- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
10W40 este identic cu 0W40 sau 5W40 atunci cand se ajunge la temperatura nominala de functionare.
La rece intr-adevar este mai dens, dar cel mai bine ar fi sa consultati TIS-ul si manualul de service sa vedeti ce ulei se recomanda de catre producator.
De obicei productatorul recomanda un tip de ulei atata timp cat consumul se situeaza in anumiti parametrii si alt tip dupa ce consumul de ulei de la schimb la schimb depaseste o anumita valoare (in general 1 L). De ex la Z22SE stiu ca este 5W30 respectiv 5W40. De asemenea in acest caz si intervalul de service va fi mai scurt.
La rece intr-adevar este mai dens, dar cel mai bine ar fi sa consultati TIS-ul si manualul de service sa vedeti ce ulei se recomanda de catre producator.
De obicei productatorul recomanda un tip de ulei atata timp cat consumul se situeaza in anumiti parametrii si alt tip dupa ce consumul de ulei de la schimb la schimb depaseste o anumita valoare (in general 1 L). De ex la Z22SE stiu ca este 5W30 respectiv 5W40. De asemenea in acest caz si intervalul de service va fi mai scurt.
- stocariu
- ***
- 733 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
teoretic asa este prima cifra se refera la rece, dar in practica se observa o usoara scadere a consumului daca folosesti 10,15,sau 20w. Probabil si din cauza ca ow este sintetic, 10w-semisintetic, 15w-mineral.
Daca te iei dupa ce scrie producatorul in carte poti folosi de la 0-15 sau 20w, exista un tabel acolo. deci ce ulei trebuie sa punem luandu-ne dupa carte?
Daca te iei dupa ce scrie producatorul in carte poti folosi de la 0-15 sau 20w, exista un tabel acolo. deci ce ulei trebuie sa punem luandu-ne dupa carte?
titro a scris:10W40 este identic cu 0W40 sau 5W40 atunci cand se ajunge la temperatura nominala de functionare.
La rece intr-adevar este mai dens, dar cel mai bine ar fi sa consultati TIS-ul si manualul de service sa vedeti ce ulei se recomanda de catre producator.
De obicei productatorul recomanda un tip de ulei atata timp cat consumul se situeaza in anumiti parametrii si alt tip dupa ce consumuld e ulei la un schimb depaseste o anumita valoare (in general 1 L)
La rece intr-adevar este mai dens, dar cel mai bine ar fi sa consultati TIS-ul si manualul de service sa vedeti ce ulei se recomanda de catre producator.
De obicei productatorul recomanda un tip de ulei atata timp cat consumul se situeaza in anumiti parametrii si alt tip dupa ce consumuld e ulei la un schimb depaseste o anumita valoare (in general 1 L)
- cristi_1989
- *
- 37 mesaje
- din 18 Dec 2008
- Vectra 1992 c16nz
- Suceava
cristi_1989
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
- mar
- **
- 130 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 2001 y2.0dth
- Hunedoara
mar
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
- adishoru
- **
- 248 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 1995 C12NZ
- Brasov
adishoru
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
Lamureste-ma si pe mine de ce Mobil1 nu este aprobat de GM ? N-a dat spaga? Ce are Aral in plus si Mobil1 nu? Cum adica o firma de automobile cu radacini in State (GM) nu aproba un ulei american? De curiozitate, ia un bidon de ulei Mobil1 si vezi ce scrie la "Approved": Daimler Chrysler MB 229.3, VW 502.00, 505.00, BMW Longlife 98, OPEL GM LL-B-025, Porsche.
Nu conteaza producatorul in sine, Mobil, Aral, X, Y, Z ci caracteristicile uleiului, adica ACEA A3/B3/B4 (A3 pentru benzina, respectiv B3/B4 pentru diesel) si clasa de vascozitate 5, 10, 15 W 40 (de exemplu).
Mentionez ca de 5 ani bag numai Mobil1 Synt 5W40 si nu consuma nici un gram si tot Mobil1 o sa bag de acum inainte.
Vectra B Y20DTH 2001 195.000 Km.
Nu conteaza producatorul in sine, Mobil, Aral, X, Y, Z ci caracteristicile uleiului, adica ACEA A3/B3/B4 (A3 pentru benzina, respectiv B3/B4 pentru diesel) si clasa de vascozitate 5, 10, 15 W 40 (de exemplu).
Mentionez ca de 5 ani bag numai Mobil1 Synt 5W40 si nu consuma nici un gram si tot Mobil1 o sa bag de acum inainte.
Vectra B Y20DTH 2001 195.000 Km.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca tu folosesti 5W40 din comert nu cred ca folosesti Mobil1. Ceea ce folosesti se chiama Mobil SyntS 5W40. Acesta nu este Mobil1. Mobil 1 este varful de gama dintre uleiurile Mobil - exxon. SyntS este mai slab calitativ decat Mobil1, dat tot bun este.
Si daca nu este "aprobat" de GM asta nu insemna ca nu este un ulei bun pentru motoarele Opel. Ba din contra, uleiurile din gama Mobil satisfac norme ACEA si API mult superioare celor solicitate de GM.
Si daca nu este "aprobat" de GM asta nu insemna ca nu este un ulei bun pentru motoarele Opel. Ba din contra, uleiurile din gama Mobil satisfac norme ACEA si API mult superioare celor solicitate de GM.
- mar
- **
- 130 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 2001 y2.0dth
- Hunedoara
mar
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
adisoru uitate pe un bidon de Mobil sint turbo diesel si o sa vezi ca nu este aprobat GM poate MObil 1 este,nu te contrazic,dar eu am facut schimbu cu Mobil Sint Turbo Diesel 10w40 si nu este aprobat de GM.Zici de spaga se poate dar nici Castrol care se zice ca e unul dintre cele mai bune uleiuri nu este aprobat de GM,pe cand Vw a aprobat aproape toate uleiurile,inseamna ca astia or cheltuit multi bani pe spagi...
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Vectra mea consuma cam 1 litru la 10000 km cat umblu cu uleiul. Bag numai GM 10w40 si nu stiu de ce zic unii ca e greu de gasit. magazinele nu prea vor sa vanda deoarece nu mai trec restul uleiurilor asa ca nu aduc doar la comanda (trebuie putin insistat). Eu bag si in dacie (sa vedeti cum toarce) acest ulei deoarece e ieftin si mai ramane de la bidon de 5 litri si pt. completat. In trecut aduceam acest ulei din Ungaria unde extrem de ieftin.
Dar tot nu sunt multumit deoarece fosta mea vectra 1.8i cu 320000 km nu consuma aproape nimic de la schimb la schimb.
Dar tot nu sunt multumit deoarece fosta mea vectra 1.8i cu 320000 km nu consuma aproape nimic de la schimb la schimb.
- adishoru
- **
- 248 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 1995 C12NZ
- Brasov
adishoru
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
mar a scris:adisoru uitate pe un bidon de Mobil sint turbo diesel si o sa vezi ca nu este aprobat GM poate MObil 1 este,nu te contrazic,dar eu am facut schimbu cu Mobil Sint Turbo Diesel 10w40 si nu este aprobat de GM.Zici de spaga se poate dar nici Castrol care se zice ca e unul dintre cele mai bune uleiuri nu este aprobat de GM,pe cand Vw a aprobat aproape toate uleiurile,inseamna ca astia or cheltuit multi bani pe spagi...
Faza cu spaga a fost o gluma, totusi, serios vorbind, eu nu m-am referit la uleiul 10W40 pentru turbo diesel, ci la cel 5W40 sintetic pentru toate tipurile de motoare. Chiar am vrut sa fac o poza la eticheta de pe bidon, dar scrie foarte mic si nu se vede in poza. Nu o sa bag 10W40 pentru ca e recomandat pana la -15 grade, si aici in Brasov au fost iarna asta chiar -30 grade. In plus, cind am cumparat masina din Germania, avea ulei 5W40 sintetic (conform cartii de service) asa ca am continuat cu acelasi tip de ulei. Binenteles ca puteam alege practic orice marca de ulei, dar Mobil mi s-a parut cel mai potrivit. Nu vreau sa fac reclama, e o parere pur personala.
@ popescu iulian - Ai dreptate, nu este intradevar Mobil 1 ci Mobil SyntS 5W40 Fully syntethic oil, care este aprobat de GM-OPEL, daca ar fi sa ne luam dupa aprobari, oricum nu mi se pare relevanta treaba asta cu aprobarile si va dau un exemplu, Peugeot nu aproba decat uleiurile Total, dar asta nu inseamna ca nu pot folosi orice marca de ulei. E o chestie de marketing si in primul rand protejarea (si implicit consumul) unei marci din tara respectiva.
- body_18_is
- **
- 220 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am si eu tot Z16XE dar pe Astra . Ulei pun MOBIL 10w40 , (10w40 pt ca in cartea de service apare ca numai tipul asta a fost folosit de cand e masina - 104.000 km ).
Cand nu ies cu ea din localitate sau merg linistit pana in 3000 de ture (aproximativ 100-110 km/h in treapta a V-a) nu se simte ca ar consuma (avand mid ma avertizeaza cand nivelul este scazut) , dar daca merg cu ea in afara localitatii peste 3500-4000 rpm cam la vreo 700-800 km pun in jur de vreo 150-200ml .
Conteaza foarte mult si felul uleiului 5w sau 10w , dar si regimul de turatii in care functioneaza motorul .
Cand nu ies cu ea din localitate sau merg linistit pana in 3000 de ture (aproximativ 100-110 km/h in treapta a V-a) nu se simte ca ar consuma (avand mid ma avertizeaza cand nivelul este scazut) , dar daca merg cu ea in afara localitatii peste 3500-4000 rpm cam la vreo 700-800 km pun in jur de vreo 150-200ml .
Conteaza foarte mult si felul uleiului 5w sau 10w , dar si regimul de turatii in care functioneaza motorul .
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
eu gasesc ulei pe admisie, am inteles k ar fi normal, nu mult dar gasesc. nu vreau sa ma laud am completat cam 1litru la 8000km iar cica ar fi normal. aditiv iam bagat de la metabond (intra pe site la metabond) sa nu crezi k vreau sa le fac reclama fiecare baga in masina lui ce crede de cuvinta. referitor la masina ta sigur ai si pierderi eu am incercat la mine sa elimin toate pierderile dar bineinteles k nu ai sa vezi motor sa nu aiba o pierdere cat de mica(vb de masini k vechime) eu am x20dtl dar aici vb de motoare in general nu de tipuri oricum mai documenteaza-te si incearca toate variantele poate rezolvi problema. bafta
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Ca tot ati vorbit de uleirile mobil, ce parerea aveti de Mobil Super S (se gaseste si in carrefour la 90lei bidonul de 4l),
Am vectra B, 1.6 XEL si binenteles papa ulei cu nesimtire -in jur de 1l-1000km, de curand un mecanic mi-a recomandat mobil, aveti idee e ok pt motorul meu acest mobil Super S 10w40, l-a folosit cineva? momentan am castol magnatec 10w40, e ok ca ulei - nu bat culbutorii dar papa mult prea mult si e destul de scump. astept sfaturi si pareri
multumesc
Ca tot ati vorbit de uleirile mobil, ce parerea aveti de Mobil Super S (se gaseste si in carrefour la 90lei bidonul de 4l),
Am vectra B, 1.6 XEL si binenteles papa ulei cu nesimtire -in jur de 1l-1000km, de curand un mecanic mi-a recomandat mobil, aveti idee e ok pt motorul meu acest mobil Super S 10w40, l-a folosit cineva? momentan am castol magnatec 10w40, e ok ca ulei - nu bat culbutorii dar papa mult prea mult si e destul de scump. astept sfaturi si pareri
multumesc
- vtodan
- **
- 186 mesaje
- din 06 Aug 2008
- Vectra 2002 Z18XE
- Bihor
vtodan
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am un Vectra C si ii bag ulei CASTROL 5w40.
De complectat nu complectez de la schimb la schimb si cum zicea cineva mai sus, daca complectezi ulei si masina iti sta intr-o parte, chiar si macar un pic, iti mai intra cuteva sute de grame de ulei, ceea ce nu ii bine.
Asta nu ii dacia sa manance ulei ca si cum bem noi apa, acuma depinde si de motor normal.
Is de parerea ca atata timp cat nu mi se aprinde martotul in bord, ca am nivelul scazut de ulei, eu nu completez nici macar un gram si nici nu am patit pana acuma sa mi se aprinda becul de la ulei.
Vizavi de uleiuri, consider ca, castrolul (nu pentru ca il folosesc), ii un ulei mult mai bun decat GM.
Un prieten a bagat GM intr-o asta bertone pe benzina Z18XE si dupa doua luni in care a circulat normal, tot uleiul are deja negru si de atunci baga numai castrol.
Parerea mea ii ca, un ulei bun in zilele noastre, nu costa 20 lei litru:), fara suparare!
Deja un motor care mananca ulei, mai mult decat ii dat de producator, are probleme si trebuie dus la mecanic.
A tot complecta pe ulei, nu ii o solutie, avand in vedere cati bani se cheltuie pe uleiul care il tot complectezi.
De complectat nu complectez de la schimb la schimb si cum zicea cineva mai sus, daca complectezi ulei si masina iti sta intr-o parte, chiar si macar un pic, iti mai intra cuteva sute de grame de ulei, ceea ce nu ii bine.
Asta nu ii dacia sa manance ulei ca si cum bem noi apa, acuma depinde si de motor normal.
Is de parerea ca atata timp cat nu mi se aprinde martotul in bord, ca am nivelul scazut de ulei, eu nu completez nici macar un gram si nici nu am patit pana acuma sa mi se aprinda becul de la ulei.
Vizavi de uleiuri, consider ca, castrolul (nu pentru ca il folosesc), ii un ulei mult mai bun decat GM.
Un prieten a bagat GM intr-o asta bertone pe benzina Z18XE si dupa doua luni in care a circulat normal, tot uleiul are deja negru si de atunci baga numai castrol.
Parerea mea ii ca, un ulei bun in zilele noastre, nu costa 20 lei litru:), fara suparare!
Deja un motor care mananca ulei, mai mult decat ii dat de producator, are probleme si trebuie dus la mecanic.
A tot complecta pe ulei, nu ii o solutie, avand in vedere cati bani se cheltuie pe uleiul care il tot complectezi.