Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
De cand cu temperaturile mai scazute (scazute insemnand inca un -2, -3) oricat as umbla prin orash, acul de la apa sta neclintit in partea de jos stanga.
Caldura baga, nu pot sa ma plang. Am incercat sa ies din orash cu ea ca sa vad...apa a urcat pana la 80 dupa care, cand am ajuns din nou in orash, a scazut din nou k shi cum ar fi rece bocna. Am fost la reprezentanta shi mi s-a
spus ca asa sunt ele, ca se incalzesc foarte greu. As vrea sa mai aud pareri, opinii de la cei cu aceeasi motorizare.
Skip ads

  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
da , e ciudat ca si la mine e la fel. daca stau cu ea la relanty nu urca acul in veci, iar caldura baga dar nu asa ca sa te arda cum e la (logan)sau la golf
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si la mine e la fel - se ridica acul mai greu.chiar daca e motor 2.0DTI.cam in 20-25 min de mers prin capitala
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
25 prin capitala? Si dupa ce urca sta aproape de 90 fara sa oscileze?.....e foarte suparator ....asta este. Chestia ca dieselul se incalzeste greu e vrajeala... m-am plimbat cu un Skoda Fabia 1.9TDI shi va jur ca in 7 minute mi-a ajuns apa la 90 shi acolo sta.In 5-7 minute, oricat ar fi de rece afara i se incalzeste apa foarte repede.
Skip ads

  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
dupa ce urca aproape de 90, acolo ramane Smile
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
asa este...dupa ce urca ...nu mai coboara...numai daca opresti motorul...
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
si daca lasi la relanti sigur nu coboara?
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Se incalzeste cam in 10min la relanti (dar nu ajunge temp apei la 90),incepe sa bage aer cald binisor.Daca mergi, dupa 6-7 km incepe sa urce acul de la temp.Trebuie sa ramana constant pe la 87-90.La mine sta putin sub 90 cand este incalzita. Wink
Skip ads

  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
dupa ce a urcat, nu mai coboara ... chiar la ralanti
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
BOEING747 a scris:As vrea sa mai aud pareri, opinii de la cei cu aceeasi motorizare.


dupa ce mergi cu ea 10 min prin oras, si acu' nu se ridica deloc, opreste si pune mana pe radiator. daca il simti cald, este dus termostatul.
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Eu raman totusi la parerea ca diesel-urile se incalzesc mai greu. Am avut ocazia sa merg si cu alte dieseluri si la fel de greu se incalzesc. Daca iesi in schimb la drum intins se incalzesc mai repede. La mine la Astra Classic, dupa 3-4 min incepe sa bage caldura inauntru (cu debit mai redus), dar indicatorul ajunge la 87 grade dupa vreun sfert de ora. Daca ies la drum intins, in schimb creste temperatura apei mult mai repede. Odata ajunsa temperatura la 87, nu mai scade deloc, ba chiar tinde sa creasca daca se merge bara la bara, adica mi-a atins si linia de la 90 grade, insa dupa ce am inceput sa merg normal, a ajuns din nou la 87.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Aceeasi parere am si eu ca dieselul se incalzeste mai greu si la mine se ridica acul de la apa destul de greu , dupa 15-20 minute de mers , daca ies in afara orasului si merg la turatii mai mari se ridica si temperatura la apa mai repede.In vasul de expansiune intra 3 furtune , unul jos , si 2 sus , in mod normal daca termostatul este bun cind motorul este rece doar pe unul din cele 2 de sus trebuie sa vina antigel daca vine antigel pe ambele furtune cu acelasi debit inseamna ca ai termostatul dus.
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
in general dieselul se incalzeste mai greu decat b enzina si depinde foarte mult de regimul de turatie atins. Daca circul prin Buc cand e un trafic aglomerat si conduci batraneste, ai sansa sa se incalzeasca f. greu.Odata atinsa temperatura de functionare normala86-90 grade C, indiferent de regimul de turatie, aceasta trebuie sa ramana constanta. Se poate spune ca termostatul functioneaza normal.
Motorul de 1,9 TDI WV cred ca este cel mai rece motor existent.(Probat Ford Galaxy 1,9 TDI)
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cu afirmatia legata de motorul 1.9VW mi-as permite sa te contrazic. Probabil
nici alea nu sunt toate la fel, nu stiu ce sa zic dar m-a uimit faptul ce repede ii urca apa la 90.
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
subscriu, eram cu boeing747 intr-o fabia motor 1.9, asa caldura baga ca te ardea+in vre-o 2-3 km acul era la 90. afara temp. era -2grade. si ce ma deranjeaza iarasi e faptul ca dupa ce stau la relanti cu ea vre-o 3-4 min asa scade acul de se duce la minim
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@thanathos - la 85 grade radiatorul e rece inca

@visse - in borcan imi intra antigel numai pe un furtun, cel de la motor

inseamna ca termostatul e inca bun nu?
mentionez ca acul incepe sa-mi urce deabia dupa vre-o 15 km destul de repede dealtfel pana la 87. ciudatenia e ca pe urma daca stau la relanti cateva minute incepe sa scada spre minim
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Mai fratilor sa stiti ca merg si cu un Galaxy 1,9 TDI motor WV tip AFN(Sharan=Galaxy=Seat Alhambra) si are un dispozitiv suplimentar de incalzire. Nu stiu daca Webasto chiar. Dar daca nu functioneaza acesta poti sa uiti de caldura mult timp.Am avut defect senzorul de temperatura pentru pornire incalzire si a fost de groaza, chiar si Dacia cea mai antica producea caldura mai multa.Incalzea, dar dupa 50km de mers turat.Respectivul dispozitiv este inseriat pe circuitul de racire apa motor.
  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
depinde foarte mult de cum se merge cu masina;e adevarat ca dieselurile se incalzesc mai greu , motorul asta la fel;daca iarna pe temperaturi asa scazute cum te urci in masina incepi sa te dai la ea..turatii mari forje etc o sa ti se inclazeasca repejor motorul,dar e posibil sa paradesti altele....din cate stiu eu e bine pana se incalzeste un pic motorul sa nu fortezi prea tare masina; deci exemplul cu cel ce are fabia nu e f f relevant...
aceeasi e explicatia si la ideea: de ce daca merg in oras se incalzeste mai greu iar afara mai repede..pt ca afara motorul e tinut constant la o anumita turatie si se incalzeste mai repede decat daca mergi cu treptele 1 2 3 apoi mai stai la un semafor etc...
nu mi se pare normal ca dupa ce temperatura a ajuns la 90 de grade-temp normala de funct sa zicem , cand intri in localitate , sa iti scada inapoi pana la indicatorul din stg de tot de temp...o data ce a ajuns la temp de funct...nu are voie sa mai scada f mult....nu conteaza ca masina e in mers sau la relanti;
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
La mine tot oscileaza dupa ce ajunge aproape de 90...coboara, urca, coboara din nou.
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
schimba termostatul
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR