Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Calibra
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mircea.armeanu a scris:
dj04xpx a scris:am verificat azi cum incarca alternatorul si imi arata 12v tensiunea in functiunea ..deci cred ca defapt e alternatorul......voi ce credeti .?...


Salut! E cam putin 12volti...si daca mai ai alti consumatori porniti tensiunea e posibil sa varieze.
Ca sa incarci o baterie parca trebuie 14.5 -14.7 volti.
Incearca sa pui bateria pe redresor, incarc-o...si fa un drum cu masina...daca merge bine o perioada si apoi incep din nou problemele, da bateria jos si repeta faza cu incarcatul. Daca in urma incarcarii merge din nou bine, e clar unde e problema...


merci
rectific...se incarca la 13v...si am facut acest test de 2 ori ...am reincarcato si am facut un drum dus-intors pina la brasov ...apoi am reincarcato si iar am bagat un drum dus intors... precizez ca am mers fara lumini si fara alticonsumatori (am murit de cald...ca sa nu risc sa pornesc aerul si sa ma vad cu probleme..) . dar la o zi de cum am venit observ ca iara incep problemele cu relantiu instabil..etc...o sa incerc sa dau jos alternatorul si sa ma uit la el ....
Like
Skip ads

  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Dar cand ai facut masuratorile aveai motorul pornit si doar atat? Incearca si cu restul consumatorilor porniti (faza lunga, ac, etc), pentru ca e posibil daca e alternatorul de vina sa nu iti mai arate 13V...e posibil sa mai scada, in cazul asta e cam batranel. Si cred ca 13 volti e cam la limita. Acasa redresorul meu incarca cu 14.5V - 14.7 V, iar cu cat tensiunea e mai mica timpul incarcarii (daca totusi incarca) creste...
http://www.wheretobuycarsfr...ar_alternator.asp
aici gasesti niste explicatii dar din pacate sunt in engleza.
Nu sunt de calibra ci pentru orice masina pe benzina(principiul se aplica la toate din moment ce folosesc baterii pe 12v)
Bafta multa!
Like
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mircea.armeanu a scris:Dar cand ai facut masuratorile aveai motorul pornit si doar atat? Incearca si cu restul consumatorilor porniti (faza lunga, ac, etc), pentru ca e posibil daca e alternatorul de vina sa nu iti mai arate 13V...e posibil sa mai scada, in cazul asta e cam batranel. Si cred ca 13 volti e cam la limita. Acasa redresorul meu incarca cu 14.5V - 14.7 V, iar cu cat tensiunea e mai mica timpul incarcarii (daca totusi incarca) creste...
http://www.wheretobuycarsfr...ar_alternator.asp
aici gasesti niste explicatii dar din pacate sunt in engleza.
Nu sunt de calibra ci pentru orice masina pe benzina(principiul se aplica la toate din moment ce folosesc baterii pe 12v)

Bafta multa!


merci mult . masuratorile le-am facut cu motorul pornit . fara consumatori imi arata 13v , iar cu faza lunga , casetofon . si alti consumatori imi arata 12,6-12,7v. nu prea conteaza daca e un singur consumator sau sunt mai multi . e batrinel ? asta inseamna ca terbuei sa il inlokuiesc sau pot schimba ceva pe la el ....merci mult .
Like
  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Poi e greu sa iti raspund daca tre sa inlocuiesti ceva .... sau sa il schimbi.
Ideea e ca..., cu lpiesa noua, nimik nu se compara.
Cel mai probabil ca sa il aduci la parametrii pe cel vechi trebuie rebobinat(posibil sa aiba cateva spire puse in scurt) sau mai poate fi de vina puntea stabilizatoare (orice electromotor are un reglaj de tensiune)...insa astea sunt detalii...cel mai bine ar prinde unul nou, sau sa pui unul care stii ca merge de pe alta masina...
Like
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
si totusi revin cu aceeasi problema : alternatorul .ciudat este faptul ca a inceput sa ii creasca tensiunea de incarcare de la 12,9 v la 13,5v .dar tot nu este suficient. este oare normal ca o incarcare de 13,5 v sa nu fie suficienta ptr functionarea motorului in parametrii normali ? are un relantiu instabil si fosrte des mi se aprinde martorul check care ma anunta ca am un ~low battery voltage ~ si se chiar cunoaste o scadere de putere , uneori am impresia ca are rotile blocate . si inca o intrebare ptr cei cunoscatori .: caut de cel putin un alternator de 70 de A PTR UN C20XE si nu am gasit chiar delok , iar la unele sfi-uri am gasit alternatoare de alti amperi. pot sa pun un alternator cu un alt amperaj la fel ca la alte masini din gama sfi ? si daca se poate pina la citi amperi pot sa il pun . banuiesc ca nu e bine sa ontez unul sub 70 de amperi dar peste 70 de amperi imi pot achizitiona? multumesc foarte mult . astept cu nerabdare un sfat la aceste probleme . scaderea de putere si relntiu instabil daca sunt chiar din cauza voltajului d 13.5v, si ce tip de alternator imi pot achizitina .
Like
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,789
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
de cand te chinui ai schimbat ceva la alternator?
aveam aceiasi problema si la mine s-a rezolvat schimband releul de incarcare.
eu zic asa:mergi al un electrician bun, el iti spune exact ce trebuie schimbat.
din ce stiu eu ar trebui schimbat releul de incarcare,puntea de diode,eventual rulmentii.daca le schimbi pe toate nu ar trebui sa mai ai probleme.
bafta!
ps: recomand schimbarea cablurilor de forta(alea groase).eu aveam pierdere de 0,3 v intre alternator si baterie din cauza cablurilor obosite.
Like
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am avut o tentativa de a incerca sa il repar dar de cum a inceput investitia , m-am si lasat pagubas . am decis ca mai bine sa caut un alternator de calibra c20xe, insa nu prea gasesc de 70 de amperi . intrebarea era daca pot folosi un alt tip de alternator sh de pe un c20xe . ma costa mult prea mult investitia de a incerca sa il repar pe cel care il am , si in momentul de fata nu e singura problema , as mai avea de schimbat fisele , filtrul aer , toate furtunasele de benzina , admisie , suspensia, parbrizul , etc. iar ca sa cumpar si puntea de diode noua si releul de incarcare , rulmentii , + manopera , deja e prea mult .am mai incercat sa cumpar si un capac de delcou nou si mi s-a cerut 900 ron .am abandonat ideea de a mai cumpara nou anumite piese.de aceea as dori sa cumpar un alternator sh , costa mult mai putin fata de cit m-ar costa piesele si manopera . insa nu stiu ce ar putea inlocui alternatorul de 70 amperi.
Like
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,789
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
poti pune si alternator mai mare fara probleme.
problema e alta.un alternator sh nu stii cat te tine.daca te tine.un releu de incarcare la mine la c20ne costa 100 ron.un electrician iti spune exact ce are masina.eventual iei releu si probezi.diodele se masoara.
rulmentii se verifica.se inlocuieste numai ce este cazul.
cabluri de forta gasesti la cei care se ocupa de instalatii electrice.poate cunosti pe cineva.
capacul delco e imens.eu am c20ne si la mine costa 130 ron.lac20xe nu stiu.
ideea e ca e posibil sa dai 200 sau 250 ron pe un alternator care tine 3 luni sau nu stiu cat si la urma te trezesti ca dai alti bani sa il repari.
tu alegi ca sunt banii tai.
bafta!
Like
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
revin cu noutati . simptomele nu erau de la alternator. alternatorul functioneaza impecabil. am gresit masurindul cu un aparat de masura care `` juka feste `` la masuratori. banuiesc bujiile si fisele. am sa le schimb miine si am sa revin cu noutati despre ce si daca am rezolvat . poate cineva cu aceleasi simptome sa poata sa isi rezolve mai usor problema . multumesc la toti cei care mi-au acordat o mana de ajutor. sfaturile voastre au fost cu mult peste ceea ce indrugau mecanicii . inca odata VA MULTUMESC ! felicitari moderatorilor .
Like
  • Andrei™

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2007

  • Mesaj Privat
capac delcou este 104 ron nou..la www.autokarma.ro
alternator nou aprox 500-600 ron
fise bujii 185 ron de la bosch la fel pe www.autokarma.ro
bujii 18 ron bosch /20 ron ngk www.autokarma.ro
sper k ti-am fost de folos cu inf
cat despre problema ta.. la fel am patit shi io..am schimbat senzorul temp ecu + knock sensor shi merge "k din fabrica" bafta
Like
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@Andrei&#8482 iti multumesc . chiar nu am stiut de acest magazin . am observat aici piese mai ieftine decit le-as fi gasit la dezmembrari auto . inca odata iti multumesc.
Like
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,789
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
totusi atentie la astia!
eu am luat teapa cu niste discuri de frana care au tinut 10k km.
Like
  • dj04xpx

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1991 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:totusi atentie la astia!
eu am luat teapa cu niste discuri de frana care au tinut 10k km.

merci . e bine de stiut ...dar in ziua de azi chiar nu ai nici o siguranta ac tot ce cumperi este bun . cad ele masini cu nume mare inainte de garantia data de producator ....si nu ma refer dupa ani ci dupa zile si luni . cunosc citeva cazuri care au fost dezamagiti ....
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG