- opelgts2
- **
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
multumesc de sfat,
asta am sa fac chiar maine,dar stii cumva unde este amplasat acel filtru?
cand compresorul nu este activat merge foarte usor si finut,specific masina are cca 124mii km reali,este achizitionata de la persoana serioasa,si are si cartea service cu toate reviziile,regulate.
doar daca ar fi acel filtru infundat sau sa aiba prea mult ulei,poate oare ingreuna functionarea?
,multumesc
terry
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
va solicit o parere ( lamurire) la urmatoarea problema: odata cu venirea caldurii am descoperit ca A/C nu mai mergea cum trebuie, adica mai racea ceva in partea pasagerului dar nici acolo cum trebuie,am periat ( cat am putut) forumul si am fost la baietii dp brancoveanu( fosta vulcanizare de langa scoala de politie sau ce o fi akolo): scos freon, vidat ,controlat-> nu pierderi, introdus 650g freon si 0,025ml ulei (

-ptr cine e interesat costul a fost 150 ron, timp ~30 min+65 ron filtru polen carbon-masina

- LDivora
- *****
- 3,076 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,076
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@terry: Eu pe cei din Brancoveanu nu-i mai recomand, fac numai magarii in ultimul timp. In mod normal cu motorul oprit trebuie sa fie 4barr in instalatie, iar cu motorul pornit, 14-15barr. Altceva nu stiu. Eu de exemplu inainte cand aveam alta elice pe ventilatorul de AC, aveam presiunea 18barr, prea mare, putea sa se intample o spargere oriunde. Acum cu un ventilator original, am 15barr.
- opelgts2
- **
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
- rutamircea
- *
- 11 mesaje
- din 19 Apr 2009
- Tigra 1995
- Dolj
rutamircea
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2009
- Mesaj Privat
1.masina nu a fost dotata cu AC din fabrica
2. am cumparat instalatia completa dupa o astra G din 2002 cu volan pe dreapta
3. partea de sub capota este identica, ce este sub bord nu corespunde decat instalatia de la aeroterma si comanda din consola
4. partea electrica este diferita..incompleta
- din calculatorul de clima(langa far) pleaca 11 fire din mufa( fara AC)..cu AC pleaca 14, diferenat de 3 se imparte astfel..2 pleaca catre calculatorul masini, iar 1 placa la panoul de siguranta..de metionat ca pt panoul de siguranta trebuie 2 fire...dar unu este deja tras la bord..mai trebuie tras decat unul
- din calculatorul masini in afara de cele 2 cabluri care vin de la calculatorul de clima mai pare un fir in plus, acest vine de sub bord , din comada de AC
mentionez ca toate aceste modificari le-am facut cu schita instalatiei electrice, totul in afara de pini de la calculator, pe carenu i-am gasit nicaieri sa fac conectarea conform schitei, conectarea la calculatoare a fost facuta babeste...sunat fiecare fir in partea...pe ambele masini, a mea si cea cu volan pe dreapta
acum si problema...cand apas butonul AC nu se intampla nimic la instalatie...nu porneste....iar dupa 1-2 minute apare si eroare in bord
diverse persoane au zis...trebuie schimbate ambele calculatoare, ba decat unu din ele, ba nici unu...ci trebuie activata in calc masini optiunea de AC...
multe multumiri si muuulta bere celui care ma desluseste si pe mine
P.S..daca e varianta cu activat optiune in calc as dori sa stiu si un pret si unde as putea sa o fac
cu respecat
Mircea Ruta
nu stie nimeni sa ma lamureasca si pe mine?😢(
ggaby1981
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- rutamircea
- *
- 11 mesaje
- din 19 Apr 2009
- Tigra 1995
- Dolj
rutamircea
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2009
- Mesaj Privat
La Cooling Module nu am fost niciodata curios despre asta, dar e posibil sa necesite si aici ceva activare, sa stie ca are 2 ventilatoare si nu doar unul.
deci la ECU cu un simplu teser se poate activa?..sau e o situatie mai complexa...oricum avea 2 ventilatoare si inainte:), dar acum din cooling module mai sunt 2 mufe.. supapa de presiune freon si cea de la compresor
apare cheitza cu masinutza
multumesc
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,436 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,436
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- rutamircea
- *
- 11 mesaje
- din 19 Apr 2009
- Tigra 1995
- Dolj
rutamircea
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2009
- Mesaj Privat
Cauta pe 34KLA (pe forum) sa te ajute cu o diagnoza.
am fost cu ea pe tester...presiune freon OK..dar da 2 bube...una se refera la senzorul de presiune in instalatie si cealalta la compresor..dupa spusele ''unora '' ar fi vb de calculatorul de langa far, cel de pe care se alimenteaza compresor, sonda presiune, si cele 2 ventilatoare
si in tester cand intra pe AC ii mai da o buba, senzor temperatura motor, ...idee e k pe ventilatorul de la radiatorul de la apa, se mai afla un senzor..eu nu il am..oare acela sa fie..am comparat cu alt 2.0 DTI, in instalatie am mufa, dar cand am luat instalatie de pe cea cu volan pe dreapta, nu mai avea radiatorul de apa..deci si acel senzor lipsa...cineva zicea k ar fi important doar pt climatronic, nu si pentru AC
cu respect
Mircea Ruta
LE..
0530 AC refrigerant pressure senzor ... AC refrigerant senzor de presiune
si dupa ce pornesc AC apare si
P1530 AC compressor clutch cut-off relay - circuit malfunction....AC compresor ambreiaj cut-off releu-circuit de funcþionare defectuoasã
aceste 2 apar la tester cand intra pe ECU
si la tester cand intra pe aer conditionat mai apare si
senzor temperatura motor..fara cod..o fi oare senzorul din ventilatorul de racire radiator apa, mentionez k inainte de a avea AC avea un sg sond(ce o fi aia) cu 3 fire, acum mai este inca una cu o mufa cu 2 fire
traduse cu google
- ionut vasilian
- **
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Simtomele sunt:butonul de AC se aprinde,porneste compresorul,creste turatia,dar nu invarte ventilatorul de la AC.
masina este o astra g,2001,1.4 90cp.
ventilatorul AC(sau ventilatorul de la compresor) esta chiar in fata cum deschizi capota,aproximativ aproximatv in fata electroventilatorului de racire apa.
credeti ca este vorba de vreo siguranta sau un scurt.la sevice am avut 360 gr de freon din 700,acum are 700 complet ,nu are pierderi pe conducte sau supape.totul a fost 150 ron.astep raspuns. Multimesc
- ionut vasilian
- **
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
terry
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
Azi s-a facut operatiunea de golire, verificare si reumplere. Costul: 150 lei. Inrucat operatiunea a fost facuta de un aparat, nu am detalii privind cantitati sau presiuni.
la fel si eu dar acel aparat a scos un bon pe care scria ce operatiuni sau facut si cat freon si ulei sa bagat.
obysan
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2006 Z16XEP / 103 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Posesor de Opel Astra Classic II, Z16XEP, cu climatronic din fabrica, cred ca am o problema la clima. Problema este in felul urmator... dupa ce compresorul nu a functionat toata iarna, (m-am gandit ca tot e frig si nu are rost sa-l folosesc) acum o luna jumatate am inceput sa folosesc din nou aerul conditionat. Ce am constatat este faptul ca compresorul merge incontinuu, adica reprizele de repaoz nu exista. Cupleaza la pornirea motorului si atat. De bagat rece baga, nici o problema, insa comparand cum se manifesta anul trecut pe vremea asta, cred ca a luat-o razna. Acum o saptamana am descarcat instalatia avea 450g si am bagat freon proaspat 600g cum scrie la carte. Nici o schimbare indiferent daca folosesc butonul AUTO de pe consola sau setarile de temperatura si ventilatie le fac manual. Eu de obicei merg pe o temperatura de 21 de grade la interior. Doresc sa stiu exact daca compresorul trebuie sa mearga continuu si daca nu cand trebuie sa se opreasca sau care este regimul de functionare la un compresor de clima. (masina e aproape noua, are 32.000KM)
Multumesc.
- rutamircea
- *
- 11 mesaje
- din 19 Apr 2009
- Tigra 1995
- Dolj
rutamircea
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2009
- Mesaj Privat
in concluzie ..AM REZOLVAT
pe viitor daca are cineva nevoie de indicatii legate de acest aspect, de a pune AC pe o masina care nu a fost dotata cu AC ii stau la dispozitie cu cea mai mare placere
cu respect
Mircea Ruta
- ionutz87bc
- *
- 34 mesaje
- din 24 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Bacau
ionutz87bc
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2009
- Mesaj Privat
Pentru cine a mai desfacut si a mai lucrat cu asa ceva astept sfaturi poate o varianta sa il repar ca e scump a naibii un compresor si e greu de bani. Multumesc anticipat. Astept raspunsuri
RemusCJ
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2009
- Mesaj Privat
- ionutz87bc
- *
- 34 mesaje
- din 24 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Bacau
ionutz87bc
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2009
- Mesaj Privat
- cuby
- **
- 285 mesaje
- din 30 Mai 2008
- Vectra 1992 c16nz
- Neamt
cuby
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2008
- Mesaj Privat