fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
el nu este direct pe mototr.este pe un suport care se prinde de motor.am mai discutat si cu marius aceasta posibiitate,dar poblema e ca o mare parte,poate 80% dn caldura vine chiar de la calcultor,deci pe linga carcasa calculatrului care actioneaza ca radiator e posibil ca si acel suport care este construit cam din acelasi material, sa fie folosit tot ca un racitor,iar mutarea lui ar face mai mult rau decit bine.daca acele lipituri au fost refacute BINE , si nu in graba , nu mai sint probleme cel putin 2-3 ani.eu am facut in fiecare 2 ani o operatune de reconditionare a acestuia si nu au mai fost probleme .
- rocky_valy21
- *
- 4 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2000 1.7dti
- Galati
rocky_valy21
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
rocky_valy21 a scris:am aceeasi problema am fost la mine in galati la servise si mi-a spus ca mi sa ars calculatoru de la pompa de injectie si ma costa 61 de milioane ce sa fac. l-as desface si io dar nu stiu care este
Am incercuit cu rosu calculatorul de injectie.
Este recomandat sa nu il desfaci decat daca sti ce faci
marcelt2
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
@BV19MAX - atentie, ala nu e calculatorul pompei de injectie, ce ai incercuit tu e ECU.
@rocky_valy21 - calculatorul de injectie e in spatele motorului, cum te uiti de sus spre pompa de injectie, trebuie sa vezi un modul pe care scrie ceva de genul "caution high voltage". Probabil ca sunt deja celebrele lipituri reci, nu as paria ca e defect. Daca ai un pic de indemanare, poti incerca sa-l repari, cum am facut si eu, sau poate e mai bine sa apelezi la un specialist, vezi ce ti-a scris mai sus 1.7dti_edition2000
@rocky_valy21 - calculatorul de injectie e in spatele motorului, cum te uiti de sus spre pompa de injectie, trebuie sa vezi un modul pe care scrie ceva de genul "caution high voltage". Probabil ca sunt deja celebrele lipituri reci, nu as paria ca e defect. Daca ai un pic de indemanare, poti incerca sa-l repari, cum am facut si eu, sau poate e mai bine sa apelezi la un specialist, vezi ce ti-a scris mai sus 1.7dti_edition2000
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
marcelt2 a scris:@BV19MAX - atentie, ala nu e calculatorul pompei de injectie, ce ai incercuit tu e ECU.
@rocky_valy21 - calculatorul de injectie e in spatele motorului, cum te uiti de sus spre pompa de injectie, trebuie sa vezi un modul pe care scrie ceva de genul "caution high voltage". Probabil ca sunt deja celebrele lipituri reci, nu as paria ca e defect. Daca ai un pic de indemanare, poti incerca sa-l repari, cum am facut si eu, sau poate e mai bine sa apelezi la un specialist, vezi ce ti-a scris mai sus 1.7dti_edition2000
@rocky_valy21 - calculatorul de injectie e in spatele motorului, cum te uiti de sus spre pompa de injectie, trebuie sa vezi un modul pe care scrie ceva de genul "caution high voltage". Probabil ca sunt deja celebrele lipituri reci, nu as paria ca e defect. Daca ai un pic de indemanare, poti incerca sa-l repari, cum am facut si eu, sau poate e mai bine sa apelezi la un specialist, vezi ce ti-a scris mai sus 1.7dti_edition2000
Ciudat, eu am ramas cu impresia ca ala e calculatorul de injectie
- rocky_valy21
- *
- 4 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2000 1.7dti
- Galati
rocky_valy21
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
eu am dat calc jos de pe masina si el este capsat i-am demontat capacu are o placa de integrate i-am desfacut suruburile la placa la acela din spatele motorului dar surpiza pe placa respectiva nu se vedea decat niste picioruse si integrate minuscule si pe dedesupt aveai impresia ca este invelita intr-o pasta
sincer nu cred ca se poate face ceva ca pare turnata intr-o pasta dura acel calculator
sincer nu cred ca se poate face ceva ca pare turnata intr-o pasta dura acel calculator
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
mai trebuie sa si stii ce sa cauti!nu oricine devine mecanic sau electrician peste noapte!daca ai un pistol de lipit asta nu inseamna ca si esti EXPERT in calculatoare.ca idee dau search (SAU CAUTA) "lipituri reci calculator de injectie" si atunci vei vedea ce cauti.sper ca in "zelul" tau sa nu fi desfacut si ECU.ala costa de la 500€ in sus si de reparat......
marcelt2
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
silviub
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut...sper sa postez unde trebuie...
Am un Opel Astra Classic din 2001, 1.7DTi adus din Germania, in posesia mea de vreun an juma...si cum de la o vreme nu mai pornea cum trebuie am cumparat un demaror (electromotor) dezmembrat de pe o alta masina si mi l-a schimbat cineva (nu in service). L-a schimbat bine mersi (cu bateria DEcuplata)...am dat o cheie, a luat-o din prima...am oprit motorul...alta cheie..la fel...a pus omul totul la loc (scut etc.), l-am pornit iar si surpriza dupa cateva secunde de functionare s-a oprit singur motorul si acum nu mai porneste (invarte demarorul dar nu pleaca), iar becul cu cheita din bord clipeste continuu cand pun contactul... Am dat scutul iar jos, inspectat pe acolo...nimic. Am adus un tester si imi da urmatoarele coduri de eroare: P0602, P1610, P0380 - cam stiu ce inseamna fiecare ca am cautat pe aici...primul e legat ECU (ala de sus de langa injectoare, cred), al doilea e legat de imobilizator, iar ultimul ceva cu bujiile...am incercat stergerea lor, dar nimic se mentin. Am adus si un alt calculator de injectie (cutia de jos din motor) dar face la fel...
Ce-i de facut ? Mi s-a sugerat sa desfac ECU (ala de sus) si sa-l curat - exista motorina intr-una din mufe...sa fie asta problema ? Help ! Multumesc !
Am un Opel Astra Classic din 2001, 1.7DTi adus din Germania, in posesia mea de vreun an juma...si cum de la o vreme nu mai pornea cum trebuie am cumparat un demaror (electromotor) dezmembrat de pe o alta masina si mi l-a schimbat cineva (nu in service). L-a schimbat bine mersi (cu bateria DEcuplata)...am dat o cheie, a luat-o din prima...am oprit motorul...alta cheie..la fel...a pus omul totul la loc (scut etc.), l-am pornit iar si surpriza dupa cateva secunde de functionare s-a oprit singur motorul si acum nu mai porneste (invarte demarorul dar nu pleaca), iar becul cu cheita din bord clipeste continuu cand pun contactul... Am dat scutul iar jos, inspectat pe acolo...nimic. Am adus un tester si imi da urmatoarele coduri de eroare: P0602, P1610, P0380 - cam stiu ce inseamna fiecare ca am cautat pe aici...primul e legat ECU (ala de sus de langa injectoare, cred), al doilea e legat de imobilizator, iar ultimul ceva cu bujiile...am incercat stergerea lor, dar nimic se mentin. Am adus si un alt calculator de injectie (cutia de jos din motor) dar face la fel...
Ce-i de facut ? Mi s-a sugerat sa desfac ECU (ala de sus) si sa-l curat - exista motorina intr-una din mufe...sa fie asta problema ? Help ! Multumesc !
- mariusplop
- *
- 1 mesaje
- din 21 Aug 2008
- Covasna
mariusplop
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Covasna
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2008
- Mesaj Privat
As dori sa-mi cumpar un Opel Corsa 1.4 benzina. Va rog sa-mi spuneti daca apare aceasta problema cu calculatorul de injectie si la modelele pe benzina. De raspunsul pe care il primesc de la voi depinde o investitie de 12000 de euro Asa ca va rog sa ma informati ca sa nu cumpar o masina proasta
Multumesc anticipat.
Multumesc anticipat.
relubr
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2007
- Mesaj Privat
mariusplop , daca din start consideri ca opelul e o masina proasta , mai bine nu o mai cumperi , ideea e ca astfel de probleme apar si la orice alt tip de masina , aici fiind discutate si gasite solutii pentru opel , intra de curiozitate la un alt forum unde se discuta despre alt tip de masini , vei vedea ca cea mai buna e opelul , intretinere relativ ieftina , consumabile , piese , etc , fara suparare , doar discutam ......
si cred ca ai postat si unde nu trebuie , foloseste functia "search" cu incredere...
si cred ca ai postat si unde nu trebuie , foloseste functia "search" cu incredere...
- florinstupy
- *
- 5 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2003
- Bucuresti
florinstupy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
am opel 1.7 dti 2003
cred ca am aceasi problema mi s-a oprit motorul in timp ce mergeam pe autostrada dupa care iar l-am pornit pana la urma am ajuns tractat acasa.
mi s-a consumat si bateria am incarcato si am mai pornit masina dar acum nu mai merge deloc
am schimbat filtrul de motorina si nimik
pe tur nu mai intra motorina .
am verificat pompa de injectie cand pun contactul in treapta a doua si nu primeste curent
cred ca e calculatorul
cred ca am aceasi problema mi s-a oprit motorul in timp ce mergeam pe autostrada dupa care iar l-am pornit pana la urma am ajuns tractat acasa.
mi s-a consumat si bateria am incarcato si am mai pornit masina dar acum nu mai merge deloc
am schimbat filtrul de motorina si nimik
pe tur nu mai intra motorina .
am verificat pompa de injectie cand pun contactul in treapta a doua si nu primeste curent
cred ca e calculatorul
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- florinstupy
- *
- 5 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2003
- Bucuresti
florinstupy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
bunsoft
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutari tuturor.
Am si eu o problema asemanatoare. Acu 3 saptamani opelul meu din 2001 Y17DT s-a oprit. Masinuta cu cheia in bord s-a aprins. Am dus la service si din start mi-au zis ca e calculatorul de injectie de vina. Una noua face 12 mile doar ca se poate repara cu 3 mile. Am zis ok si a doua zi m-am dus dupa ea si am platit 3 mile.
A mers totul fain si bine vreo doua zile. Dupa 78Km masina a facut stop cardiac din nou. Dimineata a fost asta si l-am lasat in parcare si dupamasa a mai mers pana la service. A stat la ei doua zile si au zis ca nu are nimic, la ei merge tot.
Am ajuns acasa cu ea si iara si-a dat duhul. Asta a fost acu o saptamana de atunci e in service.
Aveti vre-o idee ce poate avea?
Mii de multumiri
Robi
Am si eu o problema asemanatoare. Acu 3 saptamani opelul meu din 2001 Y17DT s-a oprit. Masinuta cu cheia in bord s-a aprins. Am dus la service si din start mi-au zis ca e calculatorul de injectie de vina. Una noua face 12 mile doar ca se poate repara cu 3 mile. Am zis ok si a doua zi m-am dus dupa ea si am platit 3 mile.
A mers totul fain si bine vreo doua zile. Dupa 78Km masina a facut stop cardiac din nou. Dimineata a fost asta si l-am lasat in parcare si dupamasa a mai mers pana la service. A stat la ei doua zile si au zis ca nu are nimic, la ei merge tot.
Am ajuns acasa cu ea si iara si-a dat duhul. Asta a fost acu o saptamana de atunci e in service.
Aveti vre-o idee ce poate avea?
Mii de multumiri
Robi
florinstupy a scris:am dat jos calculatorul am lipit cei trei pini ptr ca mi se pareau ca nu faceau bine atingere si degeaba tot mi se opreste motorul
va rog sa-mi spuneti cum pot sa iau legatura cu 1.7dti_edition2000
azi l-am sunat toata ziua
va rog sa-mi spuneti cum pot sa iau legatura cu 1.7dti_edition2000
azi l-am sunat toata ziua
- florinstupy
- *
- 5 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2003
- Bucuresti
florinstupy
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat