Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Asta si cand masina e in ralanti -sare pana pe la 20-30 iar in mers oscileaza in jurul vitezei reale!Stie cineva de ce?
Skip ads

  • warranty_4_cars

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2005

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu ai bord cu ceas de km electronic ! ma insel ?
posibil din cauza unui circuit electric , ai montat de curand vreun casetofon nou ?
Daca nu este electronic atunci este rupt sau sarit arculetul ce tine limba in tensiune !
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Este electronic!Nu am umblat in ultimul timp pe la partea electrica -am desfacut odata bordul insa nu imediat dupa aceea a aparut problema!Se poate sa fie un contact imperfect pe undeva poate...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
n-are legatura..pana si reductoru ala sau ce e care intra in cutie, citeste viteza printr-un sistem de rotitze din plastic, chiar daca transmisia se face pe impuls sau mecanic prin cablu, reductorul din cutie tot se strica. e un cilindru de plastic, nu cred ca te costa mult. de obicei iese cu tot cu cablu de kilometraj cand il scoti din cutie (nu il desurubezi, ci scoti surubul de sustinere de lang, si iese cu totu)
Skip ads

  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
M-am gandit si eu la asta dar daca ar fi asta ar face tot timpul in caz ca ar fi uzat-in schimb la mine cateodata functioneaza normal si dupa un timp iar incepe asa ca m-am gandit ca ar fi ceva electric...
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Referitor la "reductorul" ala din cutie ieri mi=am dat seama ca ala e de fapt cititorul de la marsarier...deci stie cineva unde este ala de viteza de fapt?(din cutie nu mai iese nimic electric!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Dak exista un cablu de km, e posibil ca acesta sa frece de camasa. Cauze: uzura sau cablu a fost misca sau tras in-dinspe bord si a facut un "cot" cu un unghi mai mare decat cel suportat.....posibil si sa se fi uscat lichidul de gresare din cablu-remediere cu ulei pt mecanisme fine.....
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am zis ca nu am cablu!
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
masa aiurea , verifica firele care vin de la chestia electronica din cutie pana in bord. e foarte important. sunt 3 fire, unu - altul +12, altul semnalul de impuls catre bord. semnalul de impuls se duce in bord, si tot de acolo mai e legat cu BC-ul.
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Va tot spuneam ca traductorul de viteza nu vine din cutie la modelul asta de Calibra...zilele astea am schimbat senzorul de ABS de pe stanga fatza si acum merge normal si acul la kilometraj...fara senzor (cu el scos -il aveam in bord ca sa iau codul de pe el)nu indica deloc-mergea pe zero!MULTZAM oricum !--- am scris daca mai are cineva problema asta....
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
a da, sorry, am uitat, la V6 vitezometru nu e la cutie, e la senzorul ABS Smile my bad


PS: daca ai bord electronic , sigur nu are AC de kilometraj Very Happy
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ba da e cu "ac" la kilometraj doar ca nu are cablu ci impulsul se transmite electronic!-ce dracu ma holbez la el de fiecare data cand conduc! Laughing Laughing
Skip ads

  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Idea Eu am avut un kadet GSI si-mi placea ...inseamna ca schimbul ala de bord de care vb voi pe aici ar fi mai usor de facut?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
aha am inteles. eu am facut conversia relativ usor, cu ajutorul manualului haynes. faza naspa este ca, nu stiu daca senzorul care il ai tu acum e compatibil cu ce "stie" sa citeasca un bord de GSI. Ori te uiti pe codul senzorului de ABS care il ai, si vezi ce impulsuri da. (Are un cod de 2 litere, gen GH,GL,GN). Daca senzorul nu e compatbil, nu`ti arata viteza bine, si BC-ul o s-o ia razna
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR