Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Ascona
  • ascoman

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Ascona 1980 B 1.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2006

  • Mesaj Privat
imi poate spune si mie cineva ce motor mai mare pot sa pun pe un opel ascona b 1.3 din `80?
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Poti monta orice motor CIH cu 4 cilindri fara sa fie nevoie de modificari sau piese adaptate. Acestea au multe variante de la 1.6 pana la cel mai mare care e de 2.4 (C24NE) si care va trebui montat pe o cutie corespunzatoare.

Exista si posibilitatea montarii unui motor cu 6 cilindri insa acolo lucrurile se complica destul de mult .
  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
He he, vad ca mai exista nebuni ca mine!
Zi-mi ce vrei sa faci cu ea si poate te ajut !
  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2005

  • Mesaj Privat
am si eu un motor de 2000 cu carb dublu...la 3 mil cu tot cu acte..dak te int uite id meu .... zed_kadett
Skip ads

  • igoor

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Ascona 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salut ai reusit ceva cu motoru ca si pemina ma intereseaza.da un rasp .ms
Razz
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@Senator nu se poate monta motor OHC?ca la astea se gasesc piese si sunt pe injectie motronic,marea majoritate.
  • george_wap

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Se poate monta OHC dar trebuie schimbata si cutia de viteze si scurtat cardanul. Cutia de viteze este de la Manta sau Rekord cu motorizarea 1.8i. GETRAG 265 parca ii zicea !
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
doar atata?nu trebuie schimbati suporti de prindere a motorului?
si cutiile de la manta,rekord se potrivesc pe motoroare OHC ex. C16NZ sau C20NE?
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Suportii motorului trebuie schimbati , trebuie folositi suportii corespunzatori tipului de motor CIH sau OHC.

Cutiile de pe Manta si Rekord cu motorizarea de 1.8 OHC (Getrag 240) se pot folosi in combinatie cu orice motorizare OHC fara modificari ale axului cardanic. In cazul folosirii cutiei de pe Omega A cu motorizarea de 1.8 sau 2.0 trebuie modificat axul cardanic intrucat difera jonctiunea cu cutia.

@AdamOpel
Piese exista pentru mai toate tipurile de motoare CIH si multe dintre acestea sunt cu alimentare prin injectie de benzina , unele chiar si cu Motronic.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Mersi pt informatii.

in legatura cu suporti de la motor aici teai referit la 'tamponul din cauciuc' sau la prinderea propriu zisa de caroserie(pt modificarea schimbarea motorului trebuie resudat suporti? alte prinderi?)

Nu te contrazic ca nu se gasesc piese! dar noi....si la comanda,nu cred ca sunt ceva ieftine+cine stie cum a fost ingrijit masina,ca este veche si motorul are un grad mare de uzura,iar rectificarea in romania este aproape imposibil+costa mult cea ce nu se renteaza,....iar motoarele OHC sunt din belsug in dezmembrari la preturi de nimic!

In legatura cu cutia de la omega A nu se potriveste,axul gardanic sau in cel mai rau caz puntea?
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ai nevoie de suportii metalici , tabla sau aluminiu , mai exact partea dintre tampon si blocul motor precum si de tampoane corespunzatoare.

La cutia de Omega A difera total modul in care este facuta legatura intre cutie si axul cardanic. Pentru a putea folosi axul cardanic original e nevoie ca acesta sa fie taiat si sa i se sudeze portiunea corespunzatoare cutiei de Omega A. Dupa acesta operatiune axul cardanic trebuie echilibrat , operatiune pe care in Romania nu o vei putea duce la indeplinire prea usor.

Ai dreptate in ceea ce spui legat de faptul ca motoarele OHC le poti gasi mult mai usor pe la dezmembrari in comparatie cu cele CIH. Pe de alta parte insa daca vine vorba de costul pieselor , masinile clasice sunt un hobby , chiar unul deloc ieftin. E o chestie care poti sa o faci bine sau foarte bine , in restul cazurilor e mai bine nu o faci.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Mersi pt informatii!
Pe un amic il interesa!
Eu tare mias dori o masina clasica dar numi permit Sad chiar as renunta la actuala.
Preferata mea este BMW 2002 dar ii scump de intretinut,mai ales problema de procurat piese.
Skip ads

  • drupi_ro

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Ascona 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am un opel ascona b din 1977 si am ceva probleme cu motorul. Cand am ajuns la 13 km de venetia a inceput sa scoata un fum alb si dens de nu mai vedeai nimic in spatele meu si eram pe autostrada. Am reusit sa ajung acasa in cluj. Acuma ma gandesc sa fac motorul sau sa pun un motor mai modern dar nu stiu ce trebuie facut pentru omologarea RAR a unui motor. Ma poate ajuta cineva cu informatii despre omologare ?
PS. De parca problema cu motorul nu ar fi fost de ajuns am gasit masina lovita, parcata pe strada Primaverii din Cluj, daca sunt clujeni pe aici si afla ceva despre asta m-ar interesa si pe mine. Cei din zona spuneau ca ar fi fost un ATV.

Multumesc
  • cristi1947

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Timis
  • Masina: Ascona 1979 1.9N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
AdamOpel a scris:Mersi pt informatii!
Pe un amic il interesa!
Eu tare mias dori o masina clasica dar numi permit Sad chiar as renunta la actuala.
Preferata mea este BMW 2002 dar ii scump de intretinut,mai ales problema de procurat piese.


cum am procedat eu.
am fost in situatia ta.
nici eu nu stau stralucit cu bani, am asteptat mai multi ani. nu credeam ca voi reusi dar nu am renuntat.
initial am vrut sa reconditionez un opel rekord c. am gasit unul din pacate era intr-o stare jalnica si nici nu m-am inteles la pret cu mosul.
pe urma mi s-a ivit o ocazie cu un ascona b. era tot opel. pretul a fost bun. si e intr-o situati buna spre foarte buna. nu am renuntat la rekord. dar asta va fi al doilea proiect.
cum ti-am zis ascona pe care am gasit-o este intr-o situati buna. o s-o aduc intr-o situatie foarte buna. dar mai incet pentru ca cum ti-am mai zis nu stau extraordinar cu bani.
succes
  • Volk

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
se poate omologa motor de tigra 1.4 16v? daca da, aporximatv cat costa? multumesc
  • cristi1947

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Timis
  • Masina: Ascona 1979 1.9N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Volk a scris:se poate omologa motor de tigra 1.4 16v? daca da, aporximatv cat costa? multumesc

Te duci direct la RAR, aia stiu cel mai bine. Intrebarile nu costa. Si eu am sa fiu in situtia ta si asa voi proceda. Consider ca este cel mai sigur. Pareprea mea.
  • cristi1947

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Timis
  • Masina: Ascona 1979 1.9N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
AdamOpel a scris:Mersi pt informatii!
Pe un amic il interesa!
Eu tare mias dori o masina clasica dar numi permit Sad chiar as renunta la actuala.
Preferata mea este BMW 2002 dar ii scump de intretinut,mai ales problema de procurat piese.


Am gasit un site interesant zilele trecute. Il stii?
http://www.mobile.ro/acasa/index.html?lang=ro
  • cristi1947

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Timis
  • Masina: Ascona 1979 1.9N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Stie careva pe Ascona B daca inlocuiesc motorul CIH1,9N cu C20XE ce alte modificari trbuiesc facute si aici ma refer la suporti, cutie, cardan. Am vazut se poate:

http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
  • adrian_ascona

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cristi1947 a scris:Stie careva pe Ascona B daca inlocuiesc motorul CIH1,9N cu C20XE ce alte modificari trbuiesc facute si aici ma refer la suporti, cutie, cardan. Am vazut se poate:

http://www.youtube.com/watc...p;feature=related

omule eu am pus un 20seh.nu m-a multumit performantele si acum are si turbo....
tre sa pui cutie de omega a,sa modifici tunel,cardan si gaura schimbator....
am modificat aeroterma si deasemenea esapamentul(acum e pe 60mm)
la motor iei suporti de la motorul original si ii aplici in partea de jos o platbanda de vreo3 cm in care dai alte 2 gauri de 10 mm si iti vine pe pozitie pe gaurile de pe bloc.blocul de c20xe si c20ne e acelasi automat si gaurile de suporti care sunt cele pt omega a....
mai pui un electroventilator ca sa renunti la paletii antrenati de motor.....
recunosc mie mi se pare usor...am un atelier auto...Very Happy
  • adrian_ascona

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Ascona 1978 20seh+turbo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cristi1947 a scris:Stie careva pe Ascona B daca inlocuiesc motorul CIH1,9N cu C20XE ce alte modificari trbuiesc facute si aici ma refer la suporti, cutie, cardan. Am vazut se poate:

http://www.youtube.com/watc...p;feature=related

omule eu am pus un 20seh.nu m-a multumit performantele si acum are si turbo....
tre sa pui cutie de omega a,sa modifici tunel,cardan si gaura schimbator....
am modificat aeroterma si deasemenea esapamentul(acum e pe 60mm)
la motor iei suporti de la motorul original si ii aplici in partea de jos o platbanda de vreo3 cm in care dai alte 2 gauri de 10 mm si iti vine pe pozitie pe gaurile de pe bloc.blocul de c20xe si c20ne e acelasi automat si gaurile de suporti care sunt cele pt omega a....
mai pui un electroventilator ca sa renunti la paletii antrenati de motor.....
recunosc mie mi se pare usor...am un atelier auto...Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Ascona

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR