- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Si eu am avut probleme, la C14NZ schimbam garnitura cam la 60-90 zile. Am incercat si cu silicon dar mi-am facut numai de lucru urmatoarea data cand am schimbat garnitura. A, si atunci cand am pus silicon a tinut mai mult cu vreo 30 zile... nu a meritat sa curat siliconul 15-20 minute doar pentru +30 zile.
Problema e ca garniturile ce se gasesc de cumparat sunt din pluta aia pacatoasa care nu e prea buna... Intr-o zi am plecat la vanatoare de garnitura, altfel ca cele cumparate pana acum. Am gasit la un magazin o garnitura usor diferita ca material desi tot inspre pluta dadea doar ca, parea mai inchegate particulele componente. Fiind doar 5 ron am luat-o si surpriza a fost ca dupa cele 90 zile inca nu erau urma de ulei la capac. Mi s-a spus ca garnitura e nemteasca dar oamenii spun multe... Bineinteles, suprafetele erau uscate si curate iar capacul nu e deformat. Nu am pus slicon iar suruburile le-am strans de la stanga la dreapta in zig-zag.
Pentru cei din Timisoara, garnitura cu pricina am cumparat-o de la Ciclop.
Problema e ca garniturile ce se gasesc de cumparat sunt din pluta aia pacatoasa care nu e prea buna... Intr-o zi am plecat la vanatoare de garnitura, altfel ca cele cumparate pana acum. Am gasit la un magazin o garnitura usor diferita ca material desi tot inspre pluta dadea doar ca, parea mai inchegate particulele componente. Fiind doar 5 ron am luat-o si surpriza a fost ca dupa cele 90 zile inca nu erau urma de ulei la capac. Mi s-a spus ca garnitura e nemteasca dar oamenii spun multe... Bineinteles, suprafetele erau uscate si curate iar capacul nu e deformat. Nu am pus slicon iar suruburile le-am strans de la stanga la dreapta in zig-zag.
Pentru cei din Timisoara, garnitura cu pricina am cumparat-o de la Ciclop.
- RaresSDT
- **
- 156 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Sibiu
RaresSDT
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- RaresSDT
- **
- 156 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Sibiu
RaresSDT
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,624 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,624
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- RaresSDT
- **
- 156 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Sibiu
RaresSDT
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
CapellaCt a scris:Sper sa nu fie off-topic,dar ordinea de strangere a suruburilor la capacul culbutorilor este : DE LA EXTERIOR SPRE INTERIOR.Strangerea se face cu o cheie dinamometrica si dupa 10-15 zile se mai strang inca o data.
DA ii drept ce zici tu cu cheia dinamometrica numai sa o ai si sa sti la cati Nm trebe reglata ... si nu cred ca este necesar ca la acel capac sa revi cu o strangere dupa 10-15 zile ca nu ii ca la garnitura de chiuloasa.... sper sa nu ma insel
P.S. Cred ca ai vrut sa zici de la centru spere exterior .... sa vb despre asta inainte
raz3k
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 2000 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Imi puteti spune va rog cu cati Nm trebuie stranse suruburile de la culbutori (cred ca am zis bine) sunt in numar de 4 cu torx invers (merge tubulara de 8 pe ele) sunt sub capacul de care se vorbea anterior, vizibili sub axa cu came in partea de sus, pentru un motor Y20DTH an 2001 ? Ca se pare ca dupa ce mi le-a strans cineva acum consuma 0,8 - 0,9 la relanti si parca e un usor zgomot acolo si as vrea sa ma duc la un service cu rugamintea sa mi le stranga `ca la carte`, dar nu stiu cat scrie ` in carte `.
Multumesc!
Imi puteti spune va rog cu cati Nm trebuie stranse suruburile de la culbutori (cred ca am zis bine) sunt in numar de 4 cu torx invers (merge tubulara de 8 pe ele) sunt sub capacul de care se vorbea anterior, vizibili sub axa cu came in partea de sus, pentru un motor Y20DTH an 2001 ? Ca se pare ca dupa ce mi le-a strans cineva acum consuma 0,8 - 0,9 la relanti si parca e un usor zgomot acolo si as vrea sa ma duc la un service cu rugamintea sa mi le stranga `ca la carte`, dar nu stiu cat scrie ` in carte `.
Multumesc!
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
am schimbat si eu cateva garnituri...... fara silicon tine mai bine. suprafetele trebuiesc curatate la perfectie cu un solvent puternic si suruburile stranse la cuplu. nu neaparat cu dinamometrica se poate folosi si o "bormasina" ce strange/decupleaza in mod egal. nu trebuie exagerat cu stransul deoarece pluta se deformeaza usor.
siliconul ala rosu e egal cu 0 in cele mai multe cazuri. eu fara nici un fel de silicon schimbam garniturile astea la cca 12 luni.
la ultima "schimbare" am folosit insa un produs profesional de etansare si de atunci nu mai am probleme.
siliconul ala rosu e egal cu 0 in cele mai multe cazuri. eu fara nici un fel de silicon schimbam garniturile astea la cca 12 luni.
la ultima "schimbare" am folosit insa un produs profesional de etansare si de atunci nu mai am probleme.
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
ursi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,624 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,624
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
Si ca sa lamurim odata, capacul se strange de la centru spre extremitati in spirala. Nu se strang suruburile la cuplu deodata ci in 2-3 pasi pe rand toate. Cuplul de strangere este de 8NM. Daca va hotarati sa puneti silicon va recomand sa ungeti cu degetul garnitura originala intr-un strat foarte subtire (si subliniez foarte subtire). Acest tip de strangere se preteaza si la baia de ulei si alte capace care au un numar relativ mare de suruburi sau prezoane pe o suprafata extinsa. Mentionez ca daca este un capac rotund se strange in pozitii diametral opuse.
Bafta.
Bafta.
sebyboy
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am schimbat 4 garnituri si tot imi da ulei pe la capac. Trei dintre garnituri au fost schimbate in service-uri autorizate. Nu mai stiu ce sa fac ptr ca ma dispera sa vad motorul plin de ulei. Un raspuns daca se poate....am inteles ca da ulei din cauza ca ar fi segmentii dusi...sau vreo supapa. Cine ma poate lamuri, astept raspuns. Sau mesaj pe mail la geosev37@yahoo.com. Va multumesc!
- cosminc2009
- **
- 358 mesaje
- din 09 Mar 2009
- Vectra 1997 X16XEL
- Dolj
cosminc2009
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut !
reinvii subiectul garniturii capacului cu culbutori;
pierde ulei de motor printre acele spatii lasate de garnitura; nu se etanseaza capacul pe chiulasa ,....... este mult ulei pe cureaua de distributie, role, roti dintate, toate alea pe acolo. Sa dau cu spray de frane pe acolo sa se curete uleiul ala ? ( sa fi completat eu cu prea mult ulei de s-a ajuns la inundatia asta ? )
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cosminc2009
- **
- 358 mesaje
- din 09 Mar 2009
- Vectra 1997 X16XEL
- Dolj
cosminc2009
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cosminc2009
- **
- 358 mesaje
- din 09 Mar 2009
- Vectra 1997 X16XEL
- Dolj
cosminc2009
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat