- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
de la 7 la 13(inclusiv) este tachetul propriuzis dar desfacut(pt a vedea ce piese contine) ..nr 12 este culbutorul...pastila nu apare in poza...are o forma patrata dar cu colturile rotunjite si se fixeaza intre tachete si culbutor...in capatul celelalt(nr.9) tachetele apasa pe supapa...daca gresesc sa ma corecteze cineva care stie.
@marius radu...10X pt poza...din ce manual o ai?
@marius radu...10X pt poza...din ce manual o ai?
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Eduard33, eu auzisem invers, cum ca acele pastile ar fi pozitionate in partea de sus, dar nu garantez pt asta; de ce spun asa? Pt. ca in prima faza mecanicul a desfacut capacul de la culbutori pt a se verifica daca vreuna din pastile nu s-a deplasat; ma gandesc ca daca ar fi fost pozitionate in partea de jos (poz.9), ar fi necesitat scoaterea tachetilor, ceea ce mecanicul nu a facut. Daca nu spun bine, imi cer scuze
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
@dyS a scris:Eduard33, eu auzisem invers, cum ca acele pastile ar fi pozitionate in partea de sus, dar nu garantez pt asta; de ce spun asa? Pt. ca in prima faza mecanicul a desfacut capacul de la culbutori pt a se verifica daca vreuna din pastile nu s-a deplasat; ma gandesc ca daca ar fi fost pozitionate in partea de jos (poz.9), ar fi necesitat scoaterea tachetilor, ceea ce mecanicul nu a facut. Daca nu spun bine, imi cer scuze
Nu tre sa-ti ceri scuze
dar citeste bine ce am scris...am spus ca pastila se pune intre culbutor(nr.12) si tachete...deci in partea de sus.
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
eduard33 a scris:
Nu tre sa-ti ceri scuze
dar citeste bine ce am scris...am spus ca pastila se pune intre culbutor(nr.12) si tachete...deci in partea de sus.
@dyS a scris:Eduard33, eu auzisem invers, cum ca acele pastile ar fi pozitionate in partea de sus, dar nu garantez pt asta; de ce spun asa? Pt. ca in prima faza mecanicul a desfacut capacul de la culbutori pt a se verifica daca vreuna din pastile nu s-a deplasat; ma gandesc ca daca ar fi fost pozitionate in partea de jos (poz.9), ar fi necesitat scoaterea tachetilor, ceea ce mecanicul nu a facut. Daca nu spun bine, imi cer scuze
Nu tre sa-ti ceri scuze
dar citeste bine ce am scris...am spus ca pastila se pune intre culbutor(nr.12) si tachete...deci in partea de sus.
Asa este Am citit acum cu mai multa atentie Greseala mea
Mersi.
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Chiar, cine imi poate recomada un ulei bun si la un pret de bun simt? (am avut Elf Competition 10W40) si am fost nevoit sa il schimb la 3000 km datorita schimbarii garniturii de chiuloasa Am schimbat garnitura si am pus un ulei cam ciudat (Excel) si de care nu am auzit si cred ca asta mi-a "aranjat" tachetii
DIN NOU am schimbat uleiul si am revenit la Elf Competition ...
Astept parerile voastre
Mersi
DIN NOU am schimbat uleiul si am revenit la Elf Competition ...
Astept parerile voastre
Mersi
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
@dyS a scris:Chiar, cine imi poate recomada un ulei bun si la un pret de bun simt? (am avut Elf Competition 10W40) si am fost nevoit sa il schimb la 3000 km datorita schimbarii garniturii de chiuloasa Am schimbat garnitura si am pus un ulei cam ciudat (Excel) si de care nu am auzit si cred ca asta mi-a "aranjat" tachetii
DIN NOU am schimbat uleiul si am revenit la Elf Competition ...
Astept parerile voastre
Mersi
DIN NOU am schimbat uleiul si am revenit la Elf Competition ...
Astept parerile voastre
Mersi
Rau ai facut!
Daca masina merge bine cu un anumit tip de ulei nu prea se recomanda schimbarea lui cu alta marca!
eu am sa incerc cu Opel Ecotec 10-w40. Nu degeaba e facut pentru motoarele opel.
Vezi ca este discutie mai veche pe forum da un search
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- zafycom
- **
- 130 mesaje
- din 03 Jan 2005
- Agila 2001 Z10EX Parca
- Braila
zafycom
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2005
- Mesaj Privat
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
@dyS a scris:to vion: Nu e vorba de optiunea "search", o gasisem f usor
Ideea e ca eu am postat acest "Subiect", problema s-a iscat de la acel ulei dubios si mi s-a parut oarecum normal sa discut si despre ulei (nu cred ca eram chiar off topic)
Oricum, mersi pt. sugestiile legate de ulei
Ideea e ca eu am postat acest "Subiect", problema s-a iscat de la acel ulei dubios si mi s-a parut oarecum normal sa discut si despre ulei (nu cred ca eram chiar off topic)
Oricum, mersi pt. sugestiile legate de ulei
am schimbat uleiul ieri cu
opel 10w-40
Motorul si-a schimbat mersul de nu se poate!
Merge de n-ai treaba! Sa vedem cum se comporta pana la 8000 de km!
Cert este ca se simte diferenta!
Cele bune
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
@dyS a scris:@vion:
Spune-mi te rog un pret la ulei; pe viitor e bine de stiut
Spune-mi te rog un pret la ulei; pe viitor e bine de stiut
Culme este ca e mai ieftin decat ce e pe piata.
Mie mi l-a adus un prieten din Bucuresti de la augsburg!
A fost toata afacerea in jur de 70 ron cu tot cu filtru!
Prima data mi sa parut suspect pretul, dar dupa ce am facut schimbul am constatat o imbunatatire a mersului...
- pif
- ****
- 1,320 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
zafycom a scris:Nu stiu de unde aveti poza aia dar nu e asa , cel putin la mine nu e asa. pastila se afla intre capatul supapei si culbutor
Ma faci sa zambesc , dar nefiind specialist am sanse sa ma insel.
Foarte curios, si atunci tachetu unde e? dispare din peisaj? Daca spui ca pastila este intre culbutor si capat supapa(si cred ca aici confunzi capatul asta cu tachetul), tachetul ende e?
In mod normal pastila se pune pentru a permite tachetului hidraulic sa-si faca cursa necesara admisiei si evacuarii. La masinile mai vechi tachetii sunt mecanici(nu hidraulici) si se regleaza cu lera...si din cate imi amintesc nu au pastile.
- Cristi_C
- ***
- 741 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
Sa continui si eu aici....
De cand a dat frigul (ma refer la frigul de dupa revelion: -10, -12 grade) a inceput sa imi bata si mie ceva motor. Ciudat este ca nu bate tot timpul, referiindu-ma la zile, dar cand incepe sa bata, bate... cu motor cald, rece.
Imediat am schimbat uleiul. Mecanicul mi-a recomandat SELENIA GOLD 10w 40. Dupa ce am schimbat uleiul nu a mai batut.. 1-2 zile, apoi iara a luat-o de la inceput. De 3 zile umblu ca nebuna la toti mecanici pe care ii stiu, dar parca nu am incredere in niciunul. Am fost azi si la opel da erau prea "busy" pentru a se uita pe loc, doar cu programare.
Trecand la sfarsit, un prieten de al meu care are si el o masina cu tacheti hidraulici si mi-a recomandat un aditiv care curata tachetii hidraulici. Azi am cumprat si frectia aia, si, cum era si logic, 2-3 ore nu a mai batut. Pana am ajuns acasa... si cand am pelcat din nou in oras, iara a inceput...
Spunea cineva in threadul asta ca ii facea masina ca dieselul. Asa face si a mea.
Pe prospect la aditiv scrie ca doar dupa 2 zile curata valve si nu mai stiu ce.
Si acum cerinta mea, daca e cineva din Timisoara, Arad, Lugoj (pe aici) care stie un mecanic sau service bun sa ma indume si pe mine. Asta in ideea ca nu isi revine.
Si pentru cei care au mai urmarit cele 2-3 thread-uri ale mele: am pus gaz pe masina si mere extraordinar, nu se simte nici cea mai mica diferenta. Doar ca primul consum a fost de 18%. Dar cica e in scadere....
O seara placuta!
De cand a dat frigul (ma refer la frigul de dupa revelion: -10, -12 grade) a inceput sa imi bata si mie ceva motor. Ciudat este ca nu bate tot timpul, referiindu-ma la zile, dar cand incepe sa bata, bate... cu motor cald, rece.
Imediat am schimbat uleiul. Mecanicul mi-a recomandat SELENIA GOLD 10w 40. Dupa ce am schimbat uleiul nu a mai batut.. 1-2 zile, apoi iara a luat-o de la inceput. De 3 zile umblu ca nebuna la toti mecanici pe care ii stiu, dar parca nu am incredere in niciunul. Am fost azi si la opel da erau prea "busy" pentru a se uita pe loc, doar cu programare.
Trecand la sfarsit, un prieten de al meu care are si el o masina cu tacheti hidraulici si mi-a recomandat un aditiv care curata tachetii hidraulici. Azi am cumprat si frectia aia, si, cum era si logic, 2-3 ore nu a mai batut. Pana am ajuns acasa... si cand am pelcat din nou in oras, iara a inceput...
Spunea cineva in threadul asta ca ii facea masina ca dieselul. Asa face si a mea.
Pe prospect la aditiv scrie ca doar dupa 2 zile curata valve si nu mai stiu ce.
Si acum cerinta mea, daca e cineva din Timisoara, Arad, Lugoj (pe aici) care stie un mecanic sau service bun sa ma indume si pe mine. Asta in ideea ca nu isi revine.
Si pentru cei care au mai urmarit cele 2-3 thread-uri ale mele: am pus gaz pe masina si mere extraordinar, nu se simte nici cea mai mica diferenta. Doar ca primul consum a fost de 18%. Dar cica e in scadere....
O seara placuta!
- @dyS
- OP
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
ANA_V a scris:Sa continui si eu aici....
De cand a dat frigul (ma refer la frigul de dupa revelion: -10, -12 grade) a inceput sa imi bata si mie ceva motor. Ciudat este ca nu bate tot timpul, referiindu-ma la zile, dar cand incepe sa bata, bate... cu motor cald, rece.
Imediat am schimbat uleiul. Mecanicul mi-a recomandat SELENIA GOLD 10w 40. Dupa ce am schimbat uleiul nu a mai batut.. 1-2 zile, apoi iara a luat-o de la inceput. De 3 zile umblu ca nebuna la toti mecanici pe care ii stiu, dar parca nu am incredere in niciunul. Am fost azi si la opel da erau prea "busy" pentru a se uita pe loc, doar cu programare.
Trecand la sfarsit, un prieten de al meu care are si el o masina cu tacheti hidraulici si mi-a recomandat un aditiv care curata tachetii hidraulici. Azi am cumprat si frectia aia, si, cum era si logic, 2-3 ore nu a mai batut. Pana am ajuns acasa... si cand am pelcat din nou in oras, iara a inceput...
Spunea cineva in threadul asta ca ii facea masina ca dieselul. Asa face si a mea.
Pe prospect la aditiv scrie ca doar dupa 2 zile curata valve si nu mai stiu ce.
Si acum cerinta mea, daca e cineva din Timisoara, Arad, Lugoj (pe aici) care stie un mecanic sau service bun sa ma indume si pe mine. Asta in ideea ca nu isi revine.
Si pentru cei care au mai urmarit cele 2-3 thread-uri ale mele: am pus gaz pe masina si mere extraordinar, nu se simte nici cea mai mica diferenta. Doar ca primul consum a fost de 18%. Dar cica e in scadere....
O seara placuta!
De cand a dat frigul (ma refer la frigul de dupa revelion: -10, -12 grade) a inceput sa imi bata si mie ceva motor. Ciudat este ca nu bate tot timpul, referiindu-ma la zile, dar cand incepe sa bata, bate... cu motor cald, rece.
Imediat am schimbat uleiul. Mecanicul mi-a recomandat SELENIA GOLD 10w 40. Dupa ce am schimbat uleiul nu a mai batut.. 1-2 zile, apoi iara a luat-o de la inceput. De 3 zile umblu ca nebuna la toti mecanici pe care ii stiu, dar parca nu am incredere in niciunul. Am fost azi si la opel da erau prea "busy" pentru a se uita pe loc, doar cu programare.
Trecand la sfarsit, un prieten de al meu care are si el o masina cu tacheti hidraulici si mi-a recomandat un aditiv care curata tachetii hidraulici. Azi am cumprat si frectia aia, si, cum era si logic, 2-3 ore nu a mai batut. Pana am ajuns acasa... si cand am pelcat din nou in oras, iara a inceput...
Spunea cineva in threadul asta ca ii facea masina ca dieselul. Asa face si a mea.
Pe prospect la aditiv scrie ca doar dupa 2 zile curata valve si nu mai stiu ce.
Si acum cerinta mea, daca e cineva din Timisoara, Arad, Lugoj (pe aici) care stie un mecanic sau service bun sa ma indume si pe mine. Asta in ideea ca nu isi revine.
Si pentru cei care au mai urmarit cele 2-3 thread-uri ale mele: am pus gaz pe masina si mere extraordinar, nu se simte nici cea mai mica diferenta. Doar ca primul consum a fost de 18%. Dar cica e in scadere....
O seara placuta!
Din experienta proprie s-ar putea sa fie vreun tachete gripat si cum toti sunt hidraulici, e cam greu de depistat care din el/ei bat
Eu eram cel care spunea ca face ca dieselul, (pt. ca eu am si initial postul ) si chiar de la tacheti mi s-a tras
Nu am apelat la acel aditiv de care spuneai, insa din ce spui tu, nu cred ca as fi rezolvat ceva Oricum, mai asteapta cateva zile si vezi cum se comporta, daca intr-adevar da randament aditivul respectiv.
- Cristi_C
- ***
- 741 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
Deci in primul rand uleiul 10w 40 e prea gros pt motoru meu. Ultimul mecanic mi-a bagat 10w40. Azi am mers la opel la noi si mi-au spus sa schimb uleiul cu 5w40. Am schimbatm dar din cauza ca uleiul acela a fost prea gros ceva s-a infundat si am ramas fara ulei la partea de sus a motorului care facea ca o locomotiva din anii 20. Am mers cam 15 km pana la service asa. Facea ca dracu...
Morala:
1. Nu mereti la orice mecanic.
2. Daca bat tachetii nu inseamna neaparat ca au probleme, ci poate fi si faptul ca ceva e infundat si nu ajunge ulei la tacheti.
Pentru orice neregula tehnica in ceea ce am zis mai sus este de vina mecanicul de la opel. Eu doar am facut un mic "copyright".
Numai bine!
Morala:
1. Nu mereti la orice mecanic.
2. Daca bat tachetii nu inseamna neaparat ca au probleme, ci poate fi si faptul ca ceva e infundat si nu ajunge ulei la tacheti.
Pentru orice neregula tehnica in ceea ce am zis mai sus este de vina mecanicul de la opel. Eu doar am facut un mic "copyright".
Numai bine!