea dar nu am mai avut loc (se termina portiunea cu 4 benzi Selimbar-Sibiu)...loc sub pedala mai era ceva...intrebarea e alta...cand am scuturat presurile, am observat un tampon cilindric de cauciuc sub pedala de acceleratie, prins de podea....asta treba sa stea acolo sau poate fi scos?...si inca o intrebare...toate opelurile mai vechi au joc la volan la intoarceri bruste ale volanului pe loc cu motorul oprit? mie mi l-a aratat un coleg si cica are si el si l-a mai obs la alte masini de 10-12 ani...din cauza astuia nu-mi prea vine sa o forjez...e normal jocul? se elimina cu ajutorul servodirectiei? in mers nu l-am verificat pt ca aveam nevoie de o pista...
  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am jantele originale ale masinii, deci nu de aliaj sau mai stiu ce minuni ale tehnologiei Very Happy - ar trebui sa am inele centrare la ele?
  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
@karg
Inelele sunt numai pt jantele de aliaj. La cele de tabla nu e nevoie.
La mine vibra si cu cele de tabla.
Dupa ce am pus de Aliaj, vibra, dar mai putin. Era din cauza gumelor si, mai apoi, a disparut complet dupa echilibrare.
  • gra

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Doresc doar sa reamintesc faptul ca "echilibrarea" rotii se face doar masic,asta insemnand ca se adauga ceva greutate in zona unde roata este mai usoara.Dar ramane marea problema a echilibrarii "formei" rotii,care la noi nu se poate face,sau nu am auzit eu sa se faca.
Asta inseamna ca daca voi ridicati pe cric rotile masinii voastre si invartiti repede de roata o sa observati ca unele din ele "fuleaza" sus-jos,adica distanta din centrul fuzetei si pana la suprafata de rulare nu este aceeasi peste tot Wink
Am aceasta problema la Porsche dar la viteze de peste 180km/h cand apar vibratii suparatoare Laughing
Am schimbat (in garantie) gume din acest motiv,dar intreb cand cumpar daca se accepta acest lucru....
  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
quick update: am echilibrat rotile pe fata (erau rau de tot dezechilibrate masic Smile si nu mai vibreaza intre 120-130, vibreaza undeva mai sus, dupa 140, si nu asa rau, probabil trebuie echilibrate si pe spate. m'ar fi mirat sa fie din cauza gumelor, doar erau pirelli noi-noute si daca nici in pirelli nu mai poti pune baza in ziua de azi... Smile
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
1 - echilibrare roti (toate 4)
2 - geometrie roti
3 - vezi daca anvelopele nu sunt ovale !
Dupa ce le-am rezolvat pe toate 3 , si pe o sosea ca-n "palma"(ma rog detul de dreapta Very Happy ) vibreaza de abia peste 165 ... si aia cred ca din cauza motorului.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
si mie imi vibreaza peste 130.

Ori sunt jantele alu care au fost cam strambe ele dar le-am indreptat.

Ori sunt discurile de frana care le-am schimbat anul trecut, poate nu s-or fi centrat bine sau erau ele neechilibrate?

Ori sunt gumele care weird, dar pe vechile jante de tabla nu vibrau

O sa vad la iarna cand pun jante de tabla si gume de iarna, elimin 2 variante, ramane doar discurile. Sper sa nu fie alea
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,563
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
imi spune si mie cineva de tamponul ala....se poate scoate sau treba lasat acolo?
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
poate daca intrebai si tu pe un topic mai nimerit ti se raspundea.

eu cel putin am un tampon sub pedala de acceleratie
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
4EST a scris:si mie imi vibreaza peste 130.

Ori sunt jantele alu care au fost cam strambe ele dar le-am indreptat.

Ori sunt discurile de frana care le-am schimbat anul trecut, poate nu s-or fi centrat bine sau erau ele neechilibrate?

Ori sunt gumele care weird, dar pe vechile jante de tabla nu vibrau

O sa vad la iarna cand pun jante de tabla si gume de iarna, elimin 2 variante, ramane doar discurile. Sper sa nu fie alea

*
Pe planetara cea "lunga" este o contra-greutate "anti-vibratii"... nu s-a desprins sau schimbat pozitia Question
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
interesant. poti sa-mi explici cum arata, unde e pozitionata, eventual un cod din EPC sau pagina din TIS?

O sa ma uit dupa asta ca poate asta o fi la mine.

Chiar azi am constatat ca pe drum accidentat vibreaza mai putin. Nasol e pe drum lin fiindca aici apare vibratia si se accentueaza din cand in cand
  • adi77cta

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: la mare
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
vezi ca sunt cauciucurile mai ales daca l-ai luat la mina a 2 a
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
da, posibil. Desi cauciucurile sunt de noi puse pe masina

Imediat vine iarna si trec pe gume de iarna, si acolo elimin jantele/gumele din posibilitati.
  • nelu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu
cand va duceti la echilibrat, dupa ce se pun plumbii lasati-va pe vine si uitati-va la partea de rulare a cauciucului.
Daca oscileaza in plan vertical puteti sa-i faceti si mama echilibrarii.
Este defect de fabricatie si trebuie schimbat cauciucul.
Este bine de verificat la prima montare (cumparare)
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
si eu am patit-o cu vibratiile.In situatia in care aveam cauciucuri noi echilibrate m-am dus inapoi la firma care le-a incaltat.Mi au reechilibrat cauciucurile si degeba.Mi s-a sugerat sa verific rulmentii fata si telescoapele.Masina trepida mai ales cind directia era dreapta (daca viram st sau dr se linistea).
s-a gasit joc rulmenti la ambele roti fata +amortizoare f slabe(impresia de barcuta).
dupa ce am schimbat ambii rulmenti si telescoapele(sachs) fata totul e ok.si e alta stabilitatea masinii in viraje si la frinari bruste
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR