Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • deca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am un opel vivaro model 2003 motor 1.9 DTI , imi porneste foarte greu si trebuie sa tin piciorul pe acceleratie....pierde presiunea cred...am schimbat filtrul de motorina..nici o schimbare...dupa e porneste merge foarte bine...o opresc si daca incerrc sa o pornesc in cateva secunde porneste repede ...daca sta 1-2 minute nu mai porneste normal (fara sa mai apas acceleratia) ce parere aveti....?
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
injector problem, inceraca sa mergi al tester sa vezi ce eroare apare, oricum aici discutia este numai despre 2.0dieselul mai veki
  • cosmin21

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
maiandrei ai putea sa imi explici ce treaba are pierderile de lichid de racire cu pornirea greoaie nu de alta dar am mers si eu o perioada cu pierderi de lichid si azi mam trezit ca nu mai porneste masina in urma cu ceva timp pornind din ce in ce mai greu
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
aceeasi intrebare am si eu pt tine maiandrei ,la fel ca si cosmin21.te rog ffff mult raspunde-ne.
Skip ads

  • Dorin.Opel

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Este bine de facut precizarea ca pornirea motoarelor pe motorina nu este atat de pretentioasa ca si a celor pe benzina...
La masinile diesel este bine sa ai in vedere pt pornire urmatoarele:
1. filtru de motorina sa fie curat (se "ceruieste" f usor de la motorina proasta)
2. baterie si bujii bune (cu efecte directe la pornirea de dimineata)
3. capacul filtrului de motorina si toate furtunele de la tur si retur sa fie etanse (sa nu prinda aer din diferite motive: oringuri uzate, furtune imbatranite sau fisurate, capac care sa nu fie fixat bine etc)
4. sa nu existe aerul necesar pornirii motorului datorita unui filtru de aer f murdar (nu prea mi s-a intamplat asa ceva) sau datorita blocarii pe "inchis" a clapitei de la egr/admisie aer (asta am mai intalnit)
5. pompa de motorina are o protectie (la motoarele mai noi) si nu se dezamorseaza, intervenind in acest sens sistemul de blocare a acesteia
6. masina ca sa functioneze trebuie sa aiba combustibil (si spun asta pt ca am intalnit cazuri cand proprietarul masinii se baza pe computerul de bord in vederea alimentarii cu motorina, mergand pana la limita, computer care afisa date false)
7. motorina nu mai trebuie "incalzita" atunci cand sunt temperaturile prea scazute pt ca masinile diesel (de generatie mai noua) au preincalzire a combustibilului.

Pe scurt ar fi de verificat alimentarea cu: COMBUSTIBIL - ELECTRICITATE (aici ar intra in sezonul rece si bujiile incadescente) - AER (la motor nu pe circuitul de alimentare cu motorina)

Daca mi-a scapat ceva va rog sa ma completati sau corectati !...
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dati-mi si mie va rog un raspuns.cind masina mea,vectrab2.0dti ,y20dth,sta nemiscata mai mult de 8 ore,porneste fff greu,dupa ce ii dau la atomat de 3-4 ori mult timp si cind prneste scoate mult fum albastru dar apoi merge perfect.am schimbat bateria si am pus pompa de amorsare cu supapa de sens intre filtru si pompa.
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
porneste a si cum ar fi innecata
  • bobbi

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@Dorin.Opel(suspendat): am observat ca nu ai precizat nimic in legatura cu vreo posibila problema la injectoare.

In situatia unei porniri mai grele dupa o noapte rece, dar dupa aceea o functionare normala, posibil sa aiba vreo legatura cu injectoarele (infundata sau altceva)?
Skip ads

  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspns bobbi.nu stiu cum sa verific injectoarele.ieri am schimbat furtunasele de retur si am gasit ulei pe ele.e normal sau nu.sti vreun mecanic bun de opel vecra
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
La mine se aprinde spirala si se stinge 1 - 2 sec in functie deperatura afara (sub+5), pe tester imi arata eroarea p1635? dar am observat ca se porneste cam greu ..... o bujie arsa nu?

Si imi face figuri cand merg oras masina are putere perfecta, dar in afara cand dau depasire, apas pedala mai repede si pierde putere ..... opresc masina de tot si repornesc si fuge ...........

Problema trebuie sa schimb toate 4 bujii?
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@deca -nu cred ca are importanta daca tii apasata acceleratia pt. ca nu e pe cablu ci electrica .
@marius_cyp -bujiile te ajuta doar la pornire,nu au rolul celor de la benzina.Sunt simple rezistente care functioneaza sau nu...eu nu am sch. la masinile diesel pe care le-am avut decat pe cele arse si nu a fost nici o problema atata timp cat am inlocuit cu similarul celei arse. Nu e nimic rau daca le schimbi pe toate dar ai sansa sa rupi una care mergea ( Crying or Very sad asta ar fi oftica mare) si in plus poti sa alimentezi motorina de diferenta si sa te plimbi in loc sa schimbi pe masina piese care mai sunt bune.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
y22dth-omega b
am o problema!
de curand am ramas fara curent..am lasat casetofonul apris si usa deschisa..iam dat curent a pornit..dar..
mi sa aprins martorul cheie..adica motorasul portocaliu
de atunci dimineata la prima cheie tot se aprinde acel motoras..si dispare..iar se aprinde iar dispare..si daca o calc..nu trage dar asta o face pana ce se incalzeste dupaia numai apare!
1-poate fi debitmetrul de aer
2-pot fi o bujie 2?
masina asta ma dispera deja..dimineta merg ca melcul reumatic pana se incalzeste!
Skip ads

  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
situatia se prezinta asa.am obturat furtunasul de retur care duce la pompa si am pus o punguta la teul in care intra acet furtunas spre injectoare.observ ca in aceasta punguta se stringe motorina neagra si cred ca e motorina amestecata cu ulei.oare ce sa insemne asta.schimbul de ulei l-am facut acum 3 saptamini si deja sunt cu joja sub nivelul minim.altfel,cealalta problema a mea cu pornirea ffff grea dupa o stationare mai mult de 8 ore
s-a ameliorat f mult in sensul ca acum ,cu furtunasele de retur puse asa cum am descris mai sus ,porneste la prima cheie dupace invirte de vreo 3 ori.inca o tin sub observatie.AJUTOR ,ce sa insemne acel ulei pe furtunase si daca are vreo legatura cu pornirea fff grea.
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pana ieri dimineata nu am avut nici o problema cu pornirea la rece,pornea la sfert acum trebuie sa tin mai mult la automat ca sa porneasca(vreo 3-4 secunde parca porneste cand invarte a 3 oara motorul).Martorul la bujii se aprinde.Astazi i-am dat mai scurt la automat,nu a pornit si am lasat contactul pus,se auzea cum merge un motoras in gol.Am pus contactul din nou si am dat la automat mai lung cum am spus mai sus si pornit.
Care ar fi problema?Astazi incerc sa alimentez,poate este de la motorina.
  • nutz_nutz

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu pornirea!

Dimineata pornesc masina in mod normal(astept sa se stinga martorul de la buji), porneste cam greu , apoi mi se aprinde becul cu chek engine, cand accelerez se stinge.
Bujiile incandescente le-am verificat si sunt toate bune. Masina este o vectra Y22DTH.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@nutz_nutz
cand o accelerezi trage motorul?am creka aceasi problema..doar ca la mine dispare cand se incalzeste motorul..si nu trage cand apare becul galben!
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nutz_nutz a scris:Am si eu o problema cu pornirea!

Dimineata pornesc masina in mod normal(astept sa se stinga martorul de la buji), porneste cam greu , apoi mi se aprinde becul cu chek engine, cand accelerez se stinge.
Bujiile incandescente le-am verificat si sunt toate bune. Masina este o vectra Y22DTH.


Banuiesc senzorul de presiune sau egr-ul, priveste partea buna, ai cod de eroare stocat si vei sti sigur unde e problema.
  • nutz_nutz

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:@nutz_nutz
cand o accelerezi trage motorul?am creka aceasi problema..doar ca la mine dispare cand se incalzeste motorul..si nu trage cand apare becul galben!


imi apare doar cand motorul este rece si il pornesc, accelerez putin si dispare, dupaia nu mai am probleme, nu-mi mai apare iar motorul trage foarte bine.
  • spiderkcid

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dupa ce am efectuat mai multe chestii cum am scris mai sus...a urmat:am revenit...dupa segmentarea motorului nici o schimbare... Sad(....oricum de cum am desfacut motorul, am observat ca segmentii vechii erau intr-o forma destul de buna.....ideea e ca...am mai observat ceva....dupa ce am terminat motorul de facut....am pornit-o si am inceput sa verificam sa nu apara scurgeri...eeeee...aici e pb...imi picura motorina, doar cand e motorul pornit....pe undeva pe dedesupt...am desfacut cate ceva pe acolo, si am observat ca, picura motorina de undeva din pompa de injectie, practic da printr-o mufa de acolo...s-ar putea ca de acolo sa fie pb mea...nush sigur..urmeaza sa dau pompa jos, sa vad ce e acolo de fapt...masina face tot asa....astept ajutor de la cei ce au patit asa, si sper sa fie de folos ce am scris eu si pt altii....
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
baieti ... acum de cand a inceput frigul imi intra bujiile!
lucru bun!
dar ... tot nu a pornit azi de dimineata decat trasa !
a mai facut ea asa, sa porneasca greu, dar a pornit ... exact ca in titlul topicului! adica invarte cateva secunde bune sau porneste la a 2-a cheie sau chiar a 3-a cateodata!
cand porneste dupa ce dau la automat mai mult timp sau de mai multe ori scoate fum in draci! dar doar cateva secunde!
am schimbat azi furtunasele de retur ale injectoarelor, filtru de motorina si am pus o supapa unisens pe furtunul prin care intra motorina in filtrul de motorina!
motorina bag numai sprint diesel de la omv sau petromv!
astept ziua de maine sa vad daca porneste bine sau nu!
va tin la curent!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR