franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
am incercat sa iau curent de la alta masina ,si nimic,parca se duce curentul undeva ,pun contactul se aprinde bordul ,dau cheie si aproape ca se stinge tot bordul,inchiderea centralizata functioneaza aiurea ,pe fata se inchide iar pe spate se deschide.Cind am pus cablurile de la cealalta masina pe bornele mele a facut si face scintei parca ar fi ceva consumatori ,nu inteleg nimic ,exact asa a facut si cu bateria veche!
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
am incercat sa iau curent de la alta masina ,si nimic,parca se duce curentul undeva ,pun contactul se aprinde bordul ,dau cheie si aproape ca se stinge tot bordul,inchiderea centralizata functioneaza aiurea ,pe fata se inchide iar pe spate se deschide.Cind am pus cablurile de la cealalta masina pe bornele mele a facut si face scintei parca ar fi ceva consumatori ,nu inteleg nimic ,exact asa a facut si cu bateria veche!
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Ai mare grija cu contactele ,bornele de la baterie .Curata le si pe bornele bateriei cu o perie de sarma , si contactele , bornele de la instalatia masinii . Pot sa fie oxidate si sa faca contact superficial , lucru pe care l am patit eu tot cu o omega , pe contactul de + al masinii in interior fiind mult oxid . Oricum sfatul meu este sa masori curentul consumat de auto fara contactul pus , nu trebuie sa depaseasca 200ma , sau in ultima instanta desfa borna de plus a bateriei si inserieaza intre contactul masinii si plusul bateriei un bec de semnalizare bec care nu trebuie sa se aprinda deloc sau ff slab . Atunci cind iei curent de la alta masina este normal sa apara scintei datorita gradului de incarcare diferit al bateriilor, nu cred sa existe 2 masini in care tensiunea de incarcare sa fie identica . Daca consumul in gol este mare se aprinde becul puternic verifica in primul rind alternatorul scoti borna lui de + ,sau electromotorul la fel il deconectezi . Daca tot ai probleme mai stam de vorba
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Eu am patit cam aceeasi chestie si era oxidat un cablu care intra in borna de +.Ia imprumut o baterie buna,vezi daca porneste si masoara incarcarea direct pe borne.Daca ai intre 13.8 si 14,4 e ok(cu consmatori:aeroterma,faza lunga.etc.).Alt semn pt cablu oxidat este incalzirea excesiva a bornei cand ai consumatori.Daca totusi incarca ok posibil sa ai un consumator care ramane alimentat,asa ca iei un ampermetru si te pui pe masurat.
Doar cu cabluri(fara baterie) nu vei reusi s-o pornesti si nici nu te-as sfatui sa incerci.
Doar cu cabluri(fara baterie) nu vei reusi s-o pornesti si nici nu te-as sfatui sa incerci.
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu prea ai de ales,dar vezi intai cat si cum incarca si daca nu e oxidat vre-un cablu.De asta iti dai seama cu un voltmetru bun,masori intre borna de masa si borna de + si apoi intre masa si cablu de la alternator(intepi cu testerul izolatia).Daca ai difrenta intre cele doua tensiuni atunci ai o problema in borna.
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
franco
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
daca bateria este buna nu se poate stinge becul aproape instantaneu.asta inseamna ca suge un curent f mare, este aproape in scurt (poate sa explodeze) iar firele treb sa fie calde rau de tot. posibil electromotorul in scurt (numai asta soarbe curent mare la pornire).
P.S.cred ca ai montat alta baterie in locasul original si nu ai folosit cabluri de curent pt ca acelea nu sunt mereu sigure.
P.S.cred ca ai montat alta baterie in locasul original si nu ai folosit cabluri de curent pt ca acelea nu sunt mereu sigure.