sebyboy
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
flory_n
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
sebyboy
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
flory_n
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
astazi am desfacut renumitul senzor, am gasit destul de mult ulei pe el, nu stiu daca este corect sau nu , dar am reusit sa obtin codul piesei.Ptr. cine este interesat de acesta are codul J5T23381 si se afla situat exact sub electromotor.Destul de greu de scos.Trebuie sa scoateti un surub de la electromotor ca altfel destul de dificil.Am cautat piesa cu acest cod si nu am gasit decit GM.
sebyboy
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
flory_n
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
vall
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
flory_n
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat sieu senzorul saptamana trecuta...tot asa, pe autostrada pe la 160 a inceput sa-mi dea in nas si s-a aprins marotuirl in bord.Eroare : P0335.....l-am cumparat original Mitsubishi Isuzu, l-am schimbat la Bosch car Service, dar acum motorul se aude mult mai tare!
Uleiul si filtrele schimbate acum 100km, nu intrerupe la relanti, nu fluctueaza etc.
De ce se aude motorul mai tare acum, dupa ce am schimbat acest senzor?
Uleiul si filtrele schimbate acum 100km, nu intrerupe la relanti, nu fluctueaza etc.
De ce se aude motorul mai tare acum, dupa ce am schimbat acest senzor?
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
flory_n
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am postat la alta discutie, dar postez si aici ce am facut la diagnoza:
1. Eroare 1125 (3) - presiunea turbo mai mica decat cea prescrisa
2. Eroare 163 - senzorul temperatura lichid racire
In rest toate merg foarte foarte bine.
Valoarea pentru turbo era de 132-133 la maxim, in loc de 175-177 cat este normal.
Mi s-a recomandat sa curat turbina si sa schimb acest senzor.
Astazi m-am uitat putin pe la motor si unul din furtunasele de vacum era iesit din acel Y de sub debitmetru.Probabil ca din acest motiv , imi dadea presiunea la turbo mai mica ( PROBABIL).Oricum turbina va trebuie curatata.
Totusi am si eu o nelamurire : in cutia unde este filtrul de aer intra dinspre fata masinii un cot prin care trage aer motorul si pe la imbinarea dintre acest cot si cutia filtrului de aer, imi iese, cand este motorul pornit, multa presiune, acel aer care ar trebuie sa intre prin debitmetru.Ori a iesit de acolo cand am schimbat filtrul, ori are vreo clema si nu mai sta.Am incercat sa-l pun la loc dar tot scapa aer, si la relanti.
Dupa ce am bagat acel furtunas la loc, masina nu a mai fost asa zgomotoasa, acum urmeaza sa plec de la munca si sa vad cum se comporta.
1. Eroare 1125 (3) - presiunea turbo mai mica decat cea prescrisa
2. Eroare 163 - senzorul temperatura lichid racire
In rest toate merg foarte foarte bine.
Valoarea pentru turbo era de 132-133 la maxim, in loc de 175-177 cat este normal.
Mi s-a recomandat sa curat turbina si sa schimb acest senzor.
Astazi m-am uitat putin pe la motor si unul din furtunasele de vacum era iesit din acel Y de sub debitmetru.Probabil ca din acest motiv , imi dadea presiunea la turbo mai mica ( PROBABIL).Oricum turbina va trebuie curatata.
Totusi am si eu o nelamurire : in cutia unde este filtrul de aer intra dinspre fata masinii un cot prin care trage aer motorul si pe la imbinarea dintre acest cot si cutia filtrului de aer, imi iese, cand este motorul pornit, multa presiune, acel aer care ar trebuie sa intre prin debitmetru.Ori a iesit de acolo cand am schimbat filtrul, ori are vreo clema si nu mai sta.Am incercat sa-l pun la loc dar tot scapa aer, si la relanti.
Dupa ce am bagat acel furtunas la loc, masina nu a mai fost asa zgomotoasa, acum urmeaza sa plec de la munca si sa vad cum se comporta.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Problema asta in mare o am si eu , pe la 3000-3500 rpm mi se aprinde uneori masinuta cu cheita si ff greu urca in turatie , daca o las mai jos in turatie ,becul se stinge , la diagnoza am obtinut P0105 ( Boost pressure sensor circuit high input ) si P 1125 ca la tine dar aici difera explicatia data de program , spune asa : (Critical sistem malfunction ) , in lista de coduri de eroare am gasit ca P1125 inseamna ( P1125 Throttle position sensor intermittent ) nicidecum presiune mica data de turbina . Eu inca sunt in cautari , am vb cu Maiandrei si in curand trebui sa-i fac o vizita .
Senzorul Crankshaf de unde l-ai cumparat si cat ai dat pe el sa stiu la ce ma astept.
Senzorul Crankshaf de unde l-ai cumparat si cat ai dat pe el sa stiu la ce ma astept.
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Problema sta in felul urmator :
- la eroarea P 1125 sunt 4 probleme ( adica atunci cand citesti eroarea trebuie sa mai ai in paranteza inca o cifra 1,2,3 sau 4 )
- la mine a fost P1125 ( 3) adica presiune turbo mai mica decat cea prescrisa.
- furtunasul de care spuneam mai sus nu era de la vacum , ci tocmai de la turbo!
Senzorul Crankshaft l-am cumparat de la Opel Shop, 375 lei original Mitsubishi Isuzu.
Acum vezi si tu cine ti-l monteaza si spun asta, pt ca l-a mine acest mers zgomotos al motorului a coincis cu schimbarea acestu senzor.
O alta problema la mine este si senzorul de temperatura lichid racire si se pare ca din aceasta cauza motorul este zgomotos, deoarece nu mai da semnal cum trebuie, ECU vazand motorul rece, consum mare etc etc.
Referitor la problema ta schimba sezorul arbore cotit si nu o sa mai ai probleme.
- la eroarea P 1125 sunt 4 probleme ( adica atunci cand citesti eroarea trebuie sa mai ai in paranteza inca o cifra 1,2,3 sau 4 )
- la mine a fost P1125 ( 3) adica presiune turbo mai mica decat cea prescrisa.
- furtunasul de care spuneam mai sus nu era de la vacum , ci tocmai de la turbo!
Senzorul Crankshaft l-am cumparat de la Opel Shop, 375 lei original Mitsubishi Isuzu.
Acum vezi si tu cine ti-l monteaza si spun asta, pt ca l-a mine acest mers zgomotos al motorului a coincis cu schimbarea acestu senzor.
O alta problema la mine este si senzorul de temperatura lichid racire si se pare ca din aceasta cauza motorul este zgomotos, deoarece nu mai da semnal cum trebuie, ECU vazand motorul rece, consum mare etc etc.
Referitor la problema ta schimba sezorul arbore cotit si nu o sa mai ai probleme.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am mai facut ceva cautari si la o adresa am gasit ca eroarea P1125 inseamna nefunctionare ventil presiune turbo http://www.diag.ro/download...-COM/EDC%2015.pdf , stie careva daca Y17DT are acest ventil si daca da unde este pozitionat .
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Pai da, sunt sigur, 1.7 Edition mi-a recomandat Opel Shop si intr-adevar are semnul Mitsubishi pe el ( trei petale). Si a costat 375 lei.
Problema cred ca nu este de la el, ci de la un pin rup in mufa ECU, cel care corespondeaza cu senzorul de pozitie din pompa de injectie.
Nelamurirea mea este ca nu-mi apare nici o eroare in bord cu acest pin rupt.
Dar acum nu am cum sa dau 100 EURO ! pt lipirea unui pin.
Nu m-a facut mama bogatas.
Problema cred ca nu este de la el, ci de la un pin rup in mufa ECU, cel care corespondeaza cu senzorul de pozitie din pompa de injectie.
Nelamurirea mea este ca nu-mi apare nici o eroare in bord cu acest pin rupt.
Dar acum nu am cum sa dau 100 EURO ! pt lipirea unui pin.
Nu m-a facut mama bogatas.
mach3
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat