- Lang Andras
- *
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
_y0d4_
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- *
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Probleme de genu (power boost) n-am avut si sper sa nici nu am. Este recomandat in cazul in care schimbi garnitura sa schimbi simeringurile (care de fapt sunt oringuri) de la injectoare, respectiv garnitura "superioara". Dupa ce am schimbat garnitura am umblat vreo 1000 de km fara probleme. Apoi iara probleme. Rotorul respectiv periile de la electromotor. Ca fapt divers aceeasi probleme a avut si un vecin de al meu. El are un Astra Caravan din 2001 1,7 DTI. In aprilie probleme cu acumlatorul si la el si la mine.... La inceput de mai m-a sunat ca a schimbat garnitura de chiuloasa. Dupa cateva zile au aparut petele de ulei si la mine. Am schimbat si s-a rezolvat. Dupa aia cum am spus am umblat mult si bine, si intr-o dimineata vreau sa pornesc masina si nu porneste. S-a dus rotorul si periile. Dupa ce o scot de la reprezentanta, ma suna vecinul ca "nu stiu cineva care se pricepe la electromotoare ca are probleme" . In fine povestioara ti-am zis sa nu te miri daca o sa ai probleme cu electromotorul..... Reprezentanta Opel mi-a confirmat ca acesta este "sirul problemelor" la motoarele Y17DT.
_y0d4_
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2004
- Mesaj Privat
Intradevar am avut si eu probleme de genu:
-> la 80000 km am schimbat fulia motoare (a cazut garnitura interioara)
-> la 90000 am schimbat alternatorul
-> la 92000 am schimbat bateria
-> la 100000 am schimbat electromotorul pt ca n-am schimbat la timp periile
-> la 105000 observ ulei in vasul de expansiune + instant lack of power
Ce va urma ?
-> la 80000 km am schimbat fulia motoare (a cazut garnitura interioara)
-> la 90000 am schimbat alternatorul
-> la 92000 am schimbat bateria
-> la 100000 am schimbat electromotorul pt ca n-am schimbat la timp periile
-> la 105000 observ ulei in vasul de expansiune + instant lack of power
Ce va urma ?
- Lang Andras
- *
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
_y0d4_
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2004
- Mesaj Privat
CatalinM
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2004
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea,
Sunt nou pe acest forum si ma bucur enorm ca am gasit un forum de Opel. M-am gindit sa postez aici deoarece detin un Opel Astra diesel la fel cu cel al creatorului acestui post si am avut si eu o problema de acest gen.
Cum s-a intimplat ?
Am adus masina din Germania, toamna trecuta, am fost la RAR si bolnavii aia de acolo au turat-o de a luat-o naiba...
Dupa vreo citeva zile observ (accidental) la o verificare de rutina ca borcanul e plin de ulei si ulei in baie nexa....
Tot uleiul din baie l-a bagat in circuitul de apa.
Problema ?
Bolnavii de la RAR turind motorul (care a facut suprapresiune de ulei) mi-au fisurat radiatorul de ulei (racit de apa din circuitul normal de racire). Acesta este un radiator mic care se afla in spatele motorului. Presiunea de ulei fiind mult mai mare decit presiunea din circuitul de apa, tot uleiul din baie a fost pompat in circuitul de apa. Am cumparat un radiator nou (vreo 150 de euro ) si l-am inlocuit. Am spalat circuitul de apa cu detergent automat (deoarece nu face spume) pe care l-am introdus in circuitul de racire. Am repetat chestia asta de vrreo 2 ori, apoi clatit si gata. Acum apa din circuit mai este putin uleioasa dar cineva mi-a zis ca nu e mare problema ("aluneca" mai bine...).
Acum totul e OK.
Cam asta a fost problema mea si sper sa nu aveti probleme dinastea.
Daca gasiti ulei mult in circuitul de racire acum stiti de la ce este. Garnitura de chiulasa la motorul asta este metalica (asa mi-a zis un mecanic, nu am verificat personal) deci nu prea are cum sa se arda/gaureasca prea usor.
In speranta ca v-am ajutat intr-un fel cu problema mea, toate cele bune si pe curind.
Catalin
Sunt nou pe acest forum si ma bucur enorm ca am gasit un forum de Opel. M-am gindit sa postez aici deoarece detin un Opel Astra diesel la fel cu cel al creatorului acestui post si am avut si eu o problema de acest gen.
Cum s-a intimplat ?
Am adus masina din Germania, toamna trecuta, am fost la RAR si bolnavii aia de acolo au turat-o de a luat-o naiba...
Dupa vreo citeva zile observ (accidental) la o verificare de rutina ca borcanul e plin de ulei si ulei in baie nexa....
Tot uleiul din baie l-a bagat in circuitul de apa.
Problema ?
Bolnavii de la RAR turind motorul (care a facut suprapresiune de ulei) mi-au fisurat radiatorul de ulei (racit de apa din circuitul normal de racire). Acesta este un radiator mic care se afla in spatele motorului. Presiunea de ulei fiind mult mai mare decit presiunea din circuitul de apa, tot uleiul din baie a fost pompat in circuitul de apa. Am cumparat un radiator nou (vreo 150 de euro ) si l-am inlocuit. Am spalat circuitul de apa cu detergent automat (deoarece nu face spume) pe care l-am introdus in circuitul de racire. Am repetat chestia asta de vrreo 2 ori, apoi clatit si gata. Acum apa din circuit mai este putin uleioasa dar cineva mi-a zis ca nu e mare problema ("aluneca" mai bine...).
Acum totul e OK.
Cam asta a fost problema mea si sper sa nu aveti probleme dinastea.
Daca gasiti ulei mult in circuitul de racire acum stiti de la ce este. Garnitura de chiulasa la motorul asta este metalica (asa mi-a zis un mecanic, nu am verificat personal) deci nu prea are cum sa se arda/gaureasca prea usor.
In speranta ca v-am ajutat intr-un fel cu problema mea, toate cele bune si pe curind.
Catalin
_y0d4_
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
_y0d4_
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- *
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu numai ca la mine intra apa in ulei si facea spume pe capacul motorului. m-am speriat, ce-i drept dar am schimbat garnitura de chiuloasa si acum merge struna. cred ca si la tine e la fel. depinde unde s-a stricat garnitura. eu nu am radiator de racire ulei asa ca la mine nu s-a pus problema radiatorului. vezi daca nu cumva ai garnitura metalica - aia nu se fisureaza -> radiatorul de ulei e problema.
inclin insa spre garnitura de chiuloasa daca e din azbest (cred) stiindu-se ca asta este o boala tipica ptr opel. nu-i mare lucru s-o schimbi - pe mine m-a costat garnitura 300mii si manopera vre-o 5-600. si in plus de asta cand o schimba iti curata si motorul, supapele, galeriile prin care circula apa si uleiul. (la mine cateva erau infundate la apa - pe acolo a si crapat pe unde era infundat un canal de racire). daca nu se rezolva asa atunci sigur e radiatorul
inclin insa spre garnitura de chiuloasa daca e din azbest (cred) stiindu-se ca asta este o boala tipica ptr opel. nu-i mare lucru s-o schimbi - pe mine m-a costat garnitura 300mii si manopera vre-o 5-600. si in plus de asta cand o schimba iti curata si motorul, supapele, galeriile prin care circula apa si uleiul. (la mine cateva erau infundate la apa - pe acolo a si crapat pe unde era infundat un canal de racire). daca nu se rezolva asa atunci sigur e radiatorul
cmd
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Salaj
- Masina: Meriva 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2004
- Mesaj Privat
_y0d4_
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- *
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
florin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- *
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- *
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat