Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • mihai popovici

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si sa-mi spui daca te intereseaza ce va de pe olympia aia
Skip ads

  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sorii, nu ma intereseaza, stiam masina de acu ceva ani de cand ai lipsea doar parbrizul. am neglijat sa iti maispun, vina mea. de geam din pacat nu am cum deocamdata, nu mai stiu decat masina aia rosie de care ti-am zis deja, care nici nu mai dau de om mai nou. caroseria mea de cupeu am dat-o cu tot cu geamuri unui amik care ulterior a vandut gemurile toate lui walker dupa care caroseria sa rematizat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dear Opelers

We would like to inform you that our Campaign 2007 with Opel parts for any model is released

This campaign refers to our genuine and new in stock parts and has 12.406 different detailed code genuine parts for Oldtimer Opels from the 1957 Olympia-Rekord- A-B-C-D-E Commo, Kadett /A-B-C-D-E, Ascona-Manta/ A-B-C, GT, to the latest models Astra/F-G-H, Vectra/A-B-C, Corsa/A-B-C Speedster, Vivaro, Zafira, Tigra Meriva in all repair parts range consisting of 327 pages which is a small part of our wide spectrum and covers all model type cars in all repair parts range.

Also we have Opel Kent-Moore special tools in limited stock availability.

E-mail us to send to you our campaign 2007 for free at:

E-mail: alpharm@otenet. gr

We believe that our services could constitute one still useful tool for Opel parts supply.

Our best & warm greetings from Greece

Sincerely yours

Anthony Drosos

Opel spare parts sales / Export Manager

Athens-Greece

E-mail: alpharm@otenet. gr

Online: Opelparts@hotmail. com

Skype: Opelparts
  • radu rotaru

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1966
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Maximilian a scris:Un prieten de-al meu are un Opel Rekord C, motor 2.2 6 in linie, 4 usi, momentan in stare destul de proasta. Vreau sa il ajut sa il restauram, insa am nevoie de cateva informatii.
1. Unde pot gasi piese pentru acest model?
2. Ar mai fi o optiune sa mai ia o masina si sa faca din 2 una...depinde de ce va gasi, vom alege care ramane de piese. Stiti pe cineva cu un Opel Rekord(nu conteaza varianta, 2-4 usi, motor, etc) care vrea sa scape de el? Mentionez ca nu o duce prea bine cu banii, deci o varianta mai ieftina ar fi buna.
3. Exista dezmembrari pentru acest model?


Eu am un Ford Granada '82, l-am restaurat, insa m-a ajutat mult faptul ca am gasit un om pasionat de aceste masini, care le dezmembreaza si de la care am facut rost de foarte multe piese bune


Multumesc anticipat.






sunt in aceeasi situatie cu prietenul tau, am un C si vreau sa il restaurez. ma rog, cam e deja restaurat, vreau insa sa imi mai schimb cate ceva..."omul" care te a ajutat cu Granada nu ne poate ajuta, pe mine si pe prietenul tau, cu C-urile noastre?
Skip ads

  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
te ajut eu..ce ai nevoie
  • klm
  • *
  • 1 mesaje
  • din 09 Mar 2008
  • Rekord 1985 2.0 E
  • Cluj
  • klm

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Rekord 1985 2.0 E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
blind a scris:Daca cineva doreste manual de reparatii pentru Opel rekord c (din nefericire este in germana) poate sa ma contacteze (mp/id mess). De cateva zile tot incerc sa ii fac upload pe undeva, insa nu reusesc.

Later edit:
Seara asta a fost cu noroc, am reusit sa ii fac upload. Sper sa foloseasca cuiva. Rekord-C Werkstatt Handbuch.zip

Inca un link ce poate interesa: http://www.cokebottle-design.de/technik.html


Buna sa va fie ziua!

Rekord-C Werkstatt Handbuch.zip
Nu merge linkul.
Ma puteti ajuta si pe mine cu acest fisier?

Tare multumesc!
  • radu rotaru

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1966
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut oameni buni.
kirin, bAndrei, Walker...help!
am inceput restaurarea "babutei". va reamintesc ca am un Record C din 66 albastru.
am un mare noroc ca am gasit un pasionat de a face lucruri de bun simt
umbla incet, meticulos, enervant as putea spune, dar face lucru de calitate. fost inginer la electroaparataj, pensionar cu 3 milioane pensie, il ajut cu bani, ma ajuta cu experienta lui de o viata, in care a avut numai acest model de masina, pe care il stie cu ochii inchisi, desfacuta si facuta la loc in cel mai mic detaliu. nevoia l-a invatat.
am ajuns la motor cu "trecerea masinii prin mainile lui nea Traia" si am constatat ca motorul nu a fost desfacut niciodata din 66 si pana acum, avand mai bine de 300000 km rulati. " supura ' peste tot si m-am hotarat la un alt motor, cu toate ca puteam sa-l reconditionez si pe aceta da...

...iar am avut noroc cu nea T, care avea cumparat pentru a lui ( C din 69 de 1,9 ) un motor de 2000 cm "GM". mi l-a data ieftin si il voi pune pe masina saptamana viitoare. motorul e bun, nu stim insa puterea lui si nici anul de fabricatie. credem ca ar fi vorba de un 100 de caluti cel putin, iar de an , ar fi de prin 86 cel putin, ca are si un fel de adaptor de aer conditionat.
acum, intreb:

la RAR ma descurc cu motorul asta?
servodirectie as putea monta pe el? se pricepe cineva, care ma poate si ajuta, nea T nu se baga? si care sa si aiba cunostinta de unde as putea face rost de una, intelegand ca s-ar potrivi de la "D"?
mare problema: o axa cu came, sport? gasesc? reamintesc, nu ma pricep foarte bine la mecanica, asa ca daca voi pri raspunsuri sau intrebari ajutatoare de la voi cu detalii cifre si altele, mi-e teama ca nu o stiu pre multe...atat stiu, ca voi monta pe ea o chiulasa S comprimata si as dori si o axa cu came adecvata, nu figuri, dar nici de ras.

astept de la initiati si cei cu experienta, sfaturi, ideii, comentarii orice...
ajutor, piese...
vreau o masina clasica, cu un minim de tupeu/nerv sub capota...
a, inca ceva foarte importatn: mai am sanse sa ramana clasica? ma refer la retromobil, daca as vrea sa o inscriu, tinand seama de motor ( ce am spus mai sus )?

iertare ca m-am lungit atat, nu am mai postat de mult si...


a: am piese, atat eu cat si nea T pentru cine s-a mai gandit la o reconditionare a modelului acestuia.


ultimul rand: vreau bucsa mica de pe bascula spate stanga...aveti?

GATA. multumesc!Smile
  • radu rotaru

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1966
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bAndrei, am vazut ca prin februarie imi raspunsesei tu saracu', dar nu am mai postat eu...

as avea nevoie de un sfat la ceea ce vreau eu sa fac: clasic cu nerv!
motorul de 2L imi asigura destul nerv, dar to as mai vrea si de aceea m-am gandit la chiulasa S , pe care am gasit-o la un prieten pe o masina, dar axa e problema, nu o am. ai idee cat ar fi una? chiar si SH, sau mai bine SH, ca ar fi " ashezata" , dar nu foarte uzata, ca ce mai fac cu ea, nu? a mea e praf, are cocoasele tocite rau.

respect. Radu
Skip ads

  • radu rotaru

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1966
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
volan clasic are cineva? subtire? am montat pe C unul de Senator si nu prea da bine...
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
grija cu motorele, greu si scump de trecut in acte daca nu au fost vreodata in echiparea standard a masinii
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
1. Motorul trebuie sa fie original ( cel putin blocul motor) , eu iti recomand sa pastrezi motorul original pe care sa-l segmentezi si sa-i schimbi toate garniturile .
2. Schimbarea motorului la RAR e dificila pentru ca pe REK C nu a existat motor de 2.0 Sad
3. Dupa RAR stam de vorba pentru marirea puterii axe , carburator , etc..
4.Nu iti pot da atestat de vehicul istoric cu blocul motor schimbat , mai mult cu un motor ca re nu a existat pe Rek C .

5. Nu te grabi si fa lucrurile cum trebuie , verifica tot , controleaza tot !

Respecte ,
  • radu rotaru

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1966
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
FOARTE MULTUMESC, WALKER.
dar daca pun unul de 1,9 L? asta a fost pus pe Rek din cate stiu...nu? si m-ar costa doar omologarea la RAR, vreo 6 mil, m?

of, de ce imi era frica nu am scapat...pacat de motor, cel gasit de mine, era bun rau de tot...

inca o data, multumesc, am toate planurile date peste cap, dar vad ce pot face...
Skip ads

  • kirin

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1968 17s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2007

  • Mesaj Privat
lasa motorul original,are indeajunsa putere pt tine.
  • radu rotaru

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1966
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
multzan Kirin. asa am facut, am gasit un 1,9L. marti il sui sus. i-am pus o chiulasa S da la un Rek D. sa vad ce mai pot face. are cred destula putere.
,ultzam inca o dat"

respect.
  • radu rotaru

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1966
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
walker, pot sa te deranjez cu o intalnire? pentru mai multe detalii, sunt in plina "construire" a masinii, si nu as vrea sa dau rateuri, din motive de timp, buget & Co. daca esti de acord, da-mi un semn in sensul acesta. multumesc anticipat.

respect.
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Tel 0722209166

  • radu rotaru

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1966
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mai are nevoie prietenul tau nevoie de piese? pentru Rekord C?
a inceput reconstructia?
respect, radu
daca da, da-mi un semn, poate mai gasim cate ceva, ok?
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
in ce stare a mai ajuns masina?
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
In caz ca mai gaseste cineva acest topic pe net, il anunt cu parere de rau ca masina din acest topic nu mai exista, a fost dezmembrata pe undeva prin iasi din cate am inteles, nu au mai ramas decat cateva repere din caroserie.

Pacat de motor, destul de rare 2.2L-urile... Crying or Very sad
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
era si normal sa se ajunga aici
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR