Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • coldream

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Chiar daca subiectul s-a mai discutat, incerc o abordare personala - nici una din cauze nu explica aparitia martorului luminos aprins. Am cautat si in manual, dar fiind in germana am lasat-o pe mai tarziu Sad
Astra F '93 - chiar daca se stie, pentru a nu se crea nici o confuzie, este in stanga martorului pentru frana de mana (este un cerculet intre 2 paranteze si cu "!" in interior)
Dupa aceasta explicatie academica iata si simptomele: apare cand are chef, la franare normala, sau dupa franare, in curba mai stransa, la denivelari frecvente, in pante.
Placutele pe fata au fost shimabte in decembrie si sincer Embarassed nu am observat nici un senzor. De asemenea, nimeni de la service-ul unde au fost montate nu a amintit de asa ceva. Lichid de frana este .... "scurgeri" nu pare sa existe ...

Multumesc anticipat celor interesati si care pot oferi o informatie ajutatoare.


Ultima modificare facuta de coldream la Joi 23 Feb, 2006 1:37 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Uita te bine daca ai lichid de frina ,iar daca ai uneste cele doua fire de la sonda de nivel si vezi daca se stinge becul.
  • valiauto

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salut!Daca constati ca nivelul de lichid de frana e undeva la minim uita-te cu atentie la eventualele pierderi(mai ales pe la cilinrii receptori).Succes!
  • giani71

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu sunt scurgeri si e lichid la nivel atunci verifica daca lucreaza cum trebuie contactul de la plutitor (din capacul de la vasul cu lichid de frana).
Skip ads

  • coldream

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut,
Nivelul de lichid de frana e undeva la jumatate, iar scurgeri, oricat am cautat, nu am gasit.
Ce este mai interesant acum, sta aprins tot timpul de la contact pana pe la 70 km/h cand se stinge. Daca franez relaxat pana sub 40, se aprinde iar.
Am incercat si varianta contactului, dar aparent fara un rezultat pozitiv.

Multumesc celor care mi-au oferit ajutor. Daca va mai vine vreo idee, va rog nu ezitati. Ajung la disperare ... Crying or Very sad
  • coldream

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Pentru ca in continuare nu am nici un rezultat pozitiv, m-am hotarat sa schimb lichidul de frana. Nu cred ca va fi rezolvarea, dar incerc si asta. (lichidul pe care il am mi se pare cam inchis la culoare).

Am 2 nelamuriri:
Se recomanda schimbarea? (adica ma va ajuta?)
Am gasit la Sellgros Aral HS DOT 4 - a mai folosit cineva?

Multumesc
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
poti incerca la OMV au DOT5 (e compatibil cu cele din urma, respectiv DOT4 si DOT3) are pct de fierbere mai sus deci rau nu are cum sa fie....
eu am schimbat in toamna si e tot curat in vas... (schimbarea am facut-o la sugestia mecanicului meu, oricum vroiam sa schimb lichidul, se recomanda ca la 2 ani sa fie schimbat)
din pacate nu stiu ce sfat sa-ti dau cu privire la martorul acela... nu ma pricep...
  • coldream

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2005

  • Mesaj Privat
zafirul - multumesc, am facut schimbarea (de fapt mecanicul)-nu cred ca a fost schimbat vreodata; am optat totusi pentru Aral HS DOT 4.

Martorul s-a stins. Habar nu am motivul. In vas, lichidul este la acelasi nivel. Shocked
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ar putea fi totusi o explicatie...
motivul pt care se recomanda schimbarea lichidului de frina este urmatorul:
este extrem de higroscopic (absoarbe apa), iar in procesul frinarii se degaja aburi...
in timp el isi pierde proprietatile de compresibilitate si ii scade pct. de fierbere..
probabil fiind vechi, avea o concentratie mai mare de apa, astfel avea o alta rezistenta electrica deci contactul de la plutitor era mai tot timpul inchis.

Nu stiu insa ce explicatie ar putea fi vizavi de viteza... mai precis valorile astea 70 si 40 km/h....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR