- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
rares84, pentru bord ai aici cum scoti capacul de la volan https://www.clubopel.com/vie...hlight=comutator. Dupa asta scoti rama de la ceasuri, surub sus, dupa care ceasurile. Becurile sunt normale.
Alte info ajutatoare:
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=led
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=led
Alte info ajutatoare:
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=led
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=led
csongi
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
rares84 a scris: Si as mai vrea sa stiu ce cotiera sa-mi iau, ca nu stiu care se potriveste la masinutzele noastre.
Uita-te de exemplu aici: www.autoaccesorii.ro
rares84
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
saluatare agilistilor. am o rugaminte la domniile voastre care vrea sa ma ajute si pe mine. vreau sa mai aduc unele inbunatatiri la masinuta mea agila, in interior si as avea nevoie de cotiera si nu stiu ce model si care s-ar potrivi pentru masina noastra frumoasa. daca aveti scheme, modele, dimensiuni va rog sa ma anuntati. va multumesc
rares84
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
m-am gandit sa-mi pun un portbagaj(deoarece celalalt ii fffff mic si nu-mi ajunge spatiul de depozitare ) sus deasupra ca am barele transversale si am zis sa le folosesc la ceva. dar intrebarea mea este, oare cum ar arata masinutzele noastre cu un portbagaj deasupra? ca un melc? astept unnraspuns. merci mult
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Daca te-ai gandit ca ai ce cara sus, te inseli. La Agila neamtul specifica clar: pe cupola incarcare maxima 30Kg. Daca crezi ca merita efortul sa pui sacul cu cartofi acolo, tu decizi. Masina este inalta si centrul de greutate se modifica drastic cu fiecare Kg in plus adaugat la cupola. Nu te lua dupa poza aia care arata ca poti sa-i agati si rulota. O fi ea dar nici chiar asa. Stii cum ii spune neamtul la masina asta? "Paine cu unt". Adica la ei este considerata a doua sau a treia masina a familiei sa mearga la piata.
rares84
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
petrecila a scris:Daca te-ai gandit ca ai ce cara sus, te inseli. La Agila neamtul specifica clar: pe cupola incarcare maxima 30Kg. Daca crezi ca merita efortul sa pui sacul cu cartofi acolo, tu decizi. Masina este inalta si centrul de greutate se modifica drastic cu fiecare Kg in plus adaugat la cupola. Nu te lua dupa poza aia care arata ca poti sa-i agati si rulota. O fi ea dar nici chiar asa. Stii cum ii spune neamtul la masina asta? "Paine cu unt". Adica la ei este considerata a doua sau a treia masina a familiei sa mearga la piata.
multe nu am de carat, dar in portbagaj mi-am pus niste lazi pentru scule si imi ocupa juma din el. io ma refeream la cum ar arata sus portbagajul ala. ca oricum nu car cu masinutza mea greutati, doar cumparaturile de la supermarket care nu-s asa grele, dar is voluminoase si nu prea incap in portbagaj. ms oricum si de parerea ta. dar portbagajul ala care vine pus sus ii greau, gol ma refer? afecteaza cu ceva performantele masinii si aerodinamica sau mai stiu io ce pe acolo? ms mult
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Masa incarcaturii cupolei se compune din: masa grilajului (portbagajului) + masa incarcaturii = max.35 Kg.
Inaltimea maxima a incarcaturii cupolei = max. 50 cm de la sinele cupolei.
In functie de aceste recomandari, decizi. Portbagajul de cupola nu stiu ca nu am, si nici nu pun. Neamtul spune ca ar avea original 15 Kg cu montura. Nu stiu cum arata acel portbagaj original. Daca este asa, si nu ma indoiesc, ramai cu o sarcina a incarcaturii de maxim 20 Kg.
Da , ca orice forma care strica aerodinamica, vei mari priza la vant din fata si mai ales laterala care este periculoasa la acest tip de Microvan. Agila este sensibila la rafale laterale de vant cand e goala, dar unde mai pui si cu incarcare de cupola. Eu personal nici nu ma gandesc sa o omor astfel. Poate de ici colo cu viteze mici in oras ar mai merge dar exclus, dupa parerea mea drumuri lungi de vacanta. Spatiul la interior insa trebuie bine chibzuit caci aici este esenta si diferenta la aceste masini. Unii detinatori de alte vehicule ar putea fi invidiosi. Volum, cu bancheta rabatata, 1250 L (pana sus) ceea ce alte masini nu au. Dar si aici atentie, este vorba de volum, caci greutatea admisa, inclusiv sofer este de 310 Kg. Sper ca ti-am fost de folos cu aceste informatii. Si poate si altora
Inaltimea maxima a incarcaturii cupolei = max. 50 cm de la sinele cupolei.
In functie de aceste recomandari, decizi. Portbagajul de cupola nu stiu ca nu am, si nici nu pun. Neamtul spune ca ar avea original 15 Kg cu montura. Nu stiu cum arata acel portbagaj original. Daca este asa, si nu ma indoiesc, ramai cu o sarcina a incarcaturii de maxim 20 Kg.
Da , ca orice forma care strica aerodinamica, vei mari priza la vant din fata si mai ales laterala care este periculoasa la acest tip de Microvan. Agila este sensibila la rafale laterale de vant cand e goala, dar unde mai pui si cu incarcare de cupola. Eu personal nici nu ma gandesc sa o omor astfel. Poate de ici colo cu viteze mici in oras ar mai merge dar exclus, dupa parerea mea drumuri lungi de vacanta. Spatiul la interior insa trebuie bine chibzuit caci aici este esenta si diferenta la aceste masini. Unii detinatori de alte vehicule ar putea fi invidiosi. Volum, cu bancheta rabatata, 1250 L (pana sus) ceea ce alte masini nu au. Dar si aici atentie, este vorba de volum, caci greutatea admisa, inclusiv sofer este de 310 Kg. Sper ca ti-am fost de folos cu aceste informatii. Si poate si altora
rares84
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Si eu m-am gindit la portbagaj dar m-am linistit:
-sensibilitate la vint
-costuri mari pentru bare longitudinale, transversale, "sicriu"
-nu poti pune mai nimic greu ca nu poate masina asa ceva si ii ridica centrul de greutate (instabilitate in curbe)
-masina este inalta si este greu de manipulat portbagajul
-sensibilitate la vint
-costuri mari pentru bare longitudinale, transversale, "sicriu"
-nu poti pune mai nimic greu ca nu poate masina asa ceva si ii ridica centrul de greutate (instabilitate in curbe)
-masina este inalta si este greu de manipulat portbagajul
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Caut ca disperatu si nu gasesc huse sa se portiveasca. Am gasit marca "Umbrela" pe care un coleg de club le lauda ca se potrivesc ca o manusa si ca au si fermoare si surpriza:
Fermoarele sunt unu' prea in stanga si unu' prea un dreapta.
Totusi nu stie nimeni o marca de huse sa se poriveasca si la care sa se poata separa spatele in doua parti egale?
Ar mai fi o idee. Sa iau orice fel de huse pentru masina de talie mica si sa tai husa de la bancheta din spate in doua si sa-i pun sireturi.
Fermoarele sunt unu' prea in stanga si unu' prea un dreapta.
Totusi nu stie nimeni o marca de huse sa se poriveasca si la care sa se poata separa spatele in doua parti egale?
Ar mai fi o idee. Sa iau orice fel de huse pentru masina de talie mica si sa tai husa de la bancheta din spate in doua si sa-i pun sireturi.
- mihdoi
- ***
- 726 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2006 Z16XEP 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 726
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
petrecila a scris:Din pacate trebuie sa-i mai dau un minus buburuzei. Masina are garda mai mare la sol si de aceea persoanele mai scunde, au tendinta la coborare din masina, sa scape piciorul sub scaun,tragand apoi cu calcaiul de marginea spoilerului. O data, de doua ori pana cedeaza splintul din plastic cu autozavorare care fixeaza de scaun partea din fata a spoilerului.Partea din spate,dinspre rozeta de reglare spatar, nu-i problema ca este fixata in surub.Acest splint de care vorbesc daca ai noroc sa gasesti bucata care se rupe,se poate lipi.Dar fenomenul se repeta si se rupe iarasi.Nu stiu la voi,dar pe mine ma dispera.De unde luam? Codul de pe el, la mine este 85221-83E00* altul nu vad.
Noi am vorbit si in particular despre asta.
...astept si varianta ta in rezolvarea acestei probleme...
Revin (sper ca nu prea tarziu) cu ceea ce am facut eu, precum si cu poze pe care se gasesc explicatii
petrecila a pus si el niste poze la pag 4, pentru cine intereseaza
Si imagine finala a ceea ce am facut. Poate nu este estetic (n-am gasit clips la culoare), dar practic "oficial imi merge bine"
Avantajul clipsurilor, in cazul repetarii problemei, este ca ele se infig la loc foarte usor, sau se pot inlocui.
Scuzati mizeria vizibila prin masina
LE : Clipsurile de care m-am servit, sunt folosite in general la vanuri (Ford Transit si Connect, VW Caddy si Transporter, Renault Kangoo si Master, etc), pentru prinderea panourilor originale de protectie la interiorul dubei. La mine la serviciu ele sunt indepartate pentru a putea face modificarile impuse. Asadar... le cam aruncam Noroc ca eu mai pastrez intr-o punga - nu se stie cand este nevoie (pot fi inlocuite cu succes cele de pe masina noastra, in unele cazuri)
Ideea in sine este simpla, dar mi-a luat ceva timp sa-mi vina si sa o pun in practica.
Ultima modificare facuta de mihdoi la Mie 18 Mar, 2009 1:26 pm
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Multumim, excelenta solutia. De unde gasim "titirezele" alea, eu nu am dat de ele ca probabil mi-ar fi incoltit o idee si mie. Am incercat alte variante, toate paguboase. Asa ca m-am enervat si in iarna asta a cam ramas balta. Ma gandeam deja sa fac rost de la second de altele. Insa ideea mi se pare salvatoare.
LE Da, asa se explica, credeam ca sunt prin magazine la discretie
LE Da, asa se explica, credeam ca sunt prin magazine la discretie
- timonea vasile
- **
- 73 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Agila 2002 z10xe
- Alba
timonea vasile
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- timonea vasile
- **
- 73 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Agila 2002 z10xe
- Alba
timonea vasile
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Ma scuzati ca intervin si eu in discutia voastra, din cate imi amintesc pe undeva citisem, ca acest eleron totusi are in afara de aspect si o conotatie tehnica: curentii turbionari in spate se modifica, reducand pare-se murdarirea exagerata a hayonului. Coroborat cu sorturi la roti, per total, gradul de improscare a caroseriei poate scadea. E doar o parere.
- PL500
- OP
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
timonea vasile a scris:Va salut pe toti! As dori sa va intreb daca stie cineva daca eleronul de Suzuki Wagon din 2000 se potriveste pe Agila mea din 2002? Am gasit o firma care imi poate aduce in aprilie acest eleron la un pret bun, 68 euro tva inclus.
Va multumesc!
Va multumesc!
Sunt interesat si eu de un asemenea eleron. Unde ar putea fi gasit ? ( gasisem candva o firma din romania insa
nu prea m-am inteles cu patronii, erau de etnie ungara iar discutia purtata la telefon a fost foarte dificila si
treaba a ramas nelamurita.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- timonea vasile
- **
- 73 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Agila 2002 z10xe
- Alba
timonea vasile
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Pentru cei care sunt interesati de eleron, luati legatura cu cei de aici:
enumire magazin:
ROLEST
Oras:
ORADEA
Pagina web:
http://www.design-tuning.ro
E-mail:
rolesttuning@gmail.com
Telefon:
Vezi 152 produse
http://www.tuningmall.ro/prod_27463_.html
enumire magazin:
ROLEST
Oras:
ORADEA
Pagina web:
http://www.design-tuning.ro
E-mail:
rolesttuning@gmail.com
Telefon:
Vezi 152 produse
http://www.tuningmall.ro/prod_27463_.html
- Alexutzu4you
- *
- 12 mesaje
- din 11 Jun 2009
- Agila 2001 Z10XE
- Hunedoara
Alexutzu4you
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2009
- Mesaj Privat