- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- marius-anton
- **
- 155 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Vectra 2000 Y16XE
- Constanta
marius-anton
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- marius-anton
- **
- 155 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Vectra 2000 Y16XE
- Constanta
marius-anton
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- flavius1611
- ****
- 1,040 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,040
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- georgeiulian
- *
- 16 mesaje
- din 15 Oct 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
georgeiulian
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am ajuns la destinatie dupa, ce am iesit din masina iesea fum de sub capota.Am deschis-o si undeva sub distributie se vedeau chiar flacari iesind un fum cu miros de plastic ars. Am desfacut bornele la baterie si nu a a mai continuat arderea.Dupa cca 15 min am conectat iar bateria si iar a inceput sa iasa fum.
Prescizez ca inainte de acest eveniment masina a mers perfect,nu s-a aprins nici un bec martor la bord,etc.
Masina este Astra G,2004,1,7 CDTI,hatchbach,o am de cca,3 saptamani si precizez ca nu am avut absolut nicio problema cu ea care sa ma puna pe ganduri.
Norocul meu ca destinatia era la fratele meu,unde am si lasat-o cu bateria deconectata.Pana marti cand sper sa aduc un electrician poate cineva sa-si dea cu parerea?A mai patit cineva asa ceva?
Va multumesc din suflet si astept raspusurile dvs.
Prescizez ca inainte de acest eveniment masina a mers perfect,nu s-a aprins nici un bec martor la bord,etc.
Masina este Astra G,2004,1,7 CDTI,hatchbach,o am de cca,3 saptamani si precizez ca nu am avut absolut nicio problema cu ea care sa ma puna pe ganduri.
Norocul meu ca destinatia era la fratele meu,unde am si lasat-o cu bateria deconectata.Pana marti cand sper sa aduc un electrician poate cineva sa-si dea cu parerea?A mai patit cineva asa ceva?
Va multumesc din suflet si astept raspusurile dvs.
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
e ceva pe la partea electrica , un scurt ceva .. ai verificat tabloul de siguranta ? se intimpla de multe ori cind se schimba o siguranta sa fie pusa cu o valoare mai mare decit este prevazut acolo si asta e unul din factorii care pot provoca aceste incidente. ex: in loc de 10a sa fie de 20 sau mai mare
. verifica si asta si schimba daca este nevoie siguranta cu cea potrivita. ce pot sa spun , un electrician la fata locului isi va da sigur seama de problema . bafta si sper sa o rezolvi fara prea multe probleme.
. verifica si asta si schimba daca este nevoie siguranta cu cea potrivita. ce pot sa spun , un electrician la fata locului isi va da sigur seama de problema . bafta si sper sa o rezolvi fara prea multe probleme.
- georgeiulian
- *
- 16 mesaje
- din 15 Oct 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
georgeiulian
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- georgeiulian
- *
- 16 mesaje
- din 15 Oct 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
georgeiulian
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
Romika
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2008
- Mesaj Privat
salut o problema am si eu la un vauxhall vectra b 1.8 16v
Uneori imi ramane aprins martorul ABS cand pornesc masina. iar alteori scade relantiul pana la 500 cu aeroterma pornita si dezaburirea sau cand intra servo.
in bord nu se aprinde martorul acumulator in timpul mersului ci se aprinde pentru 2 secunde mereu imediat dupa ce opresc motorul .
cam astea ar fi simtomele(poate cineva le-a avut pe masina)
va multumesc anticipat
Uneori imi ramane aprins martorul ABS cand pornesc masina. iar alteori scade relantiul pana la 500 cu aeroterma pornita si dezaburirea sau cand intra servo.
in bord nu se aprinde martorul acumulator in timpul mersului ci se aprinde pentru 2 secunde mereu imediat dupa ce opresc motorul .
cam astea ar fi simtomele(poate cineva le-a avut pe masina)
va multumesc anticipat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- georgeiulian
- *
- 16 mesaje
- din 15 Oct 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
georgeiulian
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
Problema este ca o nu stiu daca este de vina instalatia in sine(cablajele electrice)sau un element de pe circuit(ex. bendix electromotor blocat) Zona unde ardea este undeva in partea inferioara, langa scut,in fata spre radiatorul de AC,sub distributie.Nu cred ca este ceva la alternator ptr ca nu s-a aprins martorul BATERIE si fenomenul a reaparut si dupa ce am reconectat bateria fara a pune contactul.Oricum este o mare ciudatenie!
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- georgeiulian
- *
- 16 mesaje
- din 15 Oct 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
georgeiulian
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Stati ma baieti nu va bagati in SF uri trebuie mai intai sa identifici circuitul cu problema, si sursa.
Dupa cest pas este floare la ureche sa gasesti solutia.
Asa ca idee, ce consumatori, sau care parte din circuit ramane inca sub tensiune daca tu nu ai pus contactul doar bateria.
Trebuie sa stai putin stramb si sa judeci drept innainte de a te apuca sa faci ceva si mai tarziu sa iti dai seama ca ai bagat o groaza de bani si efort si nu ai rezolvat nimic decat sa strici si ce mai era ok.
Trebuie sa ne dai mai multe detalii ceva fotografii de la locul cu pricina, da scutul jos ridico pe elevator sau pe un canal ca sa ai acces.
Innainte de toate trebuie sa verifici sigurantele sa nu fie de alt amperaj decat cel pus.
Daca sigurantele sunt OK inseamna ca ceva a deletiorat izolatia si acum pune la masa.
Dupa cest pas este floare la ureche sa gasesti solutia.
Asa ca idee, ce consumatori, sau care parte din circuit ramane inca sub tensiune daca tu nu ai pus contactul doar bateria.
Trebuie sa stai putin stramb si sa judeci drept innainte de a te apuca sa faci ceva si mai tarziu sa iti dai seama ca ai bagat o groaza de bani si efort si nu ai rezolvat nimic decat sa strici si ce mai era ok.
Trebuie sa ne dai mai multe detalii ceva fotografii de la locul cu pricina, da scutul jos ridico pe elevator sau pe un canal ca sa ai acces.
Innainte de toate trebuie sa verifici sigurantele sa nu fie de alt amperaj decat cel pus.
Daca sigurantele sunt OK inseamna ca ceva a deletiorat izolatia si acum pune la masa.
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
@flavius1611 verifica incarcarea.
@Romika Slaba bateria cati ani are. ABS ul se aprinde atunci cand bateria este pe duca. Aceleasi simtome am si eu din cauza bateriei (deh are 6 ani) dupa ce o pun pe redresor ceva vreme nu mai am probleme insa este clar bateria trebuie schimbata. In ceea ce priveste martorul dupa ce opresti motorul eu cred ca este normal pt ca martorul se aprinde atunci cand se consuma din baterie si pt foarte putin timp dupa ce ai luat contactul se mai consuma ceva.
@Romika Slaba bateria cati ani are. ABS ul se aprinde atunci cand bateria este pe duca. Aceleasi simtome am si eu din cauza bateriei (deh are 6 ani) dupa ce o pun pe redresor ceva vreme nu mai am probleme insa este clar bateria trebuie schimbata. In ceea ce priveste martorul dupa ce opresti motorul eu cred ca este normal pt ca martorul se aprinde atunci cand se consuma din baterie si pt foarte putin timp dupa ce ai luat contactul se mai consuma ceva.
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- mariusxxx23
- *
- 8 mesaje
- din 01 Dec 2008
- Astra 2004
- Arges
mariusxxx23
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2008
- Mesaj Privat
salut!
am o intrebare urgenta va rog! mi s a rupt cablul de la alternator, iar cele 2 fire 1 cu mufa si una cu un papuc au iesit de unde erau prinse la tubu acela care duce la radiator si in motor(nu stiu unde), ideea e ca nu mai porneste am inteles ca alea 2 sunt pt presiunea la ulei si chestii de genu, are cum sa afecteze distributia?initial am crezut ca s a rupt cablu de distributie da defapt e de la alternator...au vreo legatura?pana vine sa mi verifice cineva maine sa mi fac o idee, stiti ca e belea cu distributia daca se rupe scuzati ma pentru exprimare dar sunt foarte grabit si agitat.
am o intrebare urgenta va rog! mi s a rupt cablul de la alternator, iar cele 2 fire 1 cu mufa si una cu un papuc au iesit de unde erau prinse la tubu acela care duce la radiator si in motor(nu stiu unde), ideea e ca nu mai porneste am inteles ca alea 2 sunt pt presiunea la ulei si chestii de genu, are cum sa afecteze distributia?initial am crezut ca s a rupt cablu de distributie da defapt e de la alternator...au vreo legatura?pana vine sa mi verifice cineva maine sa mi fac o idee, stiti ca e belea cu distributia daca se rupe scuzati ma pentru exprimare dar sunt foarte grabit si agitat.
Romika
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2008
- Mesaj Privat
[quote/]
@Romika Slaba bateria cati ani are. ABS ul se aprinde atunci cand bateria este pe duca. Aceleasi simtome am si eu din cauza bateriei (deh are 6 ani) dupa ce o pun pe redresor ceva vreme nu mai am probleme insa este clar bateria trebuie schimbata. In ceea ce priveste martorul dupa ce opresti motorul eu cred ca este normal pt ca martorul se aprinde atunci cand se consuma din baterie si pt foarte putin timp dupa ce ai luat contactul se mai consuma ceva.[/quote]
ok multumesc de raspuns spatamana asta schimb bateria si iti zic daca e asta cauza.
Cu martorul alternator care dupa ce opresc motorul rmane aprins pentru 1, 2 secunde mi-a zis cu ¨¨electrician ¨¨ca e normal, acum poate sunt eu paranoic dar nu imi amintesc sa se fi aprins acest martor si inainte
@Romika Slaba bateria cati ani are. ABS ul se aprinde atunci cand bateria este pe duca. Aceleasi simtome am si eu din cauza bateriei (deh are 6 ani) dupa ce o pun pe redresor ceva vreme nu mai am probleme insa este clar bateria trebuie schimbata. In ceea ce priveste martorul dupa ce opresti motorul eu cred ca este normal pt ca martorul se aprinde atunci cand se consuma din baterie si pt foarte putin timp dupa ce ai luat contactul se mai consuma ceva.[/quote]
ok multumesc de raspuns spatamana asta schimb bateria si iti zic daca e asta cauza.
Cu martorul alternator care dupa ce opresc motorul rmane aprins pentru 1, 2 secunde mi-a zis cu ¨¨electrician ¨¨ca e normal, acum poate sunt eu paranoic dar nu imi amintesc sa se fi aprins acest martor si inainte