Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nae

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am fost la Augsburg Carrefour pentru diagnosticare. Dezamagire totala. Dupa 1,5 ore vin baietii cu erorile. Legat de becul galben au bajbait, cam asa: debitmetru aer - neconcludent; electrovalva turbocompresor blocata, oferta=aprox 6 mil ROL. Legat de martor airbag aprins: mergeti dv. la reprezentanta Opel. Nu se poate diagnostica defectul...... Concluzia: daca vi se mai aprinde becul galben veniti inapoi, ca am sters acum toate memoriile si om vedea ce apare nou....M-am lamurit, nu mai calc acolo. Dati-mi un sfat unde sa ma duc la un tester adevarat si care sa-i mearga programul pentru opel astra motor Y17DT. Va salut
Skip ads

  • pichu

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
problemele indicate de becul galben....nu vi le poate spune nimeni CONCRET pana nu ajungeti cu masina la tester;multi pot vb doar din " patite" sau auzite;si e f posibil ca la tine sa fie ceva simplu sau ceva foarte nasol....;la dibas si la radacini ( la astea merg eu in bucuresti , la radacini cand vreau si facturi la consumabile schimb placute etc , si la dibas la un electrician bun pt testere electrice etc,cel mai bun dupa mine in prob astea );
sfatul meu: du te cu masina la un tester;altfel nu te lamuresti;costa 400 000 in reprezentante opel pt o eroare...sunt niste porci , mie mi au luat 800 000 ca vezi doamne am avut 2 erori , si le a citit/sters pe amandoua)-absolut mizerabil , eram si eu pe la inceputuri ,m am luat de ei si le am zis ca nu mai calc;nu vreau sa se supere nimeni pe mine sau sa ma inteleaga ca prefer astfel de variante , dar pt un tester sau sa imi reseteze becul de airbag sau etc , vb mai nene cu unul din mecanicii din service , pune i niste bani in mana si zi i sa vina cu testeru pana afara 10 min..ca e jegmaneala pe fata;eu va zic sincer: merg cu masina in reprezentante opel , la unii de care am fost multumit , pt probleme " usoare" si cand am avut ceva mai nasol sau diagnosticari , am vb cu un mecanic /electrician de la opel , f priceputi , si m au ajutat ei;nu are sens sa ma jegmaneasca pe fata service urile la lucrari mai ample pt ca nu fac mare lucru ,iar oamenii care lucreaza la masina sunt aceeasi( nu stiu daca am fost f clar : ( )
so...tester ...altfel nu te lamuresti;si...nu vreau sa se supere cineva ca fac reclama proasta dar....NU MERGETI IN SERVICE LA AUGSBURG INTERNATIONAL Smile-parerea mea , dupa ceva pb vazute la ei.
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cum a iesit cu leduri ca si eu vreau sa imi pun.Ce rezistenta ai pus de cati ohmi.Vreau sa imi pun si eu.
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
sunt niste poze in linku din semnatura mea numai ca acu am leduri albe nu mai sunt rosii
Skip ads

  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Am scos azi mufa de la debitmetru si am plecat sa fac o tura. Masina mergea mult mai prost cu mufa scoasa decat cu ea pusa...martorul a stat aprins cat timp mufa a fost scoasa.Am tras repede pe dreapta (ca nu suportam cat de prost mergea) si am pus mufa la loc si totul e ok...deci se pare ca la mine nu e debitmetru cel care face sa se aprinda martorul..or fi alte probleme...nush..o las asa pana cand o sa inceapa sa nu mai mearga cum trebuie si atunci o sa sap mai adanc.
  • ASTRABLAKY galati

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Azi, adica 20.01.2006, am avut o zi naspa... motorul mi s-a oprit de 4-5 ori si am avut si becul motoras si masina cu cheita aprinse. Binenteles ca fuga la service. Ca de... cica e in garantie !!! au puso pe tester si vine un suparat la mine si-mi zice blat domnu e bobina de inductie o schimbam si e bine. Asta pentru am facut nitel scandal ca am fost in ultima luna de 5 ori la ei si abia acum au schimbat ceva si ei. Problema e ca parca mergea in 2 cilindri nu in 3 ori 4. Si oare benzina neconsumata de cei 2 cilindri nu se duce in baie???? Ori in catalizator...daca in baie atunci uleiul nu se duce ?? Avem oare unde vota ideea ca in serviceurilre din romania te duci cu masina si ei se uita ca boutii la poarta noua si o bajbaie rau de tot. Cred ca nu stiu ce are masina si o iau si ei prin incercari...si pe urma te jecmanesc rau de tot. Asta e parerea mea pentru ca am fost de 5 ori cu masina si doar resetau ecu plecau cu ea in test o turau mai tare si gata domnu e buna. Acum merge brici cu noua bobina dar de fapt nu e noua e luata de pe o dauna totala si fac comanda ...vine ma suna si o schimba iar......halal service Golden Platin Galati.
Bafta baieti si fara evenimente.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
AstraBlaky , bine totusi ca te'au rezolvat , si mie mi'au dat cei de la Gold&Platin Galati dovada nepriceperii lor . Eu nu mai calc prin G&P !!! Evil or Very Mad

Ar fi trebuit sa "vada" pe tester ca nu iti functioneaza corect aprinderea , coduri de eroare , etc ...
Daca erau macar mecanici de dacie puteau sa verifice "babeste" aprinderea , sau sa vada ca nu "ard" corect bujiile ...
Acuma ar fi recomandat sa faci un drum mai lung sa se "autocurete" un pic catalizatorul .
Verifica si nivelul de ulei , daca e mai sus decit maxim pe joja -- SCHIMBA'L !!!
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sunt nou pe-aici..ce sa zic..ma bag in seama..sper sa nu va stresez..
Am studiat manualul de reparatii de il stiu p dinafara..am trimis mail la OPEL PERFORMANCE CENTER si mi-au sugerat sa ii fac diagnoza pt a lamuri problema becului - ca ei nu pot explica de ce se aprinde.

Ideea e ca se aprinde exact ca la voi, ma rog - la mine se aprinde de nebun pe la 90 kmph si se stinge cateodata cand trec de 120 kmph. Altadata se aprinde si la 50 kmph. Singura ipoteza (am schimbat filtru aer etc) ar fi si legata de calitatea benzinei - cand pun co95 se aprinde mai rar, cum pun omv 100 sau petrom co 99 iar incepe sa se aprinda dupa 2-3 km.

O sa incerc faza cu deconectarea debitmetrului..sa vad daca are vreun efect..ca in rest am auzit zeci de variante..un alt posesor de vectra spunea ca nu i s-a mai aprins dupa ce a schimbat pompa de benzina Question Question Question
ma rog..cam ciudat..teoretic becul belea se refera atat la gaze cat si la eventuale probleme in sistemul de injectie - conform manualului nemtesc pt service-uri. sper sa ii dam de cap
Skip ads

  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
prietene..nu te mai enerva cu service-urile..un bun prieten (care va intra pe forum curand) a luat o astra 2005 classic 1.7dti nou nouta si din start baietii de la erebus bucuresti l-au facut cu o rezerva ruginita si indoita - logic, cine dracu isi verifica rezerva la magazin cand vezi masina curata, nou-nouta, cu plastic pe scaune - te gandesti ca e Opel si ca nu patesti ca la uzina dacia unde ti se furau oglinzile in curtea fabricii. ca sa nu mai zic ca a bagat o groaza de bani sa aleaga optiuni de securitate (airbag lateral, perdea de airbag etc) ca dupa 2 saptamani sa se defecteze senzorii de airbag (s-au autodezactivat) deoarece un contact montat pe scaunul dreapta s-a defectat cand a incercat sa miste scaunul - solutia: romanasii nostri de la service i-au recomandat sa nu mai miste scaunul - si l-au si taxat cu 20 euro manopera pt resetarea soft-ului...Romania.punct.
  • nae

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2005

  • Mesaj Privat
b28cxh, ai dreptate. Si, daca a venit vorba de martorul de airbag, cred ca mie mi se trage de la spalatorie, ca umbla aia cu aspiratorul peste tot, si misca si scaunele inainte si inapoi. O sa umblu pe la mufele alea sa le fixez mai bine. Oricum, in ultimele zile nu s-a mai aprins, deci este ceva aleatoriu, cred ca in functie de trepidatii sau miscarile de pe sub scaune. Salutare la toti!
  • geluadi2000

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Alba iulia
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2005

  • Mesaj Privat
si pana la urma foca montana ai rezolvat ceva cu check engineul?
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pai avand in vedere temperaturile nu am desfacut nimic. Cand desfac va voi spune ce am gasit si rezolvat
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu desface...
Toate becurile se aprind cind pui contactul...
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:Nu desface...
Toate becurile se aprind cind pui contactul...


Shocked Daca citesti cu atentie primul post vei vedea ca mie nu mi se aprinde si de aceea tre sa desfac bordul pt ca nu poti scimba becul altfel. Dar daca ai tu o alta solutie invata-ne si pe noi. Rolling Eyes
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok, eu am citit in primul post ca POATE e ars.
Dar din cite vad ca stii, SIGUR e ars.

Asa ca poti sa-l desfaci linistit.
N-am inteles ce rost mai avea intrebarea, hotarirea ta de a desface, fiind evidenta.

Succes.
Daca vrei, iti ofer bordul meu analog sa faci teste sau sa iei becuri din el.
Eu mi-am pus LCD.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si aatunci tragea de rupea,citeodata se stingea dar era putoare abia se misca.la tester a dat defect debitmetru!cind sa il schimb surpriza era de motor de 2l[y20dti ala pe lant],l-am schimbat merge bine dar nu trage asa cum ma asteptam!!!!!!!!!!. ce o avea??????????//
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pina la urma ce motor ai ? 1.7 sau 2.0 ? ca nu se intelege prea bine
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Fa un test la motor si vezi presiunea de la turbo care o cere ECU motor este la fel cu cea care o realizeza turbina.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
deci sa explic mai bine! de cele mai multe ori motorul nu dezvolta toata puterea sa.dar uneori,in special cind se incalzea se aprindea un bec galben ca un motoras si rupea pamintu[fugea bine dar cu smucituri si bilbieli]la test a dat defect debitmetru! seria la cel de pe masina nu era pt motorul meu de 17 ci pt motor de 20!drept urmare am cumparat piesa recomandata de opel[200 euro]acum numai face figuri dar parca nu fuge cum ar trebui .specific ca asa am achizitionat masina cu defectu de mai sus!bun,problema este ca si atunci avea o variatie de turatie la relanti[oscileaza intre 750 de ture si 950] mi sa recomandat sa curat injectoarele!!!??parca filfie si luminile asa cum oscileaza motoru! ce sa fac?sint disperat ca am bagat ceva bani i degeaba!!!!!!
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, debitmetrul de aer era defect. Cand nu era aprins martorul 'exhaust emissions' (cel de care zici) debitmetrul functiona, dar fiind stricat masina tragea prost. Cand se aprindea martorul, ECU considera debitmetrul defect complet (inexistent) si functiona in regim de avarie a debitmetrului, adica: volumul de aer ce intra in motor maxim => motorina coresp volumului maxim. Asta facea ca masina sa "traga de rupe". Dar in acelasi timp consumul era mai mare si nu vrei sa stii ce s-ar fi intamplat cu catalizatorul in timp Very Happy
Acum daca zici ca l-ai schimbat, inseamna ca masoara volumul de aer ce intra in motor si ECU iti da cantitatea optima de motorina in functie de volumul de aer (si alti multi factori)
Inteleg ca ai motor de 1.7 (Y17DT). Spune-mi ce marca era debitmetrul si cat a costat (marca o poti citi pe el daca ridici capota) sa vedem daca e ceva bun.

Am avut si eu problema ta, mi se aprindea cateodata si tragea super. Dupa ce am schimbat debitmetrul s-a rezolvat. Intr-adevar nu mai trage ca atunci cand era martorul aprins, dar trage mult mai bine ca inainte sa-l schimb
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR