Se simte un consumator cand il pornesti? (liminile scad in intensitate, se aude vre-un zgomot, etc.?) Daca da, inseamna ca s-a intepenit/a inghetat ceva la stergartor (bratul pe bucsa, transmisia motorasului). Daca nu, e clar ca este o problema electrica (siguranta dusa, ars motoras, etc.)
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
@dyS a scris:Si aceeasi problema pe care am spus-o mai sus: nu imi merge stergatorul-spate Aveti careva vreo idee?
Se simte un consumator cand il pornesti? (liminile scad in intensitate, se aude vre-un zgomot, etc.?) Daca da, inseamna ca s-a intepenit/a inghetat ceva la stergartor (bratul pe bucsa, transmisia motorasului). Daca nu, e clar ca este o problema electrica (siguranta dusa, ars motoras, etc.)
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
pratmin a scris:Nici nu mai incerca, ori astepti sa se incalzeasca inainte sa incerci, ori baga masina intr-un garaj incalzit si foloseste ceva de dezghetat in jurul acelui ax al stergatorului
Mersi pt. sugestii, asa voi face E destul de deranjant sa nu il pot folosi, cu atat mai mult ca a inceput si sa fulguie
Poate ma invart de un garaj si rezolv problema, desi astia de la meteo au anuntat ca pe joi se inmoaie frigul, asa ca mai astept putin
jominy
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2005
- Mesaj Privat
mie mi-a murit bateria...n-am pornit-o 2 zile si aseara am vrut s-o pornesc si ioc...am dat de 2 ori la cheie si a inceput sa tipe alarma si s-a resetat toate...deci a cam murit...faza care ma frapeaza e ca bateria avea o luna ... adik era noua...si bosh cu 75Ah la pornire...daca nici Bosch nu e buna atunci ce sa fac .???? imi recomandati ceva ?? ce se poate face???
- marius_2999
- **
- 246 mesaje
- din 09 Jan 2006
- Corsa 2005
- Bucuresti
marius_2999
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2006
- Mesaj Privat
la pornire, si ieri si azi, s-a auzit un "vuiet" ptr vreo 3min sub capota. apoi a slabit, pana nu s-a mai auzit.
si azi-noapte m-a innebunit alarma. probabil nu numai pe mine, ci si pe vecini.
de incercat nu cred ca a incercat cineva. era 5:30. sa fie tot de la frig?
precizez ca am alarma destul de buna, meta system, luata chiar de la opel.
si azi-noapte m-a innebunit alarma. probabil nu numai pe mine, ci si pe vecini.
de incercat nu cred ca a incercat cineva. era 5:30. sa fie tot de la frig?
precizez ca am alarma destul de buna, meta system, luata chiar de la opel.
vectra
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
vectra
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- OP
- 1,421 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,421
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
vectra a scris:baga-ti aditiv la motorina ? de care?marca?si cum e?porneste mai bine?
Din cate stiu eu si din manualul de Opel scrie ca nu se adauga aditivi pt ca nu e nevoie, nu ca ar face rau dar sunt bani dati inutil , ceva de genul asta.
Se recomanda insa, folosirea motorinei de iarna.
Ultima modificare făcută de pascaru_val la Mar 24 Jan, 2006 1:56 pm
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 624 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 624
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- OP
- 1,421 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,421
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
jominy a scris:mie mi-a murit bateria...n-am pornit-o 2 zile si aseara am vrut s-o pornesc si ioc...am dat de 2 ori la cheie si a inceput sa tipe alarma si s-a resetat toate...deci a cam murit...faza care ma frapeaza e ca bateria avea o luna ... adik era noua...si bosh cu 75Ah la pornire...daca nici Bosch nu e buna atunci ce sa fac .???? imi recomandati ceva ?? ce se poate face???
Am impresia ca Bosch nu e mare firma, desi am dat o gramada de bani pe un aragaz Bosch .Cred ca la baterii e mai buna Varta.
Acum, ce poti sa faci decat sa o iei in casa si sa o incarci si verifica alarma poate iti consuma pre mult.
- peter
- **
- 150 mesaje
- din 24 Jul 2005
- Vectra 1995 X16SZ
- Caras-Severin
peter
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Azi am constatat o mare nedumerire si care o pun pe seama frigului de afara.
Alarma de pe masina nu este din fabrica,dar asa am cumparat-o.Am reusit sa deschid masina din telecomanda dar cand am vrut sa o inchid butonul de pe teleconanda nu a actionat decat alarma fara a inchide usile.Pe telecomanda am 4 butoane "inchis","deschis","fara sunet","fara avarii",si usile se inchideau de la butonul de "fara sunet".Dupa cateva manevre din acestea s-a inchis normal usile de pe butonul "inchis".Sunt curios maine ce se va intampla poate face BUM .
Oare ce sa fie vreun releu sau modulul de la alarma sa se fi facut condens pe acolo si face contact.
Alarma de pe masina nu este din fabrica,dar asa am cumparat-o.Am reusit sa deschid masina din telecomanda dar cand am vrut sa o inchid butonul de pe teleconanda nu a actionat decat alarma fara a inchide usile.Pe telecomanda am 4 butoane "inchis","deschis","fara sunet","fara avarii",si usile se inchideau de la butonul de "fara sunet".Dupa cateva manevre din acestea s-a inchis normal usile de pe butonul "inchis".Sunt curios maine ce se va intampla poate face BUM .
Oare ce sa fie vreun releu sau modulul de la alarma sa se fi facut condens pe acolo si face contact.
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- Forbes
- **
- 188 mesaje
- din 12 Jul 2005
- BUCALE
Forbes
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: BUCALE
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2005
- Mesaj Privat
Chiron
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
Citeam threadul aceasta (si nu stiam inca ce ma astepta:))luni dimineata in timp ce asteptam Opel Assistance,chemat dupa ce masina mea Opel Astra ClassicII twinport 1.4, luata acum 11 luni, nu a pornit.Le-am spus ca se aprindea martorul de control electronic al motorului la telefon, dar tipu nu mi-a zis nimic, a insistat ca e bateria si a trimis pe cineva.Asta a aparut intr-un tarziu si mi-a pus firele, a pornit-o si mi-a zis razand ca asa fac bateriile sub -10 grade.Eu m-am revoltat si i-am spus ca nu am auzit de chestia asta si ca vrea sa vad ce e in neregula, asa ca am luat-o din loc spre serviceul dealerului.Aici mi s-a deschis comanda, i-am spus ca parea sa fie bateria , dar le-am zis si de martor.Astia au luat-o si dupa un sfert de ora vine unu la mine si ma intreaba prieteneste unde am pus alarma.Eu, care nu am sesizat nimic suspect (si stiind ca baiatul ala cu care am facut toate actele la cumparare mi-a zis ca pot lua alarma de la ei sau nu si atat),am cazut in capcana si i-am zis Vitan.Asta e,m-am zgarcit cu alarma,eroarea mea , mi-am luat-o in secunda urmatoare cand m-a anuntat asta ca am pierdut garantia (electrica).
Asta e, am incercat sa le spun ca nu mi-a spus nimeni(nu citisem procesul de predare-primire ,recunosc), agentul de vanzari care mi-a vanduse incepuse sa se planga ca ce ii face sefu daca ma duc cu para,m-am scarbit si mi-am zis ca iau alta baterie si asta e.Astia mi-au pus cheile in brate cu gratie , noroc ca mi-a pornit masina sa ajung acasa, ca a doua zi nu a mai pornit.M-am dus sa verific bateria(tot la Vitan:),mi-au zis aia ca-i moarta, am luat o Varta de 55 Ah, am montat-o si am urmatoarea problema : masina porneste,farurile merg etc. dar se aprinde si sta asa martorul ala masina cu cheia pe ea( control electronic al motor) si am observat imediat cum masina nu mai accelereaza peste 1500 de turatii , deci practic in 100 de ani ajung si eu la service.Maine vreau sa sun la Assistance sa ma tracteze ei si vreau sa merg la acelasi service.Ce poate fi va intreb, daca puteti sa ma ajutati, pentru ca mi-e frica ca astia ma vor aburi si se vor lega de partea electrica a carei garantie am pierdut-o si raman cu ochii in soare sau cu portmoneul gol, desi nu cred ca e vreo legatura cu intre problema reala a masinii si partea electrica.Cel putin tot nu stiu ce a patit bateria veche si ce se intampla acum.Am incercat sa fac porniri repetate, dar martorul ramane aprins si merge la fel.Am smuls alimentarea alarmei (fisele din unitatea ei centrala ), dupa ce a am montat noua baterie si am sesizat problema, si degeaba.Mersi anticipat pentru rapsunsuri,si mai intreb daca este riscant sa ma deplasez cu masina in starea asta ,cu 10km la ora pana la service(vreo 5-7 km).Mersi anticipat.
Asta e, am incercat sa le spun ca nu mi-a spus nimeni(nu citisem procesul de predare-primire ,recunosc), agentul de vanzari care mi-a vanduse incepuse sa se planga ca ce ii face sefu daca ma duc cu para,m-am scarbit si mi-am zis ca iau alta baterie si asta e.Astia mi-au pus cheile in brate cu gratie , noroc ca mi-a pornit masina sa ajung acasa, ca a doua zi nu a mai pornit.M-am dus sa verific bateria(tot la Vitan:),mi-au zis aia ca-i moarta, am luat o Varta de 55 Ah, am montat-o si am urmatoarea problema : masina porneste,farurile merg etc. dar se aprinde si sta asa martorul ala masina cu cheia pe ea( control electronic al motor) si am observat imediat cum masina nu mai accelereaza peste 1500 de turatii , deci practic in 100 de ani ajung si eu la service.Maine vreau sa sun la Assistance sa ma tracteze ei si vreau sa merg la acelasi service.Ce poate fi va intreb, daca puteti sa ma ajutati, pentru ca mi-e frica ca astia ma vor aburi si se vor lega de partea electrica a carei garantie am pierdut-o si raman cu ochii in soare sau cu portmoneul gol, desi nu cred ca e vreo legatura cu intre problema reala a masinii si partea electrica.Cel putin tot nu stiu ce a patit bateria veche si ce se intampla acum.Am incercat sa fac porniri repetate, dar martorul ramane aprins si merge la fel.Am smuls alimentarea alarmei (fisele din unitatea ei centrala ), dupa ce a am montat noua baterie si am sesizat problema, si degeaba.Mersi anticipat pentru rapsunsuri,si mai intreb daca este riscant sa ma deplasez cu masina in starea asta ,cu 10km la ora pana la service(vreo 5-7 km).Mersi anticipat.
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salutare Chiron si bine ai venit in club.O sa iti raspund provizoriu la cateva din intrebarile tale. E adevarat ca daca umbli la partea electrica si nu o faci la repr. sau service autorizat de repr. pierzi garantia pe partea electrica.Ceea ce nu inteleg eu de ce nu mai pornea masina din cauza bateriei si de ce acuma iti ramane pana in 1500 de ture. Sigur e ceva pe partea electronica avand in vedere ca nu se mai tureaza , o fi sonda lambda busita sau mai stiu eu ce alta piesa. Nu e nici o problema daca mergi cu ea asa insa incearca sa nu faci decat drumul pana la service, s-ar putea sa fie intr-adevar o problema mai grava decat pare. Incearca inainte sa te duci la ei sa faci urmatoarea chestie:scoti bornele bateriei cam 10 minute dupa care pornesti motorul si il lasi la relantiu cam 5 minute. Sfatul meu e sa faci asta dupa ce ai mers un pic cu ea , sau dupa ce ai lasat-o vreo 10 minute pornita. Banuiala mea este ca ai montat bateria cea noua, a pornit , si fiind si super frig afara si avand in vedere ca motorul isi ia niste valori pe care le invata ECU atunci cand pornesti masina dupa ce ai pus bateria noua sa nu fie din cauza asta.
Mai asteapta si alte raspunsuri ca vor mai veni o gramada care sa te sfatuiasca cu ce sa faci
Multa bafta
[/img]
Mai asteapta si alte raspunsuri ca vor mai veni o gramada care sa te sfatuiasca cu ce sa faci
Multa bafta
[/img]
- n3v001
- **
- 286 mesaje
- din 11 Jun 2004
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
n3v001
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2004
- Mesaj Privat
Chiar ma miram ca inca n-am patit nimic...si ieri tocmai trecusera gerurile alea napraznice....
Ma instalez confortabil in masina, dau cheie...surpriza...bateria...mortua est.
Am luat-o frumusel cu tramvaiul, mi-am chemat un prieten cu niste cabluri si am pornit masina, am forjat-o nitel sa se mai incarce bateria si acum functioneaza.
Oricum, trebuie sa o schimb pentru ca e bateria originala de Opel, deci are deja 5 ani si la cate abuzuri am supus-o cu muzicile ma mir ca a dus pana acum.
Deseara voi avea o noua baterie, End of story.
Ma instalez confortabil in masina, dau cheie...surpriza...bateria...mortua est.
Am luat-o frumusel cu tramvaiul, mi-am chemat un prieten cu niste cabluri si am pornit masina, am forjat-o nitel sa se mai incarce bateria si acum functioneaza.
Oricum, trebuie sa o schimb pentru ca e bateria originala de Opel, deci are deja 5 ani si la cate abuzuri am supus-o cu muzicile ma mir ca a dus pana acum.
Deseara voi avea o noua baterie, End of story.
- Forbes
- **
- 188 mesaje
- din 12 Jul 2005
- BUCALE
Forbes
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: BUCALE
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- OP
- 1,421 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,421
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
@ Chiron
Faptul ca ti se aprinde martorul acela in bord poate fi din(doar din) cauza bateriei, mi s-a intimplat si mie iarna trecuta cind mi s-a terminat bateria, dar dupa ce am cumparata alta originala si am dat ffff multi bani pe ea- ceea ce nu recomand la nimeni nu a mai fost nici o problema.
Faza cu 1500 ture nu am patit-o (pina acum cel putin)
Incearca sa faci un reset.
Partea cu pierderea garantziei nu mi se pare chiar o grosolanie si da normal ca are legatura bateria cu alarma si cu partea electrica.
Si am o intrebare- nu cumva bateria care ai cumparat-o e prea slaba?
Faptul ca ti se aprinde martorul acela in bord poate fi din(doar din) cauza bateriei, mi s-a intimplat si mie iarna trecuta cind mi s-a terminat bateria, dar dupa ce am cumparata alta originala si am dat ffff multi bani pe ea- ceea ce nu recomand la nimeni nu a mai fost nici o problema.
Faza cu 1500 ture nu am patit-o (pina acum cel putin)
Incearca sa faci un reset.
Partea cu pierderea garantziei nu mi se pare chiar o grosolanie si da normal ca are legatura bateria cu alarma si cu partea electrica.
Si am o intrebare- nu cumva bateria care ai cumparat-o e prea slaba?