Nu stiu ce ai facut pana acum din ce s-a mai scris: calitate combustibil, filtre etc.Ce combustibil utilizezi?Vad ca ai un Opel Corsa 1.3 cdti, din tara sau adus?Esti primul proprietar?Ce regim de turatie folosesti?
- lupul1969
- ***
- 571 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Iasi
lupul1969
- Mesaje scrise: 571
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
opelms
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
racerroro a scris:OPEL MERIVA, 1,7 CDTI, 2005
La rece dimineata porneste dar nu sta la relanti.. apoi la cald merge mai bine dar are mici fluctuatii parca nu ar lucra toate pistoanele si se aude parca un zgomot infundat.
Daca poate cineva sa dea un sfat... pe tester nu apare nici un cod de defect...
sal...Am si eu aceasta problema si am o intuitie ca ar fi senzor caldura pe bloc motor...daca stie cineva ceva sa scrie...pa
La rece dimineata porneste dar nu sta la relanti.. apoi la cald merge mai bine dar are mici fluctuatii parca nu ar lucra toate pistoanele si se aude parca un zgomot infundat.
Daca poate cineva sa dea un sfat... pe tester nu apare nici un cod de defect...
bigbobo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2004 Z17 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
salutare tuturor !
acum citva timp am postat si eu aceesi intrebare pe forum pentru meriva mea 1,7 tdci . intrucit toate testele au iesit impecabil, adica nici un "mester" nu stie ce sa faca cu calculatorul ala decit poate sa-ti ia banii ! ....m-am apucat frumusel de cautat. nu a fost usor dar....
in primul rind un sfat foarte important : daca nu stiti cit de cit mecanica si nu sunteti familiarizati cu motorul NU VA BAGATI! este foarte inghesuit si are extrem de multe suruburi de fixare pe care n-o sa le mai nimeriti inapoi.
la mine principalul defect a fost regulatorul de presiune din capul pompei. se gaseste undeva in spatele motorului pe linga filtrul de ulei, costa vreo 700 lei.
o alta problema am descoperit-o cand am schimbat distributia. pentru ca tot am desfacut juma' de masina am desfacut si EGR ul . la 80 mii km tot traseul era plin de mizerie .
dupa ce am scimbat regulatorul problema relantiului sa rezolvat, iar dupa curatirea recuperatorului de gaze a prins si viata la demaraj.
cu toate ca masina nu a fost umblata prin romania , si turbina "maninca" ceva uleiut dar nu pierde pe nicaieri asa ca am last-o in pace ( deocamdata) . nu am simtit diferente la folosirea diverselor motorine.
inca nu sunt pe deplin multumit dar momentan problemele majore s-au rezolvat. dupa ce mai sap, va tin la curent!
fiti foarte circumspecti fata de "mesterii" care va recomanda sa desfaceti pompa! pompele Denzo se strica foarte rar, acesta raminind ultima solutie daca nu gasiti altceva.
spor la treba si daca mai pot sa va ajut cu ceva , intrebati !
acum citva timp am postat si eu aceesi intrebare pe forum pentru meriva mea 1,7 tdci . intrucit toate testele au iesit impecabil, adica nici un "mester" nu stie ce sa faca cu calculatorul ala decit poate sa-ti ia banii ! ....m-am apucat frumusel de cautat. nu a fost usor dar....
in primul rind un sfat foarte important : daca nu stiti cit de cit mecanica si nu sunteti familiarizati cu motorul NU VA BAGATI! este foarte inghesuit si are extrem de multe suruburi de fixare pe care n-o sa le mai nimeriti inapoi.
la mine principalul defect a fost regulatorul de presiune din capul pompei. se gaseste undeva in spatele motorului pe linga filtrul de ulei, costa vreo 700 lei.
o alta problema am descoperit-o cand am schimbat distributia. pentru ca tot am desfacut juma' de masina am desfacut si EGR ul . la 80 mii km tot traseul era plin de mizerie .
dupa ce am scimbat regulatorul problema relantiului sa rezolvat, iar dupa curatirea recuperatorului de gaze a prins si viata la demaraj.
cu toate ca masina nu a fost umblata prin romania , si turbina "maninca" ceva uleiut dar nu pierde pe nicaieri asa ca am last-o in pace ( deocamdata) . nu am simtit diferente la folosirea diverselor motorine.
inca nu sunt pe deplin multumit dar momentan problemele majore s-au rezolvat. dupa ce mai sap, va tin la curent!
fiti foarte circumspecti fata de "mesterii" care va recomanda sa desfaceti pompa! pompele Denzo se strica foarte rar, acesta raminind ultima solutie daca nu gasiti altceva.
spor la treba si daca mai pot sa va ajut cu ceva , intrebati !
- lupul1969
- ***
- 571 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Iasi
lupul1969
- Mesaje scrise: 571
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- catalincatalin
- *
- 7 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Meriva 2004 Z17DTH
- Iasi
catalincatalin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Problema relantiului pe care bigbobo a rezolvat-o prin inlocuirea regulatorul de presiune din capul pompei nu mai poate fi remediata prin curatarea cu ultrasunete? Cred ca e mult mai ieftin.
Ma poate ajuta cineva cu o poza sau cu o descriere mai amanuntita a locatiei regulatorului de presiune din capul pompei? Sunt incepator : P. Va multumesc!
Meriva 1.7 CDTI
Ma poate ajuta cineva cu o poza sau cu o descriere mai amanuntita a locatiei regulatorului de presiune din capul pompei? Sunt incepator : P. Va multumesc!
Meriva 1.7 CDTI
opelms
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
[quote="racerroro"]OPEL MERIVA, 1,7 CDTI, 2005
La rece dimineata porneste dar nu sta la relanti.. apoi la cald merge mai bine dar are mici fluctuatii parca nu ar lucra toate pistoanele si se aude parca un zgomot infundat.
Daca poate cineva sa dea un sfat... pe tester nu apare nici un cod de defect..sal...am aceasi masina cu aceasi problema si mi-a spus cineva ca ar fii senzor caldura pe bloc motor...
La rece dimineata porneste dar nu sta la relanti.. apoi la cald merge mai bine dar are mici fluctuatii parca nu ar lucra toate pistoanele si se aude parca un zgomot infundat.
Daca poate cineva sa dea un sfat... pe tester nu apare nici un cod de defect..sal...am aceasi masina cu aceasi problema si mi-a spus cineva ca ar fii senzor caldura pe bloc motor...
bigbobo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2004 Z17 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
salut catalin !
nu , problema regulatorului nu poet fi rezolvata prin curatire pentru simplu motiv ca nu se poate desface. eu am incercat curatirea intregii admisii, inclusiv am dat jos injectoarele. acest lucru nu a dus decit la o munca inutila , bani cheltuiti aiurea si probleme ulterioare cu gatnitura de la capac si cu garniturile de la injectoare care costa foarte mult setul original ( nici nu se gsesc replica si nici nu te sfatuiesc chiar daca ai gasi!) . aceste garnituri au o forma speciala si se centreaza pa gauri, cea mai mica greseala duce la piederi de ulei care o sa-ti dea mari batai de cap, presiunea fiind foarte mare. in privinta locatiei reg de presiune, daca bagi mina linga filtrul de ulei in stinga lui dai de regulator. cum spuneam motorul nu prea e de reparat la margine drumului! japonejii astai cred ca au vrut sa faca o masina de tricotat si a iesit motor! cu toate astea cu un set de biti dinti de soricel si doua fixe si doua tubulare de 10 si 12 desfaci tot motorul! inca ceva: este posibil sa faci un test la motor care sa te duca la o concluzie dar eu cel putin nu am gasit acel "mester" care sa stie si care aiba programul original de la opel.
daca am timp acum in we o sa fac o fotgrafie la regulatorul vechi si ti-o trimit. inca ceva ! vezi ca regulatorul asta e prins intr-o piesa metalica si "smecherii" comanda tot ansamblul care costa o caruta de bani, in loc sa comande doar regulatorul, restul de fierotanie nu te ajuta cu nimic ca nu se strica.
nu , problema regulatorului nu poet fi rezolvata prin curatire pentru simplu motiv ca nu se poate desface. eu am incercat curatirea intregii admisii, inclusiv am dat jos injectoarele. acest lucru nu a dus decit la o munca inutila , bani cheltuiti aiurea si probleme ulterioare cu gatnitura de la capac si cu garniturile de la injectoare care costa foarte mult setul original ( nici nu se gsesc replica si nici nu te sfatuiesc chiar daca ai gasi!) . aceste garnituri au o forma speciala si se centreaza pa gauri, cea mai mica greseala duce la piederi de ulei care o sa-ti dea mari batai de cap, presiunea fiind foarte mare. in privinta locatiei reg de presiune, daca bagi mina linga filtrul de ulei in stinga lui dai de regulator. cum spuneam motorul nu prea e de reparat la margine drumului! japonejii astai cred ca au vrut sa faca o masina de tricotat si a iesit motor! cu toate astea cu un set de biti dinti de soricel si doua fixe si doua tubulare de 10 si 12 desfaci tot motorul! inca ceva: este posibil sa faci un test la motor care sa te duca la o concluzie dar eu cel putin nu am gasit acel "mester" care sa stie si care aiba programul original de la opel.
daca am timp acum in we o sa fac o fotgrafie la regulatorul vechi si ti-o trimit. inca ceva ! vezi ca regulatorul asta e prins intr-o piesa metalica si "smecherii" comanda tot ansamblul care costa o caruta de bani, in loc sa comande doar regulatorul, restul de fierotanie nu te ajuta cu nimic ca nu se strica.
- catalincatalin
- *
- 7 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Meriva 2004 Z17DTH
- Iasi
catalincatalin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
bigbobo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2004 Z17 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
da, are un cod pe el, miine o sa-l iau si iti spun exact. daca erai in bucuresti era mai usor, ne uitam la masina . incearca totusi sa gasesti in zona la tine pe cneva sa-ti faca o diagnoza buna, nu sa-ti dea coduri de eroare ci sa stie sa intre in program si sa vada digrama motorului, sa vada de ce motorul nu primeste destula motorina functie de volumul de aer. inca ceva :daca la inceput trebuia sa o tin accelerata citeva minute dimineata pina se incalzea, mai tirziu a inceput sa se opreasca din senin, pur si simplu nu se mai alimenta !
- catalincatalin
- *
- 7 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Meriva 2004 Z17DTH
- Iasi
catalincatalin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
flaviu_gl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
va salut . sint din galati si am un opel meriva 1,7 cdti. l-am adus din germania in 2007si i-a facut o revizie cu schimbarea transmisiei. la vreo 2 luni a inceput sa faca probleme, aceleasi care s-au discutat pina acum pe aici. am mers la gold&platinum galati si mi-au spus ca e de la clapeta de acceleratie au curatat-o dupa care a mers un timp mai bine apoi simptomele au revenit si iarasi drumuri la service. binentelec ca nu dadea nici o eroare. apoi mis-a spus ca e senzorul din rampa de injectii si asta nu se gaseste separat decit cu tot cu rampa.
am schimbat rampa si nimic. apoi am schimbat injectoarele si iar nimic si uita asa m-am saturat de alergat duopa dobitoci astia de mecanici cirpaci. acum citeva zile am mers la altul care mi-a curatat supapa la pompa de inalta presiune, a mers un pic mai bine dar iar a aparut problema, masina se comporta la fel. acum dupa discutiile voastre o sa incerc si cu regulatorul de presiune poate scap si eu de aceste problemeca mi-au iesit fire albe. multumesc celor care au postat aici.
am schimbat rampa si nimic. apoi am schimbat injectoarele si iar nimic si uita asa m-am saturat de alergat duopa dobitoci astia de mecanici cirpaci. acum citeva zile am mers la altul care mi-a curatat supapa la pompa de inalta presiune, a mers un pic mai bine dar iar a aparut problema, masina se comporta la fel. acum dupa discutiile voastre o sa incerc si cu regulatorul de presiune poate scap si eu de aceste problemeca mi-au iesit fire albe. multumesc celor care au postat aici.
opelms
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
opelms
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
bigbobo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2004 Z17 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
opelms
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
bigbobo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2004 Z17 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
salut opelms ! pacat ca esti asa departe de bucuresti. am fi putut sa cotroboim prin motor sa vedem ce-i pe acolo! acum lasind gluma, la mine a fost diferit, nu am avut nici un cod de eroare la verificari, niciodata la nici un test ! masina nu mergea bine si nimeni nu a putut sa-mi spuna de ce, toti au luat-o pe dibuite pina cand m-am ocupat singur de problma. dupa scimbarea DRV care sincer eu nu cred ca are nimic si am sa si verific punind-ul inapoi pe masina pe cel vechi cin oi avea timp, si interventia la conactul "care nu facea contact" , dupa curatarea traseului de la pompa de torbo mergea mai binisor. actualmente am descoperit ca si sonda din debitmetru e dusa si pentru ca nu se gaseste decit originala ( aprox 300 eur) dupa citeva incercari cu diverse , merg cu una de audi v6 care nu e noua dar merge oki.
dac poti ( nu stiu exact orasul in care locuiesti ) te trimit la cineva la brasov. oricum daca vrei sa ma contactezi 0723.292.075 oricand cu placere ! bafta!
dac poti ( nu stiu exact orasul in care locuiesti ) te trimit la cineva la brasov. oricum daca vrei sa ma contactezi 0723.292.075 oricand cu placere ! bafta!
- Kovacs Arpad
- *
- 17 mesaje
- din 09 Jul 2009
- Meriva 2004
- Covasna
Kovacs Arpad
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2009
- Mesaj Privat
Am citit cu atentie toate discutiile,si m- mam mirat, pt ca am aceeasi problema cu relanti.Am schimbat injectoarele,pt ca mi s-a spus ca asta este cauza problemelor.1500 roni pt 4 injectoare,si nu s-a scimbat nimic.As vrea sa stiu daca cineva a reusit sarezolve problema schimbind regulatorul de presiune din capul pompei/?Daca stie cineva cit de sigura este verificarea injectoarelor cu metoda debitului la retur?Multumesc!
opelms
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Kovacs Arpad
- *
- 17 mesaje
- din 09 Jul 2009
- Meriva 2004
- Covasna
Kovacs Arpad
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salut OPELMS! Problema mea este ca nu stiu daca injectoarele cumparate si montate sunt bune sau nu ;si cele vechi sunt bune sau nu pt ca motorul merge fix la fel.Cind verifica injectoarele la retur,oare meseriasi merg la sigur?Injectoarele cumparate second hand,au fost verificate,asa au zis ei,au dat si garantie 14 zile,dar poti sa sti oare daca e adevarat?