adinpop
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare!
anul trecut am avut o problema similara, dar la astra cu motorul de 1.7! am fost la reprezentanta opel din cluj si furtunul costa 350roni...mult,frate,mult pt mine! asa ca l-am tot lipit cu scotch vreo cateva luni. la primul drum de germania am intrat la un autohaus opel cu un bilet cu nr piesei ( era ceva de genul ...24415009 >AEM<37756 50217/G 105 3...).
Norocul meu>aveau piesa pe stoc! Pretul>39EUR! Pe bune!
In 10 minute l-am pus singur sus si am plecat!
Ideea mea> nu avetzi pe careva in Germania sa intrebe cat e costa piesa acolo? Sunt o gramada care merg dupa masini sh si o pot aduce, cu un comision mai...uman!
chiar am devenit curios de pretzul furtunului astuia (ca acum am si eu vectra c) si poate o sa sun eu in Germ sa vad cat e ...la mama lui!
numai de bine!
anul trecut am avut o problema similara, dar la astra cu motorul de 1.7! am fost la reprezentanta opel din cluj si furtunul costa 350roni...mult,frate,mult pt mine! asa ca l-am tot lipit cu scotch vreo cateva luni. la primul drum de germania am intrat la un autohaus opel cu un bilet cu nr piesei ( era ceva de genul ...24415009 >AEM<37756 50217/G 105 3...).
Norocul meu>aveau piesa pe stoc! Pretul>39EUR! Pe bune!
In 10 minute l-am pus singur sus si am plecat!
Ideea mea> nu avetzi pe careva in Germania sa intrebe cat e costa piesa acolo? Sunt o gramada care merg dupa masini sh si o pot aduce, cu un comision mai...uman!
chiar am devenit curios de pretzul furtunului astuia (ca acum am si eu vectra c) si poate o sa sun eu in Germ sa vad cat e ...la mama lui!
numai de bine!
- BURGHELEA MARIUS
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2004 2.0dti
- Vaslui
BURGHELEA MARIUS
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2004 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
72DAD
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
elena
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1998 2,5 TDS tip VB 41B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
72DAD a scris:Am avut exact aceeasi problema.Beleaua este ca nu am gasit doar furtunul ci cu tot cu saxofonul ala de plastic care se duce in jos.Nu se gaseste decat pe original si in functie de norocul tau, pretul este cuprins intre 500 RON si 800 RON.Chestie de noroc.Eu am mers tot lipit cu banda adeziva (din aceea pentru electricitate ,lata) aprox.3 saptamani pana mi l-a adus cineva de la Brasov.Tragea binisor dar scotea un fum....
Prietene poate nu e cea mai buna solutie dar m-am gandit ca poti sa incerci ce spun eu.
Cumpara o teava de PVC si daca e nevoie o indoi la cald dupa cum ai tubulatura veche si inlocuieste-o cu furtunul.
Bafta....!
- BURGHELEA MARIUS
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2004 2.0dti
- Vaslui
BURGHELEA MARIUS
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2004 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Junkyard
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
- G_S_C
- ***
- 817 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Prahova
G_S_C
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
O solutie mai provizorie ptr acest furtun este inlocuirea lui cu un furtun cu insertie ,care se gaseste la metru in comert pe la magazinele de feronerie, asta daca spatiul permite montarea lui. Este destul de rigid si nu va rezista probabil mult timp, materialul din care este fabricat este un fel de plastic.
Cum spuneam, e o solutie provizorie. Am montat asa ceva pe o masina de la servici(buget auster ) si a rezistat.
Si mai este o varianta: unde s-a crapat furtunul, se taie si se pune o bucata de teava de pvc prinsa cu coliere.
Cum spuneam, e o solutie provizorie. Am montat asa ceva pe o masina de la servici(buget auster ) si a rezistat.
Si mai este o varianta: unde s-a crapat furtunul, se taie si se pune o bucata de teava de pvc prinsa cu coliere.
72DAD
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
elena a scris:
Prietene poate nu e cea mai buna solutie dar m-am gandit ca poti sa incerci ce spun eu.
Cumpara o teava de PVC si daca e nevoie o indoi la cald dupa cum ai tubulatura veche si inlocuieste-o cu furtunul.
Bafta....!
72DAD a scris:Am avut exact aceeasi problema.Beleaua este ca nu am gasit doar furtunul ci cu tot cu saxofonul ala de plastic care se duce in jos.Nu se gaseste decat pe original si in functie de norocul tau, pretul este cuprins intre 500 RON si 800 RON.Chestie de noroc.Eu am mers tot lipit cu banda adeziva (din aceea pentru electricitate ,lata) aprox.3 saptamani pana mi l-a adus cineva de la Brasov.Tragea binisor dar scotea un fum....
Prietene poate nu e cea mai buna solutie dar m-am gandit ca poti sa incerci ce spun eu.
Cumpara o teava de PVC si daca e nevoie o indoi la cald dupa cum ai tubulatura veche si inlocuieste-o cu furtunul.
Bafta....!
Desi sunt TOTAL ATEHNIC (cum am mai spus)nu cred ca aceasta solutie este viabila, fiind vorba despre un furtun activ care lucreaza la presiuni ridicate. Varianta cu teava de PVC montata in coliere in locul partii fisurate ,insa, mi se pare un compromis reusit. Oricum, eu l-am cumparat. Mama lor de hoti....(vad ca incepe sa prinda )
trf
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am patit si eu la fel cu furtunul...s-a crapat exact in dreptul cotului pe partea inferioara...nu se vedea nimic si se auzea un suierat la accelerare. Cand l-am desfacut...am vazut o taietura de 5-6 cm....
Am taiat bucata fisurata din furtun si am inlocuit-o cu o bucata de teava indoita, de aceeasi lungime, de la un esapament. Apoi am prins cu coliere de capetele bune ramase si am pus noul "furtun" la masina...si merge de 4 luni fara probleme...
Am taiat bucata fisurata din furtun si am inlocuit-o cu o bucata de teava indoita, de aceeasi lungime, de la un esapament. Apoi am prins cu coliere de capetele bune ramase si am pus noul "furtun" la masina...si merge de 4 luni fara probleme...
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
am si eu fisuri in furtunul acela. Intrebare, nu merge vulcanizat, asa cum se pun petice la roti? Serios, poate fi o varianta? Cei care l-ati prins cu banda si nu a tinut...ati folosit banda aceea gri, lata, nu stiu cum se numeste... "Power"cred? O banda lata , panzata. Si eu astept pretul la furtune...se pare ca ambele furtune sunt cu probleme la mine, cel care intra in turbo si cel care se duce la debitmetru
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- sonny
- **
- 439 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Valcea
sonny
- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
crysty
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
- crystyxcw
- **
- 294 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Vectra 2003 Z19DTH
- Bucuresti
crystyxcw
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dumitru florin
- ***
- 745 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 745
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
- HaRRy_GTS
- **
- 247 mesaje
- din 19 Nov 2007
- Vectra 2004 2.2 YDTR
- Bucuresti
HaRRy_GTS
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 YDTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
catalin13
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Braila
- Masina: Vivaro 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
ianirin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
ianirin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
eu am patit acelasi lucru,mi s a spart acelasi furtun dar cand am aflat pretul de la reprez.opel am zis ca mor.
in drum spre casa mi-a venit o idee
Am luat un cuter ,am taiat furtunul ,in locul unde am taiat furtunul am adaugat o teava de inox, am pus la un capat si altul coliere si am facut o economie de vreo cateve milioane.
Asta am facut in luna februarie
Poate nu e o solutie prea buna dar nici ni mi se pare ok sa dam atatia bani pe un amarat de furtun.
La mine merge asa din noiembrie
in drum spre casa mi-a venit o idee
Am luat un cuter ,am taiat furtunul ,in locul unde am taiat furtunul am adaugat o teava de inox, am pus la un capat si altul coliere si am facut o economie de vreo cateve milioane.
Asta am facut in luna februarie
Poate nu e o solutie prea buna dar nici ni mi se pare ok sa dam atatia bani pe un amarat de furtun.
La mine merge asa din noiembrie