Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ma intrebam care-i ideea cu areul de la filtru care intra la injectoare - injector in cazul meu C14 NZ. Trebuie sa fie rece - cat mai rece citeam eu undeva, trebuie sa fie cald?
Intamplator, ma uitam astazi la capacul filtrului si am vazut acolo un dispozitiv care este actionat de presiunea-vacumul care vine de la corpul injectorului si se leaga la capacul filtrului. cand pornesti masina este actionata o clapeta care inchide accesul aerului rece si lasa pe cel cald. Daca accelerezi, din cate imi dau eu seama, se obtureaza gura de admisie pentru aer cald - preluat de langa motor si se deschide cea de aer rece. din cate am vazut la mine, nu prea functioneaza, adica misca clapeta foarte putin. Ma intrebam daca asta duce cumva la o pierdere de putere a masinii...
daca are cineva o poza cu capacul de la filtrul de are si cu "chestia" despre care vorbesc - care regleaza accesul aerului la injector
Skip ads

  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Sistemul ala e facut pentru ca motorul sa tina relanti-ul bine cand e foarte frig afara. Daca functioneaza corect, nu duce la pierdere de putere, daca sistemul ramane deschis probabil o sa iti bage mult aer cald si o sa pierzi cativa caluti, mai ales vara.
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
deci e corecta logica mea?
cu cat e areul mai rece cu atat masina e mai nervoasa - in limitele motorizarii?
am simtit putin ca motorul nu mai e asa nervos insa pierderea e "cvasistatica" si nu prea am termen de comparatie.
cu ce as putea jongla ca sa recuperez?
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Da e foarte logic, cu cat e aerul mai rece cu atat motorul are mai multa putere. Motorul aspira acelasi volum de aer, dar pentru ca e mai dens intra o masa mai mare, ceea ce permite si introducerea a mai mult combustibil, compresie mai buna si logic o putere mai mare.
Incearca sa dezactivezi de tot sistemul, oricum vara nu cred ca vei avea probleme, scoate furtunul si infunda gaura din capul de injectie ca sa nu traga aer fals, si vezi daca observi vreo diferenta. Iarna insa iti recomand sa il folosesti.
Skip ads

  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
tot nu pricep.. ce sa infund?
gaura din capul de injectie? pe unde intra aerul la injector? si de unde mai trage aer? cum s-o infund?
sau gura de aer cald? de la sistemul ala de la filtru?
da de ce baga aer cald? iarna? pentru ce?mersi anticipat
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ma refeream la priza de vacuum, eu asta am inteles din ce-ai zis tu, ca ai un sistem comandat prin intermediul unei prize de vacuum. Nu ?
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
asa o sa fac; sa vedem daca se vede ceva diferentzada aerul cald de ce il baga la ralanti?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR