Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Regula nr. 1: Cititi erorile pe tester! Sunt prea putine cazurile in care ne putem da seama doar dupa descrierea simptomelor!
Regula nr. 2: Dati cat mai multe detalii despre simptome, motor, conditii de aparitie a erorilor!
Regula nr. 3: Completati locatia in profil! Altfel nu stim incotro sa va indrumam!
Obligatoriu cititi:
Testul PSEUDO-Agrafa (testul cu pedalele, acasa, fara cititor OBD)
Coduri de eroare (DTC - Diagnostic Trouble Codes)
Testul AGRAFA (pentru Opel mai vechi de 2000)


--- post orginal:
Am un Astra din 2002 1.7DTI.
De pornit porneste perfect, o am de 1 luna si ceva abia.
Cat motorul este rece, ramane aprins un "bec" in bord cu o masina si o cheie pe ea.
Dimineata ramane aprins cam 3-5 minute dupa ce pornesc motorul, cand e cald motorul nu se mai aprinde.
La service mi-au zis ca e din cauza la bujii incandescente, ca am 3 arse, si mai e si un senzor barometric uzat cica.
Becul de la bujii incandescente nu se aprinde deloc deloc, nici macar la contact dimineata la rece, dar motorul porneste perfect. (probat pana pe la 14 grade parca)

Stie cineva daca au dreptate cei de la service? Daca schimb bujiile nu o sa se mai aprinda becul ala cu cheie? Nu ar trebui totusi macar la contact sa se aprinda ledul de bujii? Macar ca sa-mi arate ca functioneza ledul? Cam pana pe la ce temperatura minima porneste motorul meu fara bujii?
Skip ads

  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Salut---Eu cred ca au dreptate doarece la fel se zice si la Cluj....Am un prieten (1,7 DTI din 2000) care a patit-o la fel....Dar inca nici el nu a schimbat bujia... Despre "bec"- de care pomenesti: in carte scrie problema la instalatia electrica. De obicei bujia se duce....Ledul de la buji n-ai vazut pana acum pt ca si eu abia de vreo trei ori am vazut iarna pt o secunda s-a aprins. La masinile noi in mod normal nici nu trebuie sa se aprinda bujiile si sa ramana asa cateva secunde...... ca la modelele vechi.
Daca mai ai probleme tehnice incearca la sectiunea "Probleme tehnice".....
  • Savescu Ciprian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Aceasta problemã se rezolvã foarte rapid prin resetarea Computerului de Bord. De asemeni apare când se scot bornele la baterie, s-au când este deranjat vreun senzor de pe caroserie.
Oricum citez din cartea service:
1. Aprindere la motor în funcþiune: deranjamente în sistemul electronic al motorului respectiv transmisiei. Electronica se schimbã pe programul de funcþionare avarie, consumul de combustibil poate sã creascã ºi funcþionarea vehiculului poate fi nîngreunatã

2. Lumina de control a limitatorului de mers:
La aprinderea conectatã se aprinde lumina de control pentru scurt timp. Dacã clipeste lumin ade control la aprinderea conectatã, atunci avaria este în sistemul limitatorului de mers ºi motorul nu poate fi pornit. Se procedeazã la repornirea motorului.
  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Topicul asta ar trebui sa fie la 'Probleme tehnice' , nu aici ...
Skip ads

  • flanda

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 1,3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2004

  • Mesaj Privat
As dori sa -ti spun ca acelasi lucru mi s-a intimplat si mie la opelul meu, s-a aprins masina cu cheita si mi-au spus ca este de la bujiile incadescente.Nu eram sigur ca acesasta ar fi cauza dar acum cand am vazut ca si tie ti -au spus acelasi lucru sunt convins. Ai cautat o oferta de bujii ? Eu pot sa - ti spun ca cele mai ieftine le-am gasit la Augsburg, aproximati 1.038.000 lei o bujie , iar manopera de schimbat ar fi de 17 euro.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am uitat sa reactualizez, am schimbat bujiile incadescente de pe atuncea, si nu s-a mai aprins becul. (1.3 mil bucata x 4 bucati)
  • jominy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
fratilor nu prea am timp sa caut toate cel 20 si ceva de pagini de aici ... sant sigur ca as gasi ceva informatii ... mopmentan sant la munca si-s cam ocupoat cu treburile interne....deci ...

Azi dimineata cand ma porneam la munca am pus contactul si am pornit si a ramas aprins beculetul galben cu cheita....adik ceva de genul "avarie"

Mentionez ca am un astra G 1,7 DTI 2001 si-s cam satul de probleme ca in ultima perioada numa de astea am avut, ba airbag, ba inspectie, ba una ba alta....

Cand pornesc motorul dupa ceva vreme se aude la inceput ca si cum ar merge o dacie in 2-3 bujii .... un pic asa mai greu ... apoi isi revine si toarce rotund ... dar mi se aprinde martorul in bord ... faza e ca-s cam disperat si nu vreau s-o pun pe chituci ... vreau si eu un sfat eventual diverse variante asupra martorului ... cand se aprinde si ce cauzeaza asta...
VA rog sa ma ajutati...
Mersi
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate problema e mai complexa decat crezi...de aceea singura solutie eficienta e sa o pui pe tester ! probleme pot fi in prea multe locuri ca sa primesti un raspuns concret aici !
Skip ads

  • jominy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
treaba nasoala ca sant din botosani si cel mai apropiat service opel (Gold & Platin) e la suceava adik vreo 40 km....acu ce sa fac ...ma risc sa fac 40 de km sau cum ??
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 23 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2005

  • Mesaj Privat
e bine sa vezi ce are, macar nu te-a lasat in drum
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ce poti sa faci e sa te gandesti ce poate sa pateasca pana a aparut problema... ai sunt multe de spus, ex:
- bujiile, temp ext scazuta...
- s-a desprins/rupt un fir ...
- s-a defectat un senzor.

Prima chestie pe care sa o faci e sa ii faci o diagnosticare. Poti sa sari peste ea daca stii exact despre ce e vorba.
  • jominy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pai de patit nu cred ca a patit ceva mai mult decat de obicei ...
aseara am mers cu masina prin oras...am ajuns in parcare....pauza ... si dimineata facea chestia asta ....
Temperatura dimineata era ceva mai scazuta ... vreo 10 grade parca ... pt ca a aparut si martorul de preincalzire a bujiilor....
Fire nu preacad din opeluri ... cel putindin cate stiu eu ... iar senzori la ce anume te referi??
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
valva EGR...?
  • jominy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
hopa...m-ai pierdut ... ce-i aia ....???
  • Silex

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
am si eu martorul asta aprins din vara. am fost la tester si o zis astia ca am o bujie dusa. asa arata testerul.la mine la vreo 2 km de la pornire dispare si reapare doar dupa o stationare mai lunga.

nu-i nevoie sa te duci la un service OPEL, daca gasesti pe cineva la tine cu tester, iti poate zice in 10min ce problema ai.

acuma intrebare intrebatoare... astia de la service ziceau ca imi schimba bujia numai pe semnatura, ca risca sa rupa bujia cand o desfac si atunci e nasol si poate sa-i strice locasul. true??? tare curios de faza asta.
  • jominy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
se poate intampla ... a patit un coleg de-al meu la o dacie faza asata ... si a schimbat blocul motor ... nasola faza .... cert e ca m-am gandit si eu la bujii ... ca a aparut faza ca era ceva mai frig afara ... nu stiu ce sa zic ... tester pe aici nu stiu daca are cineva ...
  • cristian_wushu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
[quote="jominy"] ... a patit un coleg de-al meu la o dacie faza asata ... si a schimbat blocul motor ... nasola faza .... /quote]

Question Question Question Question

stai k nu ma prind la ce fel de dacie a patit asta la vreun diesel cu motor renault??
  • jominy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
nu frate era ca idee conceptul de "rupt bujia" ..... si a patit unu c-o berlina din 2000 faza asta .... i-a rupt un fraier bujia ...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
masina lui e diesel. nu are nici o treaba bujia cu mersul neregulat. aia ajuta doar la pornire. tu ai probleme ori cu alimentarea cu carburant, ori ti-a ramas ceva blocat. din cate stiu eu, poate fi si valva EGR. o chestie cu recircularea gazelor arse.
  • jominy

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
daniel faza sta in felul urmator ca intre timp am ascultat mai bine masina ....
deci cand motorul rece (dupa o stationare mai lunga) si pornesc...merge ca si cum ar merge o dacie in 2 bujii...asa chinuit si foarte zogomotos...pret de cateva secunde...apoi revine la mersul lui obisnuit ... deci bujiile sant folosite doar la pornire si ... cred ... pentru a tine motorul mergand pret de cateva secunde acolo...pana se baga injectoarele ... nu stiu prea bine cum functioneaza totusi ... de asta zic ca ar putea fi o bujie -doua...oricum te rog explica-mi mai bine daca stii tu ... thaks
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR