- NitrouxBoy
- **
- 162 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra OPC 2002 Z20LET
- Caras-Severin
NitrouxBoy
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Teoria e asa. Ventilatorul tau are doar 2 viteze:
1 - mai mica - printr-o rezistenta aflata pe corpul ventilatorului.
2 - mai mare - pe direct
Ventilatorul e pornit de o termocupla (2 trepte/temperaturi de cuplare) aflata pe radiatorul principal (daca stai in fata masinii, in stinga ta, pe o latura a radiatorului).
Pentru a vedea daca merg corect vitezele 1 (mica) si 2 (mare) a ventilatoarelor fa asa:
- Scoate mufa de pe termocupla (cu motorul oprit). Ar trebui sa arate asa:

- Porneste motorul.
- Pune in scurt contactele 2 si 3. Ventilatorul ar trebui sa se invirta nu foarte repede. Asta e viteza 1. Daca nu se invirte, atunci e posibil sa fie defect un releu sau sa fie arsa rezistenta de pe corpul ventilatorului. Daca se invirte, e posibil sa fie defecta termocupla de pe radiator.
- Pastrind scurtul intre 2 si 3, pune in scurt 1 si 3. Ventilatorul ar trebui sa inceapa sa se invirta mai repede - viteza 2. Daca se opreste (la tine nu cred ca se va opri), atunci e defect un releu.
- NitrouxBoy
- **
- 162 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra OPC 2002 Z20LET
- Caras-Severin
NitrouxBoy
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
stechinno
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1993 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 366 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
am si eu o problema. vreau sa stiu daca la vectra din semnatura se poate schimba termostatul dar fara carcasa. adica am gasit doua feluri de termostat cu si fara carcasa. diferenta fiind de 100 lei. problema e ca nu stiu daca se poate scoate termostatul din carcasa si inlocuit cu cel nou. precizez ca nu am vazut inca nici unu demontat ca sa imi fac o parere dpdv vizual
bobooo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2008
- Mesaj Privat
- NitrouxBoy
- **
- 162 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra OPC 2002 Z20LET
- Caras-Severin
NitrouxBoy
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- NitrouxBoy
- **
- 162 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra OPC 2002 Z20LET
- Caras-Severin
NitrouxBoy
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
vycc
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2008
- Mesaj Privat
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Teoria e asa. Ventilatorul tau are doar 2 viteze:
1 - mai mica - printr-o rezistenta aflata pe corpul ventilatorului.
2 - mai mare - pe direct
Ventilatorul e pornit de o termocupla (2 trepte/temperaturi de cuplare) aflata pe radiatorul principal (daca stai in fata masinii, in stinga ta, pe o latura a radiatorului).
Pentru a vedea daca merg corect vitezele 1 (mica) si 2 (mare) a ventilatoarelor fa asa:
- Scoate mufa de pe termocupla (cu motorul oprit). Ar trebui sa arate asa:

- Porneste motorul.
- Pune in scurt contactele 2 si 3. Ventilatorul ar trebui sa se invirta nu foarte repede. Asta e viteza 1. Daca nu se invirte, atunci e posibil sa fie defect un releu sau sa fie arsa rezistenta de pe corpul ventilatorului. Daca se invirte, e posibil sa fie defecta termocupla de pe radiator.
- Pastrind scurtul intre 2 si 3, pune in scurt 1 si 3. Ventilatorul ar trebui sa inceapa sa se invirta mai repede - viteza 2. Daca se opreste (la tine nu cred ca se va opri), atunci e defect un releu.
in schimb la o masina cu AC mai precis opel tigra cam care ar fi configuratia viteza 1 si 2 am doua termocuple pe radiator una cu doua fire si una cu trei? multumesc 😕
- cont-sters-23186
- **
- 121 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 121
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-23186
- **
- 121 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 121
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-23186
- **
- 121 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 121
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,340 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,340
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,340 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,340
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,664 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
e posibil sa fie defect capacul vasului de expansiune care e blocat si nu regleaza bine presiunea in instalatie.
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
posibil sa ai probleme la partea electrica. ventilatorul mananca mult curent, iar cand porneste, alternatorul nu furnizeaza suficient.
verifica cu aparatul de masura la bornele bateriei daca scade tensiunea mult cand porneste ventilatorul si cand isi revine la valoarea de ~14V. poate ai doar contactele oxidate la bornele bateriei.
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat