Dum 20 Jan, 2013 2:11 am
Am si eu o problema asemanatoare si nu ii dau de cap.
Ieri cand sa plec la servici am pornit 2 min masina sa se incalzeasca si dupa cand sa plec cu ea am aprins farurile fiind dimineata si intuneric,surpriza ca motorul s-a oprit,am pornit din nou si a mers,dupa 2 km de drum mi s-a aprins becul la baterie,am mers cu farurile stinse pentru ca nu vroiam sa mi se opreasca din nou si poate aveam norocul de a nu mai porni deloc.
Cand am ajuns in parcare am oprit masina,cand sa ii dau la automat nu pornea,nu invartea electromotorul deloc,ca si cum bateria este consumata complet(Bateria este ROMBAT de 75 cumparata noua de 2 ani) si imi licarea Check Engine.
Cand am terminat programul am dat la automat si a pornit dar becul de la baterie stand aprins,cand am ajuns acasa am pus ampermetrul pe ea si nu imi indica bine atunci cand erea pornit motorul...15,5 la relantiu cu luminile stinse,cand acceleram crestea pe la 16/17 iar cand erea la relantiu cu luminile aprinse 15.3 ...
Mi-am dat seama ca este Regulatorul de la alternator(l-am schimbat cu 50 lei nou comandat dupa ....
L-am schimbat si am pus din nou ampermetrul si acum imi incarca bine,am pus testerul/diagnoza pe ea si mi-a dat eroare la imobilizator pentru ca a fost deconectata bateria...i-am sters eroarea si am pus din nou,acum nu mi-a aparut nici-o eroare.
Dar in bord dupa ce pornesc imi ramane aprins becul de la Baterie.
Am verificat toate sigurantele din tablou si cele de langa baterie si etc si nu am gasit nici una arsa.
Detin o Vectra B din 96`,1.6/75CP X16SZR.
Astept un raspuns multumesc.