Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Draga love4cars, ai bagat in ceata tot forumul...


nu prea inteleg de ce am bagat in ceata tot forumul... Cool ma rog.
ideea este urmatoarea: nici eu nu sunt mama opelului sa stiu exact cum sta treaba cu temperatura insa; daca acul sta undeva la jumate inseamna ca temperatura lichidului este ok, zic eu!!(daca nu este asa, contrazi-ma)
de la capat, daca acul sta undeva pe albastru, nu inseamna ca apa in acel moment are 0 sau 30 sau 40 de grade, right!? nu cred ca poate sa stea asa rece.probabil ca atunci cand are o temp. "normala", 70 de grade or something, acul arata tot pe albastru sau mai sus un pic dintr-o eroare de proiectare a acelui ceas si cand ajunge la temperaturi mai mari se "autosesizeaza" si fuge la linia rosie Laughing

cam atat... //no fog Laughing
Skip ads

  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mr.hat a scris:am vazut ca si la voi nu vii se ridica acul nici macar la prima linie , dar numai de curiozitate ati pus mana pe motor sa vedeti ce fierbinte ii , la mine acolo imi ramane pielea daca indraznesc sa il ating Laughing desi acul la drum intins sau in oras cand nu dau de aglomeratie nu trece de prima linie

Asa patesc si eu, am caldura in masina dupa 5-10 min. ( la 5 grade C afara) dar acul indicator in bord abia trece de zona albastra undeva pe la 50-60 grade indiferent de km parcursi ( nu prea turez motorul, rar trec de 3000 poate doar in depasiri).Pot sa suspectez termostatul ca fiind defect ? ( blocat pe "deschis")
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Vino prin Bucuresti sa zicem .. de luni pana vineri .. in orele de "maxima audienta" in trafic .. sa zicem ... 8:30- 10:30 si 16:30 - 19:30 sa zicem pe Stefan cel Mare.
Daca vrei sa-ti vezi acul la 90 de grade si apoi sa auzi ventilatorul pornind !
Daca nu-ti iese treaba .. poti sa suspectezi termostatul.
Sau .. ca sa scutesti drumul pana in Bucuresti .. incerca sa simulezi un astfel de mers . Adik lasa masina la relanti 10 min, dupa aia accelereaza cate 5-10 sec , 5 secunde pauza , timp de vreo 20 - 30 de minute.
Bafta !
Nu e un paradox .. ???? nu cred .. Question
Ma rog ... masina iti consuma mai putin ca e temperatura mare la motor , dar sunt atatea porniri si demarari .... adik ce dai pe mere ... nu iei pe pere nici macar la 1/4. Laughing
As prefera sa fie mai rece motorul dar sa merg intins decat sa franez si sa demarez de atatea ori.
  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Laughing Laughing am ajuns la 90 de grade!
dar numai dupa un drum de 20 km si am verificat ce ai zis mai sus am lasat motorul 8-10 minute de mers la relanti.Paradoxal dar in mers nu "creste" indicatorul mai sus de 50-60.Sa fie racirea asa de buna in radiator in mers incat apa sa intre in motor la 60 de grade? Ma gandesc ca la iarna la -20 nu prea mai apuc caldura in masina in graba.
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
De aia ti se si dadeau indicatii pentru a acoperi cu un carton o parte din radiator. In mers ... ai sa vezi ca o sa ai temperaturi mai ridicate.
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
doru_a a scris::lol: :lol: am ajuns la 90 de grade!
dar numai dupa un drum de 20 km si am verificat ce ai zis mai sus am lasat motorul 8-10 minute de mers la relanti.Paradoxal dar in mers nu "creste" indicatorul mai sus de 50-60.Sa fie racirea asa de buna in radiator in mers incat apa sa intre in motor la 60 de grade? Ma gandesc ca la iarna la -20 nu prea mai apuc caldura in masina in graba.


In mod sigur ai termostatul deschis tot timpul,dar s-a blocat la o pozitie minima ,care permite tot timpul ca putina apa sa treaca , inca de la pornire,spre radiator.
Schimba-l !!!!
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca-l schimbi sa ne spui si noua daca se simte vreo diferenta.
Multam !
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
L-am schimbat eu - nici o diferenta sesizabila.
Skip ads

  • dumitrunavodari

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2005

  • Mesaj Privat
eu cred ca instalatia de racire e facuta a.i. sa poata fi asigurata racirea corespunzatoare pentru motor indiferent de regimul de functionare.
Prin urmare in conditii de temperatura ambientala mare sistemul de racire trebuie sa faca fata si cum cred ca sonda de temperatura a mediului este utilizata doar pentru sistemul de injectie, e normal sa avem de a face cu o oarecare ineficienta a sistemului de incalzire a aerului din masina atunci cand in mediul exterior temperatura scade considerabil. Si apoi mai trebuie tinut cont si de faptul ca 1600 cm cubi este o capacitate relativ mica pentru motoarele Opel.

Se intelege ceva?
  • bonytrombony

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel vectra din 90 1.6 benzina si l amine urca apa imediat in 10 ,15 minute e aproape de 90 pe urma deschide termostatu si coboara si in trafic urca mereu peste 90 si porneste electroventilatoru , am schimbat termostatu pompa de apa e buna mi s a spus la fel ca temperatura motorului e 90- 100 , iarna nu am probleme am caldura imediat Smile deci din cate am vazut si in carte la fel e cu temperatura , si faza cu cartonul nu ar trebuii s afie nevoie ca doar nu i dacie Wink
  • dade

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am un vectra A 1994 ,2.0 benzina si am urm problema:imi urca foarte repede temperatura apei la 95 de grade,bineinteles porneste termocupla si temperatura scade.........am eliminat termostatul(crezand ca este defect) dar surpriza......aceeasi problema.......cand deschid capota te buseste o caldura.......ma tem ca este garnitura de chiuloasa......ce parere aveti?va multumesc anticipat
  • dade

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am un vectra A 1994 ,2.0 benzina si am urm problema:imi urca foarte repede temperatura apei la 95 de grade,bineinteles porneste termocupla si temperatura scade.........am eliminat termostatul(crezand ca este defect) dar surpriza......aceeasi problema.......cand deschid capota te buseste o caldura.......ma tem ca este garnitura de chiuloasa......ce parere aveti?va multumesc anticipat
Skip ads

  • dade

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am un vectra A 1994 ,2.0 benzina si am urm problema:imi urca foarte repede temperatura apei la 95 de grade,bineinteles porneste termocupla si temperatura scade.........am eliminat termostatul(crezand ca este defect) dar surpriza......aceeasi problema.......cand deschid capota te buseste o caldura.......ma tem ca este garnitura de chiuloasa......ce parere aveti?va multumesc anticipat
  • BVasile912

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2018

  • Mesaj Privat
maddan a scris:La mine pe vremea asta baga caldura dupa circa 4-5 minute de la pornirea la rece.Nu te lua dupã toți cunoscatori, nu scutul baga caldura, scutu îți aparã Baia de ulei. Și eu am opel Vectra din 1993 benzina 1.6,daca merge motorul pe loc se încãlzește apa pana la 84 de grade, în mers scade imediat sub linia de 80,acul sta între culoarea rece(albastru) și prima linie (80) grade, cam pe la 85 cupleazã termocupla, este cãldurã dar în mers cam mediu nu cum ar trebui. Azi am comandat și primit un termostat care deschide la 92 grade, am sa comand termocupla la 95 de grade și cred ca voi rezolva problema cãldurii.


Dar de urcat, nu urca... Acul sta pe la "30" de grade iar ventilatorul porneste pe la 75-80 de grade, daca e sa ma iau dupa gradatiile de pe bord. Asa ca am impresia ca temperatura ramane constant in jurul a 40 de grade, luand in calcul un decalaj intre ce arata acul si ce temperatura are apa in sine...

Sa inteleg ca daca ii montez un scut motorul se va incalzi oarecum mai usor?

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR