eu o am pe direct...deci daca nu mai declanseaza ea la 97 de grade pot pur si simplu sa pornesc ventilatorul dintr-un intrerupatoe din masina.,dar deocamdata declanseaza la 97 singura si raceste singura problema este ca am oprit masina in parcare si cand m-am intors am gasit balta de antigel sub ea...cand m-am uitat era vasul de expansiune plin si dadea pe la dop...pana sa schimb pompa de apa nu am avut problema asta dar pompa veche curgea..sa fie de vina capacul vasului de expans nu lasa sa se formeze presiune pe circuitul de racire?
oricum il cumpar si il schimb dar vreau totusi sa-mi spuneti daca stiti careva pot lega ventilatorul de racire sa isi faca ciclul de racire si dupa ce opresc motorul si iau contactu?pt ca momentan daca de ex el ajunge la temp de 97 si porneste eu am ajuns la destinatie si opresc motorul el nu mai raceste si ma gandesc ca asta poate cauza..pierderii de antigel ..nu se face racirea+ ca pe loc creste considerabil temp motorului...ma gendesc sa leg ventilatorul si la baterie sa nu mai fie pe contact!