Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • enachemg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
foca montana a scris:Eu la vectra (1,7 td) am avut aceeasi problema de doua ori. cauza a fost de fiecare data trecutul prin ape destul de mari in sezonul ploios. poate am fost eu norocos, cert este ca la mine s-a dus prima data puntea + releu si a doua oara numai puntea. le-am schimbat frumusel si a mers perfect.

Mare atentie la motoarele de 1,7 cu aer alternatorul este extrem de jos si ia apa imediat!

adik mergea si nu mergea sau nu a mai mers si gata?
Skip ads

  • enachemg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
multumesc . azi dimineata nu a mers dupa amiaza a mers maine sa vad ca am programare la service cum ma duc cu servo sau fara? Smile
  • geox2008

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra G 2000, X17 DTL, 140000 in bord.
De ceva timp incoace ma confrunt cu probleme la directie, in timp ce merg, deodata nu mai merge servodirectia,si in board nu mai se aprinde nimic pentru un timp scurt, turometrul si indicatorul de viteza o fac pe nebunele.
Daca opresc si pornesc din nou isi revine pentru timp scurt.
Primele simptome au aparut la accelerarii mai bruste ce depaseau 3000 rpm, acum sunt din ce in ce mai dese.
Nivelul de lichid este Ok.
Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?

Va multumesc anticipat.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Se prea poate sa fie o problema cu alternatorul. Vezi discutia de aici: https://www.clubopel.com/vie...hlight=alternator
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica inarcarea,un aparat de masura cuplat pe borne sau la bricheta si in mers cind apare acea problema vezi repede tensiunea de incarcare.mai poate fi chiar unitatea servo,adica motorasul si unitatea electronica din pompa.verifica incarcarea s revina cu detalii.
  • geox2008

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2008

  • Mesaj Privat
M-am tot uitat azi la ea, am verificat toate sigurantele, tensiune la pornire aprox 12v, turata la 4000 fara nici un consumator intre 15 si 16v, cam mare si nu stiu de ce, am vrut sa vad daca e vreo fluctuatie de tensiune cand imi taie servo, dar nimic, am tras de fire la alternator, senzori si ce mi-a venit in mana, si si-a revenit, nu stiu care a fost cauza, o fi ceva pe parte electrica, dar nu stiu ce.
Cu siguranta o sa mai apara, poate s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema sau stie despre ce e vorba.
Va multumesc
Astept si alte pareri
Daca mai apare ceva, va tin la curent.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
linga cutia de sigurante din compartmentul motor,chiar lipita de cutie si linga baterie e mufa de alimntare ptr servo.curata mufa si mai verifca si siguantele din acea cutie.
  • enachemg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cine imi poate spune si mie un service bun in bucuresti unde as putea verifica instalatia electrica inainte sa ma apuc sa schimb alternator sau baterie. pt ca la mine ar fi mai degraba un contact imperfect, cred eu, pt ca daca ar fi alternatorul stricat nu ar mai merge deloc, dar la mine cand merge cand nu merge, v-am zis mai sus
multumesc mult
Skip ads

  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Culoarea uleiului este data de colorantul din el sau de aditivi pe care ii contine.
Sunt uleiuri pentru servi si verzi si galbene
  • geox2008

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2008

  • Mesaj Privat
revin cu detalii, am reusit zilele trecute sa-i dau de capat, am scos alternatorul,l-am desfacut si am constatat ca puntea de diode era prinsa foarte slab, filete din suport sticate, refacut filete, prinsa bine puntea si acum nu mai am probleme, merge servo fara nici o problema.Cred ca din cauza vibratiilor nu se realiza un contact la puntea de diode dintre suportul ei si suportul alternatorului.
  • KaSmIR

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2008

  • Mesaj Privat
As dorii si eu un sfat pana merg la un mecanic ceva. Deci cand am motorul pornit si virez de volan acesta se misca greu si imi arunca un lichid din partea dreapta. Eu m-am gandit ca este vreun furtun ceva, de arunca ulei.. ce credeti ca are.. ? Shocked
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pina la Tirgoviste nu e distanta mare http://trami.eu/ .
Skip ads

  • KaSmIR

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Care ar fi cea mai greva problema dupa ce ti-am relatat ce mi s-a intamplat... si c-am cat crezi ca ar costa maxim?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu te supara dar Dan nu-i Mama Omida sa stie ce are masina ta si cat costa de reparat o caseta de directie. Ti-a dat un indiciu, foloseste-l, nu crede ca aici e hot-line.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tu pune mina pe tel si vorbeste cu Traian sau Mircea, mai buni ca ei nu gasesti.
Titlul discutiei l-am modificat eu ca sa stii pe viitor cam cum ar trebui sa fie.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Prin partea dreapta a ce?..a casetei de directie, a pomepei servo...? Oricum ai o problema grava deci la mecanic cu ea si pui ce trebuie nou.
  • tomadanmihai

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salutare,
problema cu servodirectia, cand e rece motorul si sta un pik mai turat merge ok, dar daca merg cu ea si apoi pe loc incerc sa virez imi merge fff greu parca nici nu ar exista, numai daca o turez un pik merge ! am citit pe aici ca poate fi de la alternator, masina este o vectra B 2000 1.6 benzina ! mai vreau sa spun ca nu face mereu asa, sau cel putin asa imi lasa mie impresia !? daca a patit asa ceva cineva il rog sa imi raspunda ! ms Wink
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pentru inceput schimba lichidul de servo, in cazul in care nu a fost schimbat recent.
  • tomadanmihai

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2007

  • Mesaj Privat
l-am verificat si este negru Sad , asta inseamn ca trebuie schimbat, imi recomanda cineva un ulei bun pt servo ?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tomadanmihai, in primul rind verifica nivelul lichidului de servo:

Daca nu ai liniuta de "Min" pe joja, atunci capatul jojei indica nivelul minim.

Daca ai suficient lichid, atunci cel mai probabil pompa de servo nu mai face suficienta presiune la turatii mici. Aceeasi problema am avut-o si eu. Am rezolvat-o schimbind pompa de servo cu una reconditionata luata de la trami https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1607 . Odata cu schimbarea pompei, schimba si uleiul cu un Dexron II sau III de calitate, de exemplu Mobil.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR