- marius_cyp
- **
- 247 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
atunci nu mi-a dat nici o eroare si totusi am schimbat si bujiile cu unele BOSCH acum aprox 6 luni! desi nu am auzit vorbe de bine despre aceste bujii nu cred ca aveau cum sa cedeze dupa numai 6 luni!
cu prima ocazie pe masina o sa fie pus testerul din nou si daca o sa fie nevoie o sa le schimb!
CORAZ
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am o problema care ma dispera..Am un Vectra A din 92 motor de 1.8injectie.
Problema a aparut acum o saptama cand de dimineata nu a mai pornit masina.Dadeam cheie, se invartea electromotoru si nu pornea.Am mers la mecanic, l-a schimbat si a mers 2 zile.
Dupa 2 zile iar nu a mai pornit, dadeam cheie si facea tzac.....iar cheie ... tzac ... nu invartea nimic.
Am mers inapoi la mecanic, mi-a pus alt electromotor si a zis ca era arsa bobina..A rezolvat si am mers pana ieri(4zile a mers masina ) cand dupa ce m-am plimbat toata ziua, am lasat masina seara 4 ore parcata si cand am mers sa dau cheie, nimic..invartea in gol.
Precizez ca daca o imping porneste dupa 5m maxim..Am incercat cu baterie noua si inafara sa invarta electromotoru f tare, nu porneste.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc ,
Coraz
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
mai sus spuneam ca am schimbat furtunase de retur, filtru si am pus o supapa unisens!
a pornit bine o dimineata (probabil a fost doar o coincidenta) iar azi dimineata din nou a facut figuri!
doar ca de data aceasta am incercat sa o trag si nu a mai pornit nici trasa!
motorina am in rezervor, martorul responsabil cu preincalzirea se aprindea si se stingea normal si totusi masina nu porneste!
eu, optimist, m-am gandit totusi ca ar fi bujiile de vina care nu se incind corespunzator sau ceva pe acolo prin capacul filtrului de motorina care, acel ceva nu incalzeste bine!
are cineva o poza cu interiorul capacului filtrului de motorina ?
in mod normal daca o trag iar motorina nu se incalzeste, desi mie imi arata ca intra preincalzirea, ar trebui sa porneasca totusi sau nu ?
voi ? aveti alte idei? ce ar putea fi ?
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
- antonescu mihai
- *
- 24 mesaje
- din 05 Jul 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
antonescu mihai
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2008
- Mesaj Privat
- florin_talos2008
- *
- 28 mesaje
- din 21 Dec 2008
- Vectra 2005 Z19DTH
- Cluj
florin_talos2008
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- adrian_c
- **
- 111 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 Y22DTR
- Bucuresti
adrian_c
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
Pornire greoaie pe frig, dat la automat pana la 7-8 secunde, pornire in cele din urma cu ceva balbaieli si mult fum alb/albastrui. Asta in conditiile in care aveam o bujie arsa.
Am schimbat toate bujiile si la prima proba (motorul rece de peste noapte) a pornit mult mai bine, cam in 2-3 secunde si doar cu putin fum alb. M-am bucurat ca am rezolvat-o.
A doua zi dimineata pornirea greoaie, fara balbaieli dar cu acelasi fum alb. A treia zi la fel.
Pana sa se raceasca vremea a pornit intotdeauna la sfert. Si acum dupa cateva ore de pauza porneste tot la sfert. Problema apare doar atunci cand o las o zi sau mai mult. Bujiile intra in rol, martorul se stinge cam dupa 5-6-7 secunde de cand pun contactul.
Au fost schimbate atat furtunasele de retur cat si oringurile in urma cu 1 an.
Dupa tot ce am citit pe aici s-ar parea ca fumul alb indica dezamorsarea instalatiei de alimentare. Daca e asa se pune intrebarea: de ce numai iarna se dezamorseaza? Stim cu totii ca iarna nu-i ca vara 😊 dar o explicatie pe intelesul tuturor ar fi utila.
Maine o sa fac urmatorul test: imediat dupa pornire opresc motorul si-i mai dau odata. Daca a doua oara porneste imediat e clar ca trage aer pe undeva.
Va rog sa ma corectati daca gresesc.
deliric
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1993 1.7d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2008
- Mesaj Privat
- antonescu mihai
- *
- 24 mesaje
- din 05 Jul 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
antonescu mihai
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2008
- Mesaj Privat
1 verificati bateria si bujiile
2 verificati tot circuitul de alimentare cu motorinapina dupa pompa de motorina atfel-scoateti furtunasulde retur ce face legatura intre pompa si teul de la inectoare din teu siinfundatil cu un spiral de 5mm.apoi, in teu bagati un furtunas la fel dar mai lung pe care il cumparati de la magazin silasatil sa cada sub masina,astfel ca surplusul de motorina ce vine pe etur [este putina] va cadea pe asfalt .mergeti u masina aa vreo 2,3 zile.daca isi revine atunci problema este ori de la furtunasele si teurile de retur pe care le schibati cu un cost derizoriu s-au de la semeringurile[nu oringurile]injetoarelor[costa cam2mil piesele si cam 3milmanopera].
daca masina nu-si revineinseamna ca dezamorsarea se face pela cartusul filrant pe care il puteti verifica si e acesta prin intercalarea uei bucatele de furtunas transparent si a unei pompite de amorsare intre filtru si pompa.
in ultima instanta insamna ca e pompa,ceea ce nu vreau la nimeni
aveti grija ca la acest defect multi mecanici,din prostie sau dinhotie,blameaza direct pompa sau injctoarele,pt a incasa ogroaza de bani.nu va repeziti cu capul inainte.in mare cam asa se diagnosticheaza[rezolva]pornirea f grea cind asina sta mult nemiscata[deamorsarea]nu sunt mecanic dar mi-am rezolvat aceasta problema citind f mult pe acest forum gindind si lovindu-ma cu capul de sus,si cheltuind bani.scuzati grselile dar nu sunt obisnuit cu scrisul la tastatura.v pot da detalii la telo072622414in urmatoarea sapt siapoi dupa3 luni pt c plec din tara.
si ica ceva.defectul semeringurilor injectoarelor este tipic pt motoarele 2.0dti[x,y20dth]aflinduse pe lista pb frecventela acest motor,ce se studiaza in germaia laspecializarea ecanicilor firmei opel
- adrian_c
- **
- 111 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 Y22DTR
- Bucuresti
adrian_c
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
In dimineata asta masina a pornit cam in 2-3 secunde. Se pare ca e dupa noroc. Dupa ce se goleste rezervorul fac un plin cu motorina de iarna (alpin diesel sau cum ii zice)...am o presimtire ca asta va rezolva toate problemele.
Am retinut si treaba cu simeringurile de la injectoare. Dupa un calcul mai din topor ajung la concluzia ca niste reparatii complete la pompa/injectoare/ce mai e pe acolo costa 3 sferturi din masina.
Mihai, dupa toata polologhia de mai sus mai ai vreo problema cu pornirea la rece?
- antonescu mihai
- *
- 24 mesaje
- din 05 Jul 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
antonescu mihai
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2008
- Mesaj Privat
scuze daca am scris cam mult dar vreau ca si altii sa-si rezolve aceasta pb fara a fi jecmaniti prin romania. am dat nr tel personal deoarece mai erau si altele de spus iar eu nu prea ma inteleg cu tastatura.
acum am vazut ca am gresit nr de tel. acesta este 0722622414
- ROSCA DANIEL
- **
- 117 mesaje
- din 23 Oct 2005
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
ROSCA DANIEL
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2005
- Mesaj Privat
- ROSCA DANIEL
- **
- 117 mesaje
- din 23 Oct 2005
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
ROSCA DANIEL
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2005
- Mesaj Privat
temininja- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
temininja- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Bineinteles ca prima data am schimbat furtunele de retur la injectoare.Nimic.Am anulat filtrul de motorina(am pus altul,de dacie cred pentru proba.Nimic.Am schimbat semeringurile la injectoare.Nimic.Apropo,am un mecanic bun care mi-a spus ca la motoarele y20dth este o problema frecventa corpul filtrului de motorina,dezamorseaza instalatia.Din pacate nici asta nu a fost.Si atunci surpriza......
In rezervor este un vas care are o supapa(una mica mica..)care daca e sarita si rezervorul mai putin de juma ,lasa motorina sa se scurga inapoi in rezervor! Supapa are 2 centimetri patrati si costa 20 ron.
Merita incercat.Bafta!
PS.Singura solutie este prin incercari si eliminare a posibililor factori.La mine ultima incercare era pompa de injectie,desi incercata la tester functiona normal,adica turam masina si ea ( Pompa de injectie)se tura instantaneu)
Poti da mai multe detalii ? Unde este amplasata, cum se schimba.
- adrian_c
- **
- 111 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 Y22DTR
- Bucuresti
adrian_c
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
Insa dracu' nu sta degeaba: azi mi-a aparut check-ul in bord la nivelul lichidului de racire. Am verificat nivelul si intr-adevar a cam scazut cu vreo 2-3 degete. Rezulta ca fumul albicios de la pornire era fum de antigel (mai ales ca are si un miros cam intepator).
O intrebare am si raman recunoscator pentru niste raspunsuri ca pt prosti:
- cat de dificila e inlocuirea garniturii de chiulasa? (piesa propriu-zisa am vazut ca nu e scumpa dar manopera banuiesc ca e mai complicata)
- gabitzu_0810
- *
- 1 mesaje
- din 18 Jan 2009
- Vectra 2003 y22dtr
- Prahova
gabitzu_0810
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2009
- Mesaj Privat
- antonescu mihai
- *
- 24 mesaje
- din 05 Jul 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
antonescu mihai
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2008
- Mesaj Privat