Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Benzina.

Ralenti-ul meu nu sta la valoarea normala de 800-850 ci pe undeva pe la 600-700 chiar mai jos...

Daca dau drumul la AC (ralenti sau viteza) e ok, merge (de fapt acum am o pb si AC-ul trebuie sa schimb o garnitura la compresor Crying or Very sad ). Cand opresc AC-ul si sunt la viteza nu-i nici o pb. Daca opresc AC-ul la ralenti se opreste si motorul....

Intr-adevar creste turatia cand pornesc AC-ul si apoi se stabilizeaza.

Ralenti-ul imi mergea bine(adica pe la 800) pana acum o luna doua, cand am dat prima data drumul la AC. Cand am oprit AC-ul ralenti-ul n-a mai ramas la 800 ci s-a prabusit la 600....si de atunci asa a ramas...

Cam asta e toata istoria...

Pana acum n-am reusit sa aflu sigur nici daca ralenti-ul se seteaza din computerul masinii (am vazut un Desired Idle Speed pe tester) si nici ce ar trebui sa fac ca sa nu mai am pb....
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa ai probleme cu senzorul rpm pt. ca teoretic gestiunea electronica trebuie sa aiba grija de relanti... probabil ca senzorul nu mai trimite informatia corect catre controller. La pornirea la rece cum se comporta? turatia sta la fel de sus ca inainte cat e rece motorul sau parca e mai jos ca alta data?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu am un motor c20xe si am mai avut unul c20ne la astea doua nu se poate regla turatia la ralenti din "surubul de la clapeta" deoarece motorul este prevazut cu un senzor de citire al nr. de rotatii iar calculatorul de injectie in functie de semnalale pe care le primeste de la acest senzor mentine turatia de ralenti constanta la o anumita valoare (presetata) prin marirea sau micsorarea debitului de aer care trece prin "valva de ralenti" (ISCV). Nu am incercat pana acum sa modific turatia de ralenti presetata in calc de injectie, dar as dori sa o fac si nu stiu la care service sa apelez...
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru,

ai dreptate: La rece cand porneste sta mai jos ca inainte adica pe la vreo 900-1000; inainte statea pe la 1200 - exact diferenta de 2-300rpm pe care am 'pierdut-o'!

Nu stiu de care senzor vorbesti dar tocmai ce am schimbat senzorul de turatie si pozitie arbore cotit(vibrochen); ala care e sub motor....

am inteles ca ar mai fi unul...dar sa fie de la el? n-ar trebui sa se vada pe tester?
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
incearca si tu un reset la ECU - scoti bateria peste noapte.

Cine stie, poate-poate
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
roBERT,

poti incerca la o reprezentanta Opel. Eu am facut asta de 2ori...si nu m-a tinut ralenti-ul decat o luna doua...si apoi pac...cadea... ultima data...ati vazut de la ce...

nici la mine sigur nu se seteaza din surubel...eu am motor C18XE, daca va ajuta asta...

mai astept alte idei....please...

PS: am avut o fisa de bujie fisurata, am schimbat-o; ar trebui sa-mi iau un set nou...o ajuta asta?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu e de la bujii. Iar daca nu s-a aprins check engine cand a "cazut" relanti-ul nici nu se vede pe tester (nu iti raporteaza cod de eroare). Zi-ne exact ce motor ai?
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ecotec, 1.8i, 16v, din 1994 - modelul este C18XE...

Poate imi spuneti si mie ce ar trebui sa verific asa, pas cu pas!
  • killer666

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:
killer666 a scris:La v6le meu sta la 500rpm la relanti

*
Cu ce masori? mi se pare incredibil de mic...



sorry pt rasunsul intarziat, dar nu mi-a mers net:-)

v6le e foarte echilibrat si din aceasta cauza sta la asa putine rotatii, pana sa ii schimb garniturile de la culbutori(parca asa le zice) statea la 600rpm,
o sa incerc sa pun in curand niste poze cu jucaria !
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am curatat si ICV-ul si problema persista...

Alte idei?
  • 2.0-16v

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
www.testareauto.go.ro
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR